VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Değerli garip07 hocam gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık inşallah bizde sizler gibi böyle güzel çalışmalara imza atabiliriz.
#15.01.2009 14:42 0 0 0
  • Sevgili nursun inşallah sizide görürürüz ihtisas odasında çok azimlisiniz böyle gayretli çalışırsanız eminim sizde ilerde orda olucaksınız.

    Sevgili Turkuaz34 sizlerin izinden ve değerli hocalarımızın yardımlarıyla bişeyler yapmaya çalıştım beğenmenize çok sevindim teşekkür ederim yüreğinize sağlık.

    Sevgili Asiyan resim kesmeyi ilk kez denedim okadar uğrastım ama kenarlar yine beni kestiler diyor.Değerli garip07 hocamızın eline su dökemeyiz onun sayensinde öğrendim bende Allah razı olsun ondan sağolsun.

    Diğer yorum yapan tüm arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim yüreğinize ilginize sağlık beğenmenize çok sevindim sağolun.
#15.01.2009 14:38 0 0 0
  • Emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel olmuş özellikle kalplere bayıldım teşekkürler paylaştıgınız için.
#15.01.2009 14:33 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    amin..
#15.01.2009 03:03 0 0 0
  • İlk çalışmanıza göre gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık.
#15.01.2009 02:56 0 0 0
  • Konu: Son Durak
    Ben bu çalışmanızı yeni gördüm çok güzel bir çalışma olmuş değerli hocam emeğinize güzel yüreğinize sağlık çok teşekkürler.
#15.01.2009 02:53 0 0 0
#15.01.2009 02:32 0 0 0
  • Benimde çok sevdiğim parçalardan bir tanesi flashınız ilk olmasına rağmen şarkıya ayrı bir güzellik vermiş emeğinize yüreğinize sağlık.
#14.01.2009 18:05 0 0 0
  • Sewiyorum tamamen haklısın ablacım söylediklerinde hepsini dikkate alıcam bu çalışma acemice oldu herseyiyle bidakine dahada iyi olabilirim inşallah.Çok teşekkür ederim ablacım ilgin ve güzel yorumun için yüreğine sağlık.

    CooLKadin sende ekle canısım sen daha yolun başındasın öneride bulunurlar sevgili arkadaşlarımız.Hem değerli arkadaşlarımızın yorumları gözünü korkutmasın canım bizler onlar sayesinde ilerleme gösterebiliyoruz.Eksiklerimizi iyiki belirtiyorlarki bizlerde elimizden geldiğince eksiklerimizi tamamlamaya çalışıyoruz.Söylemeseler aynı eksiklerle devam eder gideriz dimi canım.Sende hiç çekinmeden ekleyebilirsin canısım.

    Sevgili kalpsiz_kral KaRaKıZ Nazanca sizlerede çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim yüreklerinize sağlık.
#14.01.2009 14:54 0 0 0
#14.01.2009 09:45 0 0 0
#14.01.2009 09:43 0 0 0
#14.01.2009 09:31 0 0 0
  • Çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten kaktus zevkle seyrediyorum yanlız swi dosyasını indirmeye çalıştım eror verdi acaba bendemi bir sorun var bakabilirseniz çok sevinicem.
#11.01.2009 22:46 0 0 0
  • Gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş çok beğendim emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler.
#11.01.2009 00:05 0 0 0
#10.01.2009 23:54 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    amin..
#10.01.2009 10:47 0 0 0
  • Sevdiğim şiirlerden bir tanesi çalışmanızla çok daha güzel olmuş emeğinize sağlık.
#09.01.2009 08:51 0 0 0
#09.01.2009 08:50 0 0 0


  • Keşke yaptığımız çalışmalarımızın içeriği hep güzel şeyler olabilseydi yürekleri burkan bir çalışma olmuş Allah'ım yar ve yardımcıları olsun inşallah.

    Emeğinize sağlık duyarlılığınız için sağolun.
#09.01.2009 08:44 0 0 0