VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

#23.03.2009 13:29 0 0 0
#23.03.2009 13:14 0 0 0
#23.03.2009 12:46 0 0 0
#23.03.2009 12:39 0 0 0
  • Kaç defa izledim bilmiyorum hocam her şarkı seçiminiz hem çalışmanız gerçekten harika ötesi emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler bizlerle paylaştığınız için.
#23.03.2009 12:20 0 0 0
#16.03.2009 01:06 0 0 0
#10.03.2009 12:57 0 0 0
  • Ben flashların çoğunu izleyemiyorum açılmıyor bekliyorum ama bazıları açılıyor bazıları açılmıyor arkadaşlarıma yorumda yazamıyorum seyredemiyorum çalışmalarını sizlerdede aynı sorun varmı arkadaşlar yoksa sorunlar bendenmi kaynaklanıyor.
#10.03.2009 12:16 0 0 0
#10.03.2009 11:58 0 0 0
#10.03.2009 11:56 0 0 0
  • Harika bir çalışma olmuş sevgili Turkuaz34 emeğinize sağlık teşekkürler.
#09.03.2009 08:34 0 0 0
  • noimage

    Bismillahirrahmanirrahīm
    Elhamdülillâhi rabbil'alemin Errahmânir'rahim
    Mâliki yevmiddin.İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în,
    İhdinessırâtel müstakîm Sırâtallezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn!
    amin..
#08.03.2009 23:22 0 0 0
#08.03.2009 22:42 0 0 0
  • Diploma alan arkadaşlarımı cani gönülden kutlarım başarılarınızın devamını dilerim.
#08.03.2009 22:40 0 0 0
#08.03.2009 01:12 0 0 0
  • Konu: Nerdesin
    Daha öncede izlemiştim gercekten çok güzel bir çalışma garip07 hocam flashlarınızı özlemişiz emeğinize yüreğinize sağlık.
#02.03.2009 18:11 0 0 0
#01.03.2009 13:41 0 0 0
#26.02.2009 01:27 0 0 0