VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • çok güzel bir çalışma olmuş dbana emeğinize yüreğinize sağlık çalışmalarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dilerim.
#02.01.2009 16:16 0 0 0
  • Çok teşekkür ederim arkadaşlar yapabildiğime sevindim ama sizlerin beğenmesine dahada sevindim bu bana daha çok çalışma şevki veriyor çok teşekkürler ilginiz ve önerileriniz için yüreklerinize sağlık.
#02.01.2009 14:14 0 0 0
#02.01.2009 14:09 0 0 0
#02.01.2009 13:33 0 0 0
  • noimage

    Bismillāhirahmānirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin...
#02.01.2009 10:32 0 0 0
  • Çalışmanız okadar güzelki akşam defalarca seyrettim çok büyük bir emekle çok büyük bir zevkle yapılmış.Hayran kaldım çalışmanıza inanın.Ben kendimi flash yapıyorum sanıyordum ama sizin flashınızı görünce yaptıklarımın sadece bir karalamadan ibaret olduğunu anladım.Çok ama çok güzel bir flashtı güzel yüreğinize sağlık emeğinize sağlık.Sizi cani gönülden kutluyorum başarılarınızın devamını dilerim.
#02.01.2009 09:56 0 0 0
  • Ben burda olmaktan çok mutluyum sizler gibi çok değerli bir ailenin içinde yer aldığım içinde kendimi çok şanslı hissediyorum.Burda olmamı layık gördüğünüz için çok ama çok teşekkürler.İnşallah sizlere layık güzel paylaşımlar sunabilirim.İyiki varsınız hepiniz iyiki burdayım sağolun.
#02.01.2009 09:51 0 0 0
  • Denedim başardım sanırım kesebilmeyi emeğinize yüreğinize sağlık Garip07 hocam çok güzel paylaşım olmuş bizler için çok teşekkürler.
#02.01.2009 09:33 0 0 0
  • Uğur ışılakı çok severim bana çok içten gelir söylediği sarkılarla bağdastırırım kendisini çok güzel şiirlerinden bir tanesini sayenizde birkez daha dinleme imkanı bulduk çok güzel bir çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık.Üçüncü Çalışma Grubu üyeliğinizde Hayırlı olsun başarılarınızın devamını dilerim.
#01.01.2009 23:41 0 0 0
  • Ben ne diyeceğimi bilemiyorum mutluluktan ağladım gerçekten çok duygulandım başta değerli atesilter hocama diğer hocalarıma ve bizleri diplomaya layık gören diğer arkadaşlarıma çok ama çok teşekkürler.Değerli atesilter hocam diploma sizindir başarı sizindir.Diplomayı bizlere layık gördünüz bizlerde inşallah bu diplomaya hep layık olabiliriz hakkını verebiliriz inşallah.

    Diğer diploma alan arkadaşlarımıda can gönülden kutlarım Allahım utandırmasın arkadaşlar başarılarınızın devamını dilerim.

    Tebrik eden herkesede çok teşekkürler güzel yüreklerinize sağlık sağolun iyiki varsınız.
#01.01.2009 23:32 0 0 0
  • Her yeniyıl bir başka güzel.. 2009 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyılınız kutlu olsun.

    Xavi flashında çok çok güzel olmuş ablacım emeğine güzel yüreğine sağlık noel babayı çok bekledik hediyesi için ama gelmedi demekki burdaymış.Artık senden alırız ablam hediyelerimizi.
#01.01.2009 01:52 0 0 0
  • Çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten hayranlıkla izledin emeğinize güzel yüreğinize sağlık.
#01.01.2009 01:36 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin..
#31.12.2008 10:48 0 0 0
  • Çok güzel bir çalışma olmuş herşeyiyle emeğinize güzel yüreğinize sağlık nursun çok teşekkürler.
#31.12.2008 10:11 0 0 0
#31.12.2008 00:01 0 0 0
  • Konu: Sustum
    Değerli arkadaşlar kusuruma bakmayın düzenlemeye çalıştım konuyu inşallah olmuştur.Hepinize çok teşekkürler ilginiz için yüreklerinize sağlık.Asiyan ayrıca teşekkürler yardımların için Allah razı olsun.
#30.12.2008 12:59 0 0 0
  • Konu: Mutluluk
    Mutluluk yanlız rüya beğenerek dinlediğim parçalrdan bir tanesi çalışmazla daha güzel olmuş emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler.
#30.12.2008 00:43 0 0 0
  • Konu: Sustum
    Evet katılıyorum size isyan etmek benimkisi bu galiba anlatmaya çalıştıklarını anlatamamaktan susmanın en iyi yol olduğunu düşünüyor insan belli bir zaman sonra.İlginize sağlık kibos.
#29.12.2008 17:04 0 0 0
  • [googlevideo]3955265715914647912&ei[/googlevideo]


    Sen yağmurun annesi
    Ey Sevgili
    Muhabbetin bin yağmurdan serin
    Sen yağ ki
    Çöl doysun, çöl doysun, ey Nebi...

    Sen hüznün tesellisi
    Ey Sevgili
    Tebessümün sonsuzluk müjdesi
    Sen gül ki
    Gülsün gülsün, gül gülsün, ey Nebi...

    Sensin varlığın incisi
    Ey sevgili
    Yüzün senin güneşler sevinci
    Sen sev ki
    Aşk olsun, aşk olsun, ey Nebi...

    selam sana
    ey nebi

    dudağımıza değmemiş salavatlar için
    gönlümüze geçikmiş hasretler için
    bir özür denemesi

    Senai demirci



#29.12.2008 13:49 0 0 0