VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Emeğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş ama parça sonunda birden kesildi sanırım.
#02.02.2009 00:12 0 0 0
#02.02.2009 00:08 0 0 0
  • Konu: Darginim
    Eski çalışmalarınla şimdikiler arasında okadar güzel gelişme varki çok yol almışsın inşallah bizlerde senin kadar başarılı olabiliriz ablam güzel bir paylaşımdı emeğine yüreğine sağlık.
#01.02.2009 21:39 0 0 0
  • Çok güzel bir şiirmiş fon müziğide çok yakışmış çalışmanızda çok güzel olmuş emeğinize yüreğinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.
#01.02.2009 21:27 0 0 0
  • Çok güzel şiirlerin var zevkle takip ediyorum canım yüreğine kalemine sağlık teşekkürler paylaştığın için.
#29.01.2009 01:20 0 0 0
  • İnsan hiçbir seyi unutmaz sadece alışır değilmi çok fazla damar dinlemem ama bu parçayı severim emeğinize yüreğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş teşekkürler.
#29.01.2009 00:26 0 0 0
  • Konu: Yanarım
    Emeğinize yüreğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını bekleriz.
#29.01.2009 00:21 0 0 0
  • Konu: Sahilden
    Bir işi severek yapmak en önemli olgulardan biridir severek yapılan hersey daha güzel olur her yaptıgımızdan sizde severek yaptıgınız bir çalışmayı çok güzel bir çalışma olarak bize sunmuşsunuz inanıyorumki çok güzel yeni çalışmalarınızın devamıda gelicek.Emeğinize yüreğinize sağlık SHiRiNe başarılarınızın devamını dilerim.
#29.01.2009 00:15 0 0 0
  • Sevgili Xavi;



    Photoshopu az bişey ilerlettim ablacım ama dediklerin çok doğru biraz daha dikkatli olsam daha iyi olucak.Önerilerini dikkate alıcam ablacım bir dahakine daha dolu daha dikkatli bir çalışma sunucam inşallah.Merdivenlerde oturan arkadaşa aslında şemsiye yapıcaktım ama aşkı için az ıslansın dedim.İlgin için çok teşekkür ederim ablacım cevaplayan güzel yüreğine sağlık.

    Sevgili HAZANx;

    Doğru diyorsunuz yazılar biraz küçük olmuş bende farkettim bidahakine daha güzel bir çalışma çıkarabilirim inşallah çok teşekkürler ilginiz için yüreğinize sağlık.

    Sevgili sonbahar ruzgarı beğenmenize sevindim ilginiz için teşekkürler yüreğinize sağlık sağolun.
#29.01.2009 00:07 0 0 0
  • Konu: Nükhet Duru
    Emeğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş teşekkürler.
#28.01.2009 16:06 0 0 0
  • [swf1]vuslat-anlatamam.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]vuslat-anlatamam.swf[/swf4]
#28.01.2009 14:44 0 0 0
#28.01.2009 10:48 0 0 0
  • Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık Hazan güzel bir çalışma olmuş teşekkürler.
#28.01.2009 10:44 0 0 0
#28.01.2009 10:32 0 0 0
  • Zamanla daha güzel olacağını düşünüyorum çalışmalarınızın yeterki isteyelim güzel bir çalışma olmuş arkadaşım emeğinize yüreğinize sağlık çalışmalarınızın devamını dilerim.
#28.01.2009 10:21 0 0 0
  • Bir başkadır ekrem düzgünoğlu severek beğenerek dinlerim bu şarkısıda çok güzel çalışmanızlada can bulmuş emeğinize yüreğinize sağlık çalışmalarınızın devamını dilerim.
#28.01.2009 10:19 0 0 0
  • Konu: Tual Hüzün
    Çok güzel çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık çalışmalarınızın devamını dilerim.
#28.01.2009 10:16 0 0 0
  • Güzel bir parçaya güzel bir çalışma olmuş zevkle izledim dediğiniz gibi durmak yok bekliyoruz güzel çalışmalarınızın devamını emeğinize yüreğinize sağlık çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını dilerim.
#28.01.2009 10:13 0 0 0
  • Emeğinize yüreğinize sağlık nursun çok güzel olmuş teşekkürler.
#28.01.2009 02:25 0 0 0