VuSLaT

VuSLaT

Üye
20.01.2008
Çavuş
1.048
Hakkında

  • Çok güzel bir çalışma olmuş emeginize yüreğinize sağlık By_ultrAslan başarılarınızın devamını dilerim.
#07.02.2009 22:35 0 0 0
  • Emeğinize yüreğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş.
#04.02.2009 17:06 0 0 0
  • Emeğinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş teşekkürler.
#04.02.2009 17:01 0 0 0
#04.02.2009 16:56 0 0 0
  • Emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel çalışma olmuş ama üstüne basınca yeniden geri başlıyor sanırım sorun var.
#04.02.2009 16:38 0 0 0
  • Öğrendim ki...
    Sevgiyi çabuk kaybediyorsun,
    Pişmanlığın, uzun yıllar sürüyor..!

    Sevgiyi kaybettiğimiz kadar ahir zamanda saygımızıda kaybediyoruz artık hocam bazen bizim elimizde bazen başkalarından dolayı yitiriyoruz değerlerimizi.Emeğinize güzel yüreğinize sağlık hocam çok güzel bir çalışma ve paylaşım olmuş teşekkürler.
#03.02.2009 12:33 0 0 0
  • Sevgili nursun ben sizi ayrıca tebrik etmek istiyorum flash çalışmayı çok sevdiğinizi görüyorum sizde çok sık çalışmalarınız var sunduğunuz çok flash önemli değil tabiki ama siz hem sık flash yapıyorsunuz hemde her çalışmanızda kendinizi dahada geliştirmiş olarak karşımıza çıkıyorsunuz.Cani gönülden tebrik ederim başarılarınızın ve paylaşımlarınızın devamını dilerim.
#03.02.2009 12:25 0 0 0
  • Değerli hocam bütün iyi dileklerimiz sizinle umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz yeriniz gerçekten boş birde sizin papuçlarınız asla atılamaz hocam dama biz sizin elinize su dökemeyiz ilerleyebiliyorsak sizin sayenizde Allah razı olsun hocam sizden iyiki varsınız.
#03.02.2009 12:17 0 0 0
  • Konu: Sevda Kış
    Çok güzel çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık.
#03.02.2009 12:14 0 0 0
  • Konu: Hasret
    Çok güzel çalışma olmuş gerçekten emeğinize yüreğinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim.
#03.02.2009 12:07 0 0 0
  • Konu: Ölüyorum
    Emeğinize yüreğinize sağlık güzel çalışma olmuş.
#03.02.2009 11:59 0 0 0
  • Allah bağışlasın çok tatlı maşallah rabbim uzun ömürler versin güzel yüzü gibi bahtıda açık olsun maşallah tebrik ederim başarılarının devamını dilerim inşallah.
#03.02.2009 00:18 0 0 0
#02.02.2009 01:12 0 0 0
  • Çok güzel bir çalışma olmuş ablacım emeğine güzel yüreğine sağlık başarılarının devamını dilerim.
#02.02.2009 01:03 0 0 0
  • Garip07 hocama katılıyorum yazılar sanki birbirine karışmış ve parça aniden kesiliyor ama ilk çalışmanızmış zamanla dahada güzel çalışmalar çıkaracağınızdan eminim çalışmanız için emeğinize yüreğinize sağlık.
#02.02.2009 00:40 0 0 0
  • Konu: Peri
    Emeğinize sağlık güzel bir çalışma olmuş teşekürler.
#02.02.2009 00:35 0 0 0
  • Evet coolkadin sana yaptım canım bu şarkıyı flash olarak beğenmen beni gerçekten çok mutlu etti bitanem.İyi izlemeler dilerim canım.

    Yorum yapan diğer arkadaşlarımada çok ama çok teşekkürler beğenmeniz beni gerçekten mutlu etti ilginize yüreğinize sağlık sağolun.
#02.02.2009 00:29 0 0 0
  • Konu: Dön Bana
    Değişik güzel bir çalışma olmuş emeğinize yüreğinize sağlık.
#02.02.2009 00:25 0 0 0
#02.02.2009 00:18 0 0 0