Yeni Sayfa

Son güncelleme: 05.07.2008 22:24
  • çok güzeldi..paylaşımınız için teşekkürler
#06.02.2008 01:52 0 0 0
  • çok hoş arzu abla eline yüreğine sağlık
#06.02.2008 15:28 0 0 0
  • Teşekkürler emeğinize sağlık
#12.02.2008 21:01 0 0 0
  • Ben bu gün su dakikada kendi siirime niye aglarim
#12.05.2008 13:37 0 0 0
  • tesekurler sagol
#13.05.2008 20:17 0 0 0
  • Eline saglik.
#19.05.2008 21:45 0 0 0
  • paylaşım için saoll
#20.05.2008 08:53 0 0 0
  • çok güzeldi..kaçkez daha bu şiiri okurum bilmiyorum. bu sayfadan cıkmak biraz zor olacak gibi. paylaşımı için arkadaşımıza teşekkür ederim.....
#05.07.2008 20:51 0 0 0
  • süperrrrrrr
#05.07.2008 22:17 0 0 0
  • emeğine sağlık pedaliza:)
#05.07.2008 22:24 0 0 0