VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Konu: Hüzün
    Çok teşekkürler yorumlarınız için ilginize yüreğinize sağlık arkadaşlar sağolun.
#07.10.2008 16:31 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    amin..


    noimage
#07.10.2008 15:22 0 0 0
  • Emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel çalışma olmuş teşekkürler Nerqish.
#07.10.2008 01:49 0 0 0
  • İkinci çalışmanız olmasına rağmen çok güzel bir çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık BoNcuKK teşekkürler.
#07.10.2008 01:43 0 0 0
  • Konu: Üşüme
    Beni tanıyan dostlarım bilirler bu şiiri çok çok severim flashınızla gerçekten çok güzel olmuş emeğinize yüreğinize sağlık sayenizde bir kez daha dinleme imkanı buldum şiiri teşekkürler asiyan.
#07.10.2008 01:38 0 0 0
  • Konu: Kalmadı
    Sarkıyı ilk defa dinledim çok güzel sarkı secmişsiniz flashınıza diyecek kelimem yok her zamanki gibi süper bir flashtı emeğinize yüreğinize sağlık sewiyorum teşekkürler güzel paylaşımınız için.
#07.10.2008 01:33 0 0 0
  • Hüseyin Turanı severek dinlerim en sevdiğim sanatcılar arasındadır ve bu parçasıda çok güzel bir parça flashınızlada can bulmuş emeğinize yüreğinize sağlık oLci teşekkürler.
#07.10.2008 01:28 0 0 0
#07.10.2008 01:22 0 0 0
  • Bir flash herşeyiyle bu kadar bütün olabilir bu kadar büyüleyici olabilirdi emeğinize yüreğinize sağlık zevkle izledim teşekkürler.
#07.10.2008 01:19 0 0 0
#07.10.2008 01:13 0 0 0
#07.10.2008 01:11 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    amin..
#06.10.2008 13:41 0 0 0
#06.10.2008 10:28 0 0 0
#06.10.2008 10:27 0 0 0
#06.10.2008 10:27 0 0 0
#04.10.2008 20:43 0 0 0
#04.10.2008 20:11 0 0 0
#03.10.2008 11:47 0 0 0
  • Konu: Hüzün
    noimage


    Senden kalmış bir mühürdür gözlerime HÜZÜN
    Bundan böyle gözlerimin rengidir..
    Senin için kapanmış bir kapının bilemeyeceğin yüzüdür hüzün

    Aşk senden dinlediğim bir masaldır..kalbimde kalmıştır..
    Kanı çekilmiş dokusu yok olmuştur kalbimin senin için çarpan bölgesinin..
    Yerine SEN kalmışsındır, adı ''SEN'' dir masalın


    Yağmur yağdığında ve korktuğumda gökgürültüsünden
    Issız bir nisan günü üşüdüğünde ellerim
    Yürüyerek koyulaştırdığımda akşam karanlığını


    Kimsesiz uyandığımda bir Cuma sabahına
    Bu masal gecer kalbimin sen meskeninden..


    Senden kalmıştır SESSİZLİĞİM..
    Ateşe bırakılmışlığıma teslimiyetim,
    Kanayan yaralara isyanım,
    Ve biten masala noktadır sessizliğim.....


    alinti




    [main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]


#02.10.2008 18:21 0 0 0