zero0

zero0

Üye
09.05.2006
Er
340
Hakkında

#12.09.2006 19:19 0 0 0
  • ence bu knight bayağı karıştı teleportlar felan geçen gün delosa gideyim dedim kendimi kallugada buldum nasıl yapcaz bilmiyorum
#05.09.2006 22:08 0 0 0
  • bak güzel kardeşim maneste lwlin kaç bilemicem ama clanının gradesi yani kolluğu grade 3 olmadan pelerini kendin alamazsın ama grade3 grade2 ve grade1 clan liderlerinden confedarynci alt clanlık isteyebilirsin bunu clan liderlerinden rica edersin verirlerse verirler onun clanın pelerini hangi renkteyse seninkide öyle olur bilmem anlatabildimmi...
#30.08.2006 11:10 0 0 0
  • banada olympiada 20 tane felan goldbar lasım bana acil biri cewap yazsın buralarda gb kalmadı hepsini harcadım acil goldbar lasım
#26.08.2006 13:52 0 0 0
#29.07.2006 11:49 0 0 0
#22.07.2006 11:41 0 0 0
  • dElOsTan bİrAz aşşAĞı İnİnCE eN sOnUnDa fİrE DrAkEye UlAştık gErÇeKtEn çOk GüÇlÜ Bi BOss FuLL iTeM OLdUDğUm HalDe 2-4 K ArAsI VuRuo bİ De YanIndA dTS yE bEnZeYeN GuArDlArIda WAr gÖrÜnÜşÜ gErÇeKtEn Çok KARiZmA aMA kİm KeSİcEk BUnU BiLeMiCEM.....


    işte resimleri

    noimage

    noimage

    noimage

    kiM KeSeR BuNu DeRkEn bİ bAkTıK oNuN wErDiĞi İtEm DeMeKkİ bİirİlERİ kEsMiş

    noimage
#18.07.2006 16:56 0 0 0
  • abi bunu dolar bazından değilde bi de ytl değerinde söleseydin iyi olurdu

    bi de bunu itemlerinin almadan alsa kaç paraya tekabür edio onuda sölersen sevinirim bayağa sağlama benzio ama item olmadan ne olur bilmem
#17.07.2006 10:22 0 0 0
#17.07.2006 10:19 0 0 0
#11.07.2006 10:49 0 0 0
#10.07.2006 12:16 0 0 0
#10.07.2006 12:15 0 0 0
#10.07.2006 12:13 0 0 0
  • ben olympiada 60 üstü satılık bi warior arıorum mümkünse itemli olsun ciddi we uygun tekliflere hazırım şu an eskişehirdeyim ilgilenenler bana pm atıp msn adreslerinin werirlerse sevinirim
#10.07.2006 12:12 0 0 0
  • ben sana günde 10 tane 35 lwl char yapayım hepsini 15 milyona al git ne warki 35 lwle kasmaya
#09.07.2006 13:42 0 0 0
#07.07.2006 15:54 0 0 0
#07.07.2006 15:42 0 0 0
#07.07.2006 15:33 0 0 0
  • oyunu siteden indir yada versionu düşür 1316 ya tekrar yükle o zaman o yazı düzelir oke
#07.07.2006 15:12 0 0 0