VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • [swf1]VuSLaTT-Kalbime-yazdim.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]VuSLaTT-Kalbime-yazdim.swf[/swf4]
#21.12.2008 01:03 0 0 0
  • Konu: Hasretim
    Çok güzel bir çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık nazanca teşekkürler paylaştıgınız için.
#16.12.2008 07:59 0 0 0
  • Gerçekten çok güzel bir çalışmaydı ordaymışım gibi hissettim kendimi yüreğinize emeğinize sağlık Sewiyorum çok teşekkürler güzel paylaşımınız için.
#16.12.2008 07:49 0 0 0
  • Uzun zamandır izlediğim en güzel flashlardan bir tanesiydi çok çok begendim flashınızı Xavi sizi cani gönülden tebrik ediyorum şarkı seçiminizden çalışmanıza kadar hersey çok güzel emeğinize paylaşan yüreğinize sağlık teşekkürler güzel paylaşımınız için.


    Nesin sen?
    Ne de zalimsin...
    Yetmedi mi beni incittiğin?
    Ne de zalimsin...

    Neden senin için bu kadar kolay
    Aşkım?
    Beni gözyaşına boğmaların...
    Neden beni incitmene izin veriyorum ki,
    Ruhun hala benim bir parçamken.
    Ve neden bu işkenceyi çekiyorum senin ellerinden?

    Aşk buysa, ızdırabım da ondandır.
    Suçlu bensem "bir daha asla" diyemem.
    Yaşamaksa hakkım ızdırab içinde
    Yaşayacağım ızdırab içinde.

    Hiç acıman yok mu?
    Hiç mi utanmadın?
    Sana olan aşkımı bile bile
    Beni aldattın.
    Yazık değil mi?
    Sana olan tutkumun,
    Çektiğim hasretin,
    Ve o yılların hiç hatırı yok mu?

    Aşk tamamen kayıp mı oldu?
    Yoksa yalnızca bir oyun muydu?
    Yüreğindeki aşk, sadakat ve sevgi
    Tamamen mi kayboldu?

    Aşk buysa, ızdırabım da ondandır.
    Suçlu bensem "bir daha asla" diyemem.
    Yaşamaksa hakkım ızdırab içinde
    Yaşayacağım ızdırab içinde.


    Haddim olmayarak şarkının Türkçe sözlerini eklemek istedim bildiğim kadarıyla böyle türkçe anlamı yeniden teşekkürler Xavi çok sevdiğim bir parçaydı yüreğinize sağlık.
#16.12.2008 07:34 0 0 0
#15.12.2008 00:23 0 0 0
  • atesilter hocam çok teşekkürler değerli bilgileriniz için mutlaka dikkate alıcam çok teşekkürler ilginiz youmunuz için yüreğinize sağlık.

    Kaktus sizede teşekkürler ilginiz için dikkate alıcam sizinde dediklerinizi sağolun youmunuz için.

    Yorum yazan diğer arkadaşlarında yorumlarına sağlık teşekkür ederim herbirinize ayrı ayrı yüreğinize sağlık.
#11.12.2008 12:10 0 0 0
  • [swf1]VuSLaTT-Tanri-istemezse-Sezen-Aksu.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]VuSLaTT-Tanri-istemezse-Sezen-Aksu.swf[/swf4]
#10.12.2008 23:27 0 0 0
  • noimage

    Bayramlar berekettir, umuttur, özlemdir. Yarınlar niyettir. Kestiğiniz kurban ve dualarınız kabul olsun, sevdikleriniz hep sizinle olsun.. Bayramınız mübarek olsun...

#07.12.2008 15:14 0 0 0
  • noimage
    Bismillāhirrahmānirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin !!

    noimage
#23.11.2008 10:04 0 0 0
  • noimage
    Bismillāhirrahmānirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin !!

    noimage
#17.11.2008 10:32 0 0 0
#12.11.2008 23:48 0 0 0
  • noimage

    Bismillāhirrahmānirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin !!
    noimage
#10.11.2008 09:01 0 0 0
  • noimage

    Bismillāhirrahmānirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin !!
#07.11.2008 22:36 0 0 0
  • noimage
    Bismillāhirrahmānirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin !!
#05.11.2008 08:44 0 0 0
  • noimage

    Bismillāhirahmānirahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin !!
#04.11.2008 16:23 0 0 0
#04.11.2008 01:28 0 0 0
  • noimage

    Bismillāhirahmānirahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin !!
#03.11.2008 08:33 0 0 0
  • Konu: Vuslat
    Çok güzel paylaşım olmuş emeğinize yüreğinize sağlık.
#01.11.2008 23:05 0 0 0