Sade bir çalışma olmuş biraz daha sözlerini kullansaydınız sanırım daha güzel olurdu.İlk çalışmanız oldugu halde sade ve güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık.
Değerli Ates hocam çalışmamı beğenmeniz beni gerçekten çok mutlu etti bişeyler yapmaya çalıştım başarabildiysem ne mutlu bana bişeyler yapabiliyorsak hesi sizin ürününüz hocam sizin bize sunduğunuz değerli bilgiler sayesinde bizler bişeyler yapabiliyoruz.Hiçbir mecburiyetiniz olmadığı halde bize yardımcı oluyorsunuz çok ama çok teşekkürler hocam Allah razı olsun.
Diğer yorum yazan ve cevaplarını esirgemeyen tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum beğenmenize inanın çok sevindim sizlerinde yüreklerine sağlık iyiki varsınız.
Yazı fontunuda paylaşmak isterim tabiki sizlerle bende sağolsun Sewiyorum arkadaşımızın bir paylaşımından yararlanmıştım.Buradan istediğiniz yazı fontunu yükleyebilirsiniz.Çok kişi biliyordur ama bilmeyen arkadaşlar içinde fontlarını nasıl kullanabileceğinize gelince bilgim dahilinde anlatıcam size umarım faydalı olabilirim.İstediğiniz yazı fontunu alıp pcnizdeki windows klasörünün içerisindeki fonts klasörüne atmanız yeterli olacaktır.İşlem bittikten sonra programa dönüp yazı seçeneklerine baktığınızda eklediğiniz yazı fontunu orda görüceksiniz.Umarım anlatabilmişimdir.
İlk çalışmanız bu kadar güzelse ilerki çalışmalarınızın güzelliğini ve başarısını düşünemiyorum bile.Emeğinize sağlık çok güzel çalışma olmuş teşekkürler.
Emeğine yüreğine sağlık Hazanx çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten kutlarım kısa bir süredede emek verip bizimle paylaştığın içinde ayrıca teşekkürler.
Kısa bir zamanda çok güzel bir çalışma sunmuşsunuz Sevgili kaktus emeğinize yüreğinize sağlık şarkıda gerçekten çok güzelmiş teşekkürler emekleriniz ve paylaşımınız için.
Ben hafta sonları çok olamıyorum yeni geldim nete konunuzu yeni gördüm şarkıları indiriyorum ama sanırım yarın anca dinleyebilicem dinledikten sonra hangi parça bana yakınsa tabiki diğer arkadaşlarım tarafından paylaşılmamışta olursa dinlediğimde bende bir çalışma yapabilmeyi isterim.