Hocam çok teşekkür ediyorum ilginiz ve yardımlarınız için benim gözümden kaçmış kusuruma bakmayın.Yardımlarınız sayesinde bişeyler yapmayı başardım daha uğraşıyorum inşallah yapabilicem tekrar tekrar teşekkürler.
Bence kendi kendinizin hakkını yemeyin Asiyan çok çok güzel olmuş kelebekleriniz siz başaramadım diyorsanız biz napıcaz mesela ben onu bile zor başarırım sanırım.
Çok güzeldi çalışmanız parça seçiminizde öyle çok güzel kompozisyon olmuş zevkle izledim emeğinize güzel yüreğinize sağlık teşekkürler paylaştıgınız için.
Öncelikle kusuruma bakmayın bütün konulara baktım ama böyle bir konu açılmamış açmayı uygun buldum eğer açılmış gözümden kaçmışsa affınıza sığınıyorum.
Ben gerçekten efektleri çok beğendim az birazcıkta imrendim doğrusu.Bende öğrenmek istiyorum bu efecktlerden inşallah nasip olursa becerebilirsem tabiki.
Emeğinize yüreğinize sağlık başarılı bir çalışma olmuş başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dilerim.
Bizler çalışmalar yapabiliyoruz birseyleri yardım almadanda yapabiliyoruz fakat değerli hocalarımızın üstadlarımızın yardımları olmadan bir çalışma çıkarıp sunabilmek mümkün değil.Mutlaka netten bir konu aracılığıyla öğreniyoruz.Açıkçası benim için öyle flash çalışmalarımı değerli hocalarımız olmadan kesinlikle yapıp sunamazdım.Bende buraya gelmeden önce flash yapabiliyordum başka bir arkadaşın bizlerle paylaştığı başka bir konudan öğrendim flash yapabilmeyi.Ama sonra gelip buraya baktığımda değerli ates hocamızın konusundan başka bir konu değildi.Onun konusu olmadıgını bile varsayarsak nette gerçekten ben bir flashcıyım diye konu açanların çoğunun ates hocamızla mutlaka bir ilgisi olmuştur diye düşünüyorum.Buraya geldiğimden bu yana derslere birebir katılmasamda konuları takip ederek daha teknik açıdan daha çok anlayarak yapmaya başladım.En önemlisi değerli hocalarımızın güzel yorumları beni dahada mutlu etti daha çok sevdirdi flash yapmayı.Değerli hocalarımıza minnettarım Allah razı olsun bizlere değerli paylaşımlarınızı sunduğunuz için.Nacizane fikirlerimdi.Saygılarımla.
Bu arada yardım almadan ilk çalışmanız olarak başarılı buldum emeğinize ellerinize paylaşımınıza sağlık devamını bekleriz inşallah çalışma ve paylaşımlarınızın.
Yazı fontu dışında herşeyi güzeldi bence değişik bir yazı fontu kullanılsaydı daha güzel olabilirdi diye düşündüm çok güzel bir şiir uğur ışılakı beğenerek dinlerim çalışmanızıda beğenerek izledim emeğinize yüreğinize sağlık.
Ben söyleyecek çok fazla bişey bulamıyorum tek kelime ile özetlemek istiyorum sadece bütün çalışmaların gibi harika bir çalışmaydı Xavi emeğine ellerine güzel yüreğine sağlık.
Ödüle layık gördüğünüz için çok teşekkürler böyle bir ödülü siz değerli hocalarımızdan almak gurur verici cesaret verici çok teşekkür ederim.
Diğer ödül alan tüm arkadaşlarımıda başarılarından dolayı kutlarım başarılarının devamını dilerim.