VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Bu çalışmanı yeni gördüm Xavi çok güzel hem anlamlı hemde bir okadar güzel bir çalışma olmuş emeğine güzel yüreğine sağlık ablacım.
#26.12.2008 02:23 0 0 0
#26.12.2008 02:12 0 0 0
  • Çok güzel başarılı bir çalışma olmuş emeğinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.
#26.12.2008 00:57 0 0 0
  • Hocam çok teşekkür ediyorum ilginiz ve yardımlarınız için benim gözümden kaçmış kusuruma bakmayın.Yardımlarınız sayesinde bişeyler yapmayı başardım daha uğraşıyorum inşallah yapabilicem tekrar tekrar teşekkürler.
#25.12.2008 14:39 0 0 0
  • Bence kendi kendinizin hakkını yemeyin Asiyan çok çok güzel olmuş kelebekleriniz siz başaramadım diyorsanız biz napıcaz mesela ben onu bile zor başarırım sanırım.
    Çok güzeldi çalışmanız parça seçiminizde öyle çok güzel kompozisyon olmuş zevkle izledim emeğinize güzel yüreğinize sağlık teşekkürler paylaştıgınız için.
#25.12.2008 14:23 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin..
#25.12.2008 02:24 0 0 0
#25.12.2008 02:05 0 0 0
  • Ben gerçekten efektleri çok beğendim az birazcıkta imrendim doğrusu.Bende öğrenmek istiyorum bu efecktlerden inşallah nasip olursa becerebilirsem tabiki.

    Emeğinize yüreğinize sağlık başarılı bir çalışma olmuş başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dilerim.
#25.12.2008 01:43 0 0 0
  • Emeğine yüreğine sağlık Xavi gerçekten çok güzel paylaşım olmuş çok teşekkürler ablacım.
#25.12.2008 01:40 0 0 0
  • Bizler çalışmalar yapabiliyoruz birseyleri yardım almadanda yapabiliyoruz fakat değerli hocalarımızın üstadlarımızın yardımları olmadan bir çalışma çıkarıp sunabilmek mümkün değil.Mutlaka netten bir konu aracılığıyla öğreniyoruz.Açıkçası benim için öyle flash çalışmalarımı değerli hocalarımız olmadan kesinlikle yapıp sunamazdım.Bende buraya gelmeden önce flash yapabiliyordum başka bir arkadaşın bizlerle paylaştığı başka bir konudan öğrendim flash yapabilmeyi.Ama sonra gelip buraya baktığımda değerli ates hocamızın konusundan başka bir konu değildi.Onun konusu olmadıgını bile varsayarsak nette gerçekten ben bir flashcıyım diye konu açanların çoğunun ates hocamızla mutlaka bir ilgisi olmuştur diye düşünüyorum.Buraya geldiğimden bu yana derslere birebir katılmasamda konuları takip ederek daha teknik açıdan daha çok anlayarak yapmaya başladım.En önemlisi değerli hocalarımızın güzel yorumları beni dahada mutlu etti daha çok sevdirdi flash yapmayı.Değerli hocalarımıza minnettarım Allah razı olsun bizlere değerli paylaşımlarınızı sunduğunuz için.Nacizane fikirlerimdi.Saygılarımla.

    Bu arada yardım almadan ilk çalışmanız olarak başarılı buldum emeğinize ellerinize paylaşımınıza sağlık devamını bekleriz inşallah çalışma ve paylaşımlarınızın.
#24.12.2008 16:12 0 0 0
  • Cevap yazan herkese çok çok teşekkür ederim beğenmeniz gerçekten mutlu etti beni emeğinize yüreklerinize sağlık.
#24.12.2008 16:00 0 0 0
#24.12.2008 13:40 0 0 0
  • Her ikinizinde yüreğine emeğine sağlık çok güzel bir çalışma çıkmış ortaya zevkle izledik sağolun.
#24.12.2008 13:34 0 0 0
  • Konu: Ah sensiz
    İlkay akkayanın güzel bir parçası güzel bir çalışmayla bütünleşmiş emeğinize yüreğinize sağlık keyifle izledim teşekkürler.
#24.12.2008 11:08 0 0 0
  • Yazı fontu dışında herşeyi güzeldi bence değişik bir yazı fontu kullanılsaydı daha güzel olabilirdi diye düşündüm çok güzel bir şiir uğur ışılakı beğenerek dinlerim çalışmanızıda beğenerek izledim emeğinize yüreğinize sağlık.
#24.12.2008 11:00 0 0 0
  • Severek beğenerek dinlediğim şarkılardan birtanesi flashınızla çok daha güzel olmuş keyifle izledim emeğinize paylaşan yüreğinize sağlık.
#24.12.2008 10:56 0 0 0
  • Ben söyleyecek çok fazla bişey bulamıyorum tek kelime ile özetlemek istiyorum sadece bütün çalışmaların gibi harika bir çalışmaydı Xavi emeğine ellerine güzel yüreğine sağlık.
#24.12.2008 10:54 0 0 0
  • Değerli hocam beğenmeniz beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için güzel yüreğinize sağlık.
#24.12.2008 10:48 0 0 0
  • Ödüle layık gördüğünüz için çok teşekkürler böyle bir ödülü siz değerli hocalarımızdan almak gurur verici cesaret verici çok teşekkür ederim.
    Diğer ödül alan tüm arkadaşlarımıda başarılarından dolayı kutlarım başarılarının devamını dilerim.
#24.12.2008 10:45 0 0 0