Yeni Sayfa

Son güncelleme: 05.07.2008 22:24
  • noimage


    Hergün yeni bir sayfa açıyorum kendime

    İçinde sen olan herşey bitti belkide

    Gittiğini bile bile

    Hala bekleyen bu deli yüreğimi kandırdım

    Bıkmadan usanmadan

    Geri dönersin diye
    noimagenoimagenoimage
    Ya çık gel bekletme

    Ya sustur beynimdeki sesi

    İçimdeki hevesi

    Ne bahar açıyor yapraklarını

    Ne deniz kuduruyor tufanda

    Sevmiyorum de ruhumu özgür bırak

    Seviyorum de yaşat

    noimage


    Yeter artık bu vuslat

    Ak sayfada kirli bir leke

    Unutsan ağlatıyor

    Unutmasan öldürüyor

    Ve anladım gelmeyeceksin

    Geri dönüp ellerimi tutmayacaksın

    Gözlerime bakıp

    Sakın yalan söyleme

    Beni özledin mi diye soramayacaksın
    noimagenoimagenoimage
    Ve anladım gülemeyeceksin

    Kahkahaların evimi şenlendirmeyecek

    Kaşlarını çatıp nerelerdeydin bu saate kadar diye soramayacaksın

    Ve anladım

    Keşke hiç anlamamışcasına davransaydım

    Keşke hiç gittiğini kabul etmeseydim

    Kabul etmeseydim


    noimage





    Ertan İşbilir~Eylül Tufan

    [main-arkaplan-muzik]045[/main-arkaplan-muzik]
#23.11.2007 09:30 0 0 0
  • günlerdir bu şiirin içinde kayboldum arkadaşlar

    dikkatli olun emi



    şiire sesiyle can katan Eylül Tufan iyiki varsın arkadaşım

#23.11.2007 09:36 0 0 0
  • Güzel Bir Çalışma Olmuş Tşkler
#23.11.2007 09:40 0 0 0
  • Ya çık gel bekletme

    Ya sustur beynimdeki sesi

    İçimdeki hevesi

    Ne bahar açıyor yapraklarını

    Ne deniz kuduruyor tufanda

    Sevmiyorum de ruhumu özgür bırak

    Seviyorum de yaşat


    mütishsiniz ya :((( eLLerine yüregine sagLik arkadash süper bir payLashim sagoL
#23.11.2007 13:31 0 0 0
  • Ltf Ltf bana ögretin bende yapmak istiyorum :S
#23.11.2007 13:32 0 0 0
  • Ne bahar açıyor yapraklarını

    Ne deniz kuduruyor tufanda

    Sevmiyorum de ruhumu özgür bırak

    Seviyorum de yaşat



    harikaydı pedalizam yüreğine emeğine sağlık
#01.12.2007 00:12 0 0 0
  • paylasim icin tesekkurler ablam
#01.12.2007 08:44 0 0 0
  • teşekkürler.....
#01.12.2007 10:59 0 0 0
  • çok güzelmiş kelebeğim...devyürekli arkadaşım.paylaşımın için sağol.iyiki varsın...sayende çok keyif aldım sayfadan...
    noimage
#05.12.2007 20:54 0 0 0
  • @red tina adlı üyeden alıntı:
    çok güzelmiş kelebeğim...devyürekli arkadaşım.paylaşımın için sağol.iyiki varsın...sayende çok keyif aldım sayfadan...
    noimage
    Orijinali Göster...




    seni görmek de çok güzel

    teşekkürler Mine





    Eylül Tufan yorumu şiirleri günde en az 1 sefer tavsiye ederim arkadaşım

    doğal ilaç..

    terapilerin en güzeli
#05.12.2007 23:53 0 0 0
  • Paylasiminiz icin cok tesekkürler ..

    Unutsan ağlatıyor

    Unutmasan öldürüyor
#13.01.2008 00:05 0 0 0
  • Hergün yeni bir sayfa açıyorum kendime

    İçinde sen olan herşey bitti belkide

    Gittiğini bile bile

    Hala bekleyen bu deli yüreğimi kandırdım

    Bıkmadan usanmadan

    Geri dönersin diye
    çok güzel bir çalışma olmuş.şiirin büyüsüne kapılmamak mümkün değil.elinize ve yüreğinize sağlık.
#14.01.2008 14:29 0 0 0
  • @pedaliza adlı üyeden alıntı:
    noimage


    Hergün yeni bir sayfa açıyorum kendime

    İçinde sen olan herşey bitti belkide

    Gittiğini bile bile

    Hala bekleyen bu deli yüreğimi kandırdım

    Bıkmadan usanmadan

    Geri dönersin diye
    noimagenoimagenoimage
    Ya çık gel bekletme

    Ya sustur beynimdeki sesi

    İçimdeki hevesi

    Ne bahar açıyor yapraklarını

    Ne deniz kuduruyor tufanda

    Sevmiyorum de ruhumu özgür bırak

    Seviyorum de yaşat

    noimage


    Yeter artık bu vuslat

    Ak sayfada kirli bir leke

    Unutsan ağlatıyor

    Unutmasan öldürüyor

    Ve anladım gelmeyeceksin

    Geri dönüp ellerimi tutmayacaksın

    Gözlerime bakıp

    Sakın yalan söyleme

    Beni özledin mi diye soramayacaksın
    noimagenoimagenoimage
    Ve anladım gülemeyeceksin

    Kahkahaların evimi şenlendirmeyecek

    Kaşlarını çatıp nerelerdeydin bu saate kadar diye soramayacaksın

    Ve anladım

    Keşke hiç anlamamışcasına davransaydım

    Keşke hiç gittiğini kabul etmeseydim

    Kabul etmeseydim


    noimage





    Ertan İşbilir~Eylül Tufan

    [main-arkaplan-muzik]045[/main-arkaplan-muzik]

    Orijinali Göster...



    Ak sayfada kirli bir leke

    Unutsan ağlatıyor

    Unutmasan öldürüyor






    İşte bu kadar kısır bir döngü

    Ne sevdiğin belli ne sevmediğin mısrası gibi

    Ve daha niceleri gibi

    Aşk demişler adına, sevmek demişler


    ismini güzel koymuşlar ama malzemesini biraz zehirden yapmışlar



    Okuyanın yazanın sunanın yüreğine sağlık

    Çok teşekkürler arkadaşlar

#14.01.2008 21:34 0 0 0
  • Canım abLacım qene harika bir sunum yapmışsın

    Ellerine saqLık bu güzel paylaşım için

#15.01.2008 11:56 0 0 0
  • Ak sayfada kirli bir leke

    Unutsan ağlatıyor

    Unutmasan öldürüyor

#16.01.2008 16:12 0 0 0
fLy fLy foto
  • çok güzel olmuş sevgili pedaliza ... muhteşem bir şiir ve müzik ! yüreğin dert görmesin...
#17.01.2008 11:50 0 0 0
  • Unutsan ağlatıyor

    Unutmasan öldürüyor.

    bu sözler herşeyi anlatıyor zaten...

    herzamanki gibi çok hoş bir sunum...

    Teşekkürler
#26.01.2008 01:40 0 0 0
  • Yeter artık bu vuslat

    Ak sayfada kirli bir leke

    Unutsan ağlatıyor

    Unutmasan öldürüyor

    Ve anladım gelmeyeceksin

    Geri dönüp ellerimi tutmayacaksın

    Gözlerime bakıp

    Sakın yalan söyleme

    Beni özledin mi diye soramayacaksın


    çokk çok güzel omuş... ellerinize sesinize sağlık.. çok güzel bu ya..
#04.02.2008 02:23 0 0 0
  • coook guzell bir paylasim tesekkurlerr:alkis:
#04.02.2008 11:21 0 0 0