VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Allahü lâ ilâhe illâ hüvel hayyül kayyûm Lâ te'huzühû sinetün ve lâ nevm Lehû mâ fis-semâvâti vemâ fil erd Menzellezî yeşfeu indehû illâ biiznihi ya'lemü mâ beyne eydîhim vemâ halfehüm velâ yühîtûne bişey'in min ilmihî illâ bimâ şâe vesia kürsiyyühüssemâvâti vel erd Velâ yeûdühü hıfzuhumâ ve hüvel aliyyül azîm
#29.12.2008 10:34 0 0 0
  • noimage
    Bismillāhirahmānirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    Amin...
    noimage
#29.12.2008 10:31 0 0 0
  • En çok çiçeklerin müziğe eşlik edip dans etmelerine bayıldım çok ama çok güzel bir flash olmuş yeni yıla böyle güzellikleri izleyerek girebildiğimiz için kendimi çok şanslı hissettim.Emeğinize güzel yüreğinize efecktleri yapan gözlerinize sağlık yeni yılınızda umarım hayatınızda bu flash çalışması kadar başarılı olsun hep cani gönülden başarılırınızın devamını dilerim.

    Tüm board ailesininde yeniyılını sizin aracılığınızla kutlarım yepyeni bir yılda yine böyle sımsıcak bir aile tadında el ele gönül gönüle olabilmek dileklerimle NİCE SENELERE.....
#28.12.2008 22:17 0 0 0
  • Konu: Sustum
    Teşekkür ederim ilginiz için beğenmenize sevindim yüreğinize sağlık.
#28.12.2008 22:04 0 0 0
  • İlginiz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim sizlerin beğenmesi beni dahada mutlu etti cevap yazan güzel eşsiz yüreklerinize sağlık.
#28.12.2008 10:32 0 0 0
  • Gönül çiçeğim ne kadar anlamlı 2 kelime bir insanın gönlünün çiçeği olabilmek hem zor hemde çok güzel birşeydir.Emeğinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş parçada bir okadar güzeldi teşekkürler.
#28.12.2008 10:30 0 0 0
  • Konu: Sardunyalar
    Beğenerek dinlediğim parçalardan birtanesi çalışmanızla daha güzel olmuş daha keyifle dinledim izledim emeğinize yüreğinize sağlık.
#28.12.2008 10:29 0 0 0
  • Ne diyimki ablam sen bu işi doğuştan biliyorsun sanırım.Eski çalışman olduğu halde çok çok başarılıymışsın emeğine güzel yüreğine sağlık sayende zevkle parçayı dinledim izledim teşekkürler.
#28.12.2008 10:26 0 0 0
  • Bu parça benim parçamdır beni tanıyan dostlarım bana derlerki genemi bu parça.Hergün dinlerim bıkmadan usanmadan emeğinize sağlık parça çalışmanızla can bulmuş teşekkürler paylaştığınız için.
#28.12.2008 10:24 0 0 0
  • Uğur ışılakı çok severim bu parçasını ayrı bir severim ne farkeder ha senin ha benim bu yalan dünyada emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel bir paylaşımdı teşekkürler.
#28.12.2008 10:23 0 0 0
  • Konu: Sana Bakmak
    Bende anısı olan değerli şiirlerden bir tanesi çalışmanızla dahada güzel olmuş emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler.
#28.12.2008 10:18 0 0 0
  • Böyle güzel bir müzik daha yok sanırım çalışmanızda çok güzel olmuş içeriğindeki güller beni dahada mutlu etti çok seviyorum gülleri emeğinize güzel yüreğinize sağlık güzel paylaşımınız için teşekkürler.
#28.12.2008 10:17 0 0 0
  • Eski konularda geziniyordum zuhal olcayı gördüm koyu bir hayranıyım kendisinin değerli çalışmanızla çok güzel bir yapıt olmuş emeğinize yüreğinize sağlık hocam.
#28.12.2008 10:15 0 0 0
#28.12.2008 10:10 0 0 0
  • Emeğine kalemine güzel yüreğine sağlık canım şiirlerinin hepsi birbirinden güzel zevkle takip ediyorum.Gönül kaleminin hiç susmasını dilerim çok teşekkürler bizimle paylaştığın için şiirlerini.
#27.12.2008 17:43 0 0 0
  • Konu: Orman
    Atesilter hocamıza katılıyorum hayran kalmamak mümkün değil tek kelimeyle mükemmel bir çalışmaydı zevkle izledim hatta bir ara kendimi orda zannettim.Emeğinize güzel yüreğinize sağlık başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dilerim.
#27.12.2008 17:32 0 0 0
  • noimage

    Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!

    Bu arada çalışmanızda çok güzel olmuş kaktus emeğinize güzel yüreğinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.Allah'ım bizede nasip eder yeni yılda inşallah böyle güzel çalışmalar yapabilmeyi.
#27.12.2008 17:02 0 0 0
  • Konu: Sustum
    noimage

    Sustum kimseye söyleyemedim.
    Hiç kimse ne gördü,ne de hissetti.

    noimage

    Ağladığım da göz yaşlarımdın.
    Güldüğüm de tebessümüm.

    noimage

    Bazen sözcüklerimde ki giz,
    Bakışlarım da oldun mis kokan nergiz.

    noimage


    Bazen tenimi yakan güneşte fer
    Üşüdüğüm de ise her yer oldu


    noimage



    Şimdi ise çatlamış dudakların da,
    Usulca sokulan bir yağmur damlasıyım.
    Arkanda seni izleyen bir gölge,
    Düşlerinde ise oldum sitemli bir hayal ne çare! ...

    Sadık Yıldırım





    [main-arkaplan-muzik]209[/main-arkaplan-muzik]
#27.12.2008 16:54 0 0 0
  • Ben tek kelimeyle yorum yapmak istiyorum her zamanki gibi HARİKASIN ablacım.
#26.12.2008 02:28 0 0 0