bak güzel kardeşim maneste lwlin kaç bilemicem ama clanının gradesi yani kolluğu grade 3 olmadan pelerini kendin alamazsın ama grade3 grade2 ve grade1 clan liderlerinden confedarynci alt clanlık isteyebilirsin bunu clan liderlerinden rica edersin verirlerse verirler onun clanın pelerini hangi renkteyse seninkide öyle olur bilmem anlatabildimmi...
dElOsTan bİrAz aşşAĞı İnİnCE eN sOnUnDa fİrE DrAkEye UlAştık gErÇeKtEn çOk GüÇlÜ Bi BOss FuLL iTeM OLdUDğUm HalDe 2-4 K ArAsI VuRuo bİ De YanIndA dTS yE bEnZeYeN GuArDlArIda WAr gÖrÜnÜşÜ gErÇeKtEn Çok KARiZmA aMA kİm KeSİcEk BUnU BiLeMiCEM.....
işte resimleri
kiM KeSeR BuNu DeRkEn bİ bAkTıK oNuN wErDiĞi İtEm DeMeKkİ bİirİlERİ kEsMiş
ben olympiada 60 üstü satılık bi warior arıorum mümkünse itemli olsun ciddi we uygun tekliflere hazırım şu an eskişehirdeyim ilgilenenler bana pm atıp msn adreslerinin werirlerse sevinirim