VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Sade bir çalışma olmuş biraz daha sözlerini kullansaydınız sanırım daha güzel olurdu.İlk çalışmanız oldugu halde sade ve güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık.
#24.02.2009 18:24 0 0 0
  • Çok beğendiğim parcalardan bir tanesi emeğinize yüreğinize sağlık çalışmanızla dahada güzel olmuş teşekkürler.
#24.02.2009 18:14 0 0 0
#24.02.2009 18:12 0 0 0
  • Değerli Ates hocam çalışmamı beğenmeniz beni gerçekten çok mutlu etti bişeyler yapmaya çalıştım başarabildiysem ne mutlu bana bişeyler yapabiliyorsak hesi sizin ürününüz hocam sizin bize sunduğunuz değerli bilgiler sayesinde bizler bişeyler yapabiliyoruz.Hiçbir mecburiyetiniz olmadığı halde bize yardımcı oluyorsunuz çok ama çok teşekkürler hocam Allah razı olsun.

    Diğer yorum yazan ve cevaplarını esirgemeyen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum beğenmenize inanın çok sevindim sizlerinde yüreklerine sağlık iyiki varsınız.

    Yazı fontunuda paylaşmak isterim tabiki sizlerle bende sağolsun Sewiyorum arkadaşımızın bir paylaşımından yararlanmıştım.Buradan istediğiniz yazı fontunu yükleyebilirsiniz.Çok kişi biliyordur ama bilmeyen arkadaşlar içinde fontlarını nasıl kullanabileceğinize gelince bilgim dahilinde anlatıcam size umarım faydalı olabilirim.İstediğiniz yazı fontunu alıp pcnizdeki windows klasörünün içerisindeki fonts klasörüne atmanız yeterli olacaktır.İşlem bittikten sonra programa dönüp yazı seçeneklerine baktığınızda eklediğiniz yazı fontunu orda görüceksiniz.Umarım anlatabilmişimdir.
#24.02.2009 10:49 0 0 0
  • İlk çalışmanız bu kadar güzelse ilerki çalışmalarınızın güzelliğini ve başarısını düşünemiyorum bile.Emeğinize sağlık çok güzel çalışma olmuş teşekkürler.
#24.02.2009 00:17 0 0 0
  • Şehitlerimizin ruhu şad olsun.

    Emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş teşekkürler.
#23.02.2009 14:39 0 0 0
#23.02.2009 14:26 0 0 0
  • Hepside birbirinden güzeldi gerçekten hocam emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler bizlerlede paylaştığınız için.
#23.02.2009 14:20 0 0 0
#23.02.2009 14:02 0 0 0
  • Konu: Perde
    Emeğinize yüreğinize sağlık Asiyan çok güzel paylaşım olmuş gerçekten çok teşekkürler.
#23.02.2009 13:52 0 0 0
  • Kısa bir zamanda sanatınızı konuşturmuşsunuz hocam emeğinize güzel yüreğinize sağlık zevkle izledim çok teşekkürler.
#23.02.2009 10:47 0 0 0
  • [swf1]VuSLaT-elimde-degil.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]VuSLaT-elimde-degil.swf[/swf4]

    Kısa zamanda bir çalışma yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz.
#23.02.2009 10:43 0 0 0
  • Çok güzel bir çalışma olmuş emğinize yüreğinize sağlık Asiyan sizi cani gönülden kutlarım başarılarınızın devamını dilerim.
#22.02.2009 23:55 0 0 0
  • Emeğine yüreğine sağlık Hazanx çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten kutlarım kısa bir süredede emek verip bizimle paylaştığın içinde ayrıca teşekkürler.
#22.02.2009 23:40 0 0 0
  • Konu: Flash istek
    Bende kalan diğer parçalardan Elimde Degil parçasına bir çalışma yapmak isterim.En kısa zamanda sunucam inşallah.
#22.02.2009 23:33 0 0 0
  • Kısa bir zamanda çok güzel bir çalışma sunmuşsunuz Sevgili kaktus emeğinize yüreğinize sağlık şarkıda gerçekten çok güzelmiş teşekkürler emekleriniz ve paylaşımınız için.
#22.02.2009 00:50 0 0 0
  • Konu: Flash istek
    Ben hafta sonları çok olamıyorum yeni geldim nete konunuzu yeni gördüm şarkıları indiriyorum ama sanırım yarın anca dinleyebilicem dinledikten sonra hangi parça bana yakınsa tabiki diğer arkadaşlarım tarafından paylaşılmamışta olursa dinlediğimde bende bir çalışma yapabilmeyi isterim.
#22.02.2009 00:37 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    amin...
#20.02.2009 08:14 0 0 0
  • Konu: Adı Yok
    Emeğinize sağlık kalpsiz_kral güzel bir çalışma olmuş şarkı yarıda kesiliyor oda olmasa daha iyi olucakmış sanırım.
#19.02.2009 23:42 0 0 0