Uzun zamandır izlediğim en güzel flashlardan bir tanesiydi çok çok begendim flashınızı Xavi sizi cani gönülden tebrik ediyorum şarkı seçiminizden çalışmanıza kadar hersey çok güzel emeğinize paylaşan yüreğinize sağlık teşekkürler güzel paylaşımınız için.
Nesin sen?
Ne de zalimsin...
Yetmedi mi beni incittiğin?
Ne de zalimsin...
Neden senin için bu kadar kolay
Aşkım?
Beni gözyaşına boğmaların...
Neden beni incitmene izin veriyorum ki,
Ruhun hala benim bir parçamken.
Ve neden bu işkenceyi çekiyorum senin ellerinden?
Aşk buysa, ızdırabım da ondandır.
Suçlu bensem "bir daha asla" diyemem.
Yaşamaksa hakkım ızdırab içinde
Yaşayacağım ızdırab içinde.
Hiç acıman yok mu?
Hiç mi utanmadın?
Sana olan aşkımı bile bile
Beni aldattın.
Yazık değil mi?
Sana olan tutkumun,
Çektiğim hasretin,
Ve o yılların hiç hatırı yok mu?
Aşk tamamen kayıp mı oldu?
Yoksa yalnızca bir oyun muydu?
Yüreğindeki aşk, sadakat ve sevgi
Tamamen mi kayboldu?
Aşk buysa, ızdırabım da ondandır.
Suçlu bensem "bir daha asla" diyemem.
Yaşamaksa hakkım ızdırab içinde
Yaşayacağım ızdırab içinde.
Haddim olmayarak şarkının Türkçe sözlerini eklemek istedim bildiğim kadarıyla böyle türkçe anlamı yeniden teşekkürler Xavi çok sevdiğim bir parçaydı yüreğinize sağlık.
Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Bayramınız mübarek olsun...