En kısa zamanda tazeleriz inşallah.
İnşallah sizlerde dönebilmişsinizdir arkadaşlar.

Kayboldum sanırım ben.
Bir çalışma yapmam gerekiyor ama nasıl bir çalışma yapacağımı tasarlıyorum kafamda işin içinden henüz çıkamadım.
Sizler nasılsınız arkadaşlar yeni çalışmalarınız varmı nasıl gidiyor.

İmdat desem olurmu acaba değerli hocalarım ve arkadaşlar.
Emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler.



















Güzel paylaşımdı sağol canım.















Paylasimlarinizin devamini dilerim degerli arkadasim...
Çok güzel bir çalışma ablacım inşallah bizlerde sizler gibi olmasada ilerleyen zamanlarda sizlerin izinden güzel çalışmalar sunabiliriz.
Konulara göz gezdiriyorum kafam karıştı tamamen
değerli atesilter hocamında dediği gibi bir yerden başlasam en iyisi olacak.