8 FEBE 8 GESE 8ekiz 8

Son güncelleme: 23.12.2007 10:46
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2276287]okanoo28[/alinti]
    8-0 lık ritimden çalman lazım

    Orijinali Göster...


    sparky

    bak böyle yapmaya devam edersen arkadaş ağzını bozacak
#16.12.2007 19:17 0 0 0
  • bozmaz abisi bozmaz.. ahLakLı cocuk o :D:D
#16.12.2007 19:22 0 0 0
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    bozmaz abisi bozmaz.. ahLakLı cocuk o :D:D
    Orijinali Göster...


    ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..
#16.12.2007 22:32 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2280147]sparky[/alinti]

    ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..
    Orijinali Göster...
    ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..

    o zaman oturup ağLarız..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye
#17.12.2007 07:51 0 0 0
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2280557]okanoo28[/alinti]ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..

    o zaman oturup ağLarız..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye
    Orijinali Göster...
    o zaman oturup ağLarız..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye

    ağlama beni de ağlatırsın :d

#17.12.2007 20:39 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2281037]sparky[/alinti]o zaman oturup ağLarız..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye

    ağlama beni de ağlatırsın :d


    Orijinali Göster...
    ağlama beni de ağlatırsın :d



    olsun sende ağla içimiz acılır herkezce ağLAyaLım
#17.12.2007 20:59 0 0 0
  • yaw bu uğrunda ağladığımız arkadaş nerelere kayboldu... :D

    cevap yazmak için derin derin düşüncelere daldı heralde :D

#18.12.2007 18:18 0 0 0
  • Arkada$ 3 qündür düşünüyor..
    yoksam ağzını bozmasın bu
#18.12.2007 18:32 0 0 0
  • 3 gün boyunca düşünüp düşünüp ağzını bozarsa hakkaten ağlarım
#18.12.2007 19:20 0 0 0
  • işte ozaman ağlarım diyorsun..
    ozaman duyuru yapalım.. hepimiz ağlıyacaz
#18.12.2007 22:23 0 0 0
  • ne demişler.. ağlaya ağlaya göl olur :D

    yanlış oldu sanki
#19.12.2007 11:04 0 0 0
  • @okanoo28 SaRaCoĞLu STaDıNıN oRaDaKi DeRe GöZYaŞLaRıNıZLa Mı oLuŞTu YoKSa :D
#19.12.2007 11:18 0 0 0
  • ağlıyor Ve damLacıkLar qeLiyor ondan qöL oLuşuyor. ( cok iyi konuştum )
#19.12.2007 16:37 0 0 0
  • @hakan2230 adlı üyeden alıntı:
    @okanoo28 SaRaCoĞLu STaDıNıN oRaDaKi DeRe GöZYaŞLaRıNıZLa Mı oLuŞTu YoKSa :D
    Orijinali Göster...


    saracoğluna gelen sempatizanlarınızın 6na doldurmasıyla oluştu o dere :D
#19.12.2007 21:04 0 0 0
  • Herkes zevfkden 4 köse olur bu Galatasara 8 köse olmus
#19.12.2007 21:41 0 0 0
  • sizede qörüyoruz aßi :D
#19.12.2007 21:55 0 0 0
  • öZeR aßi SeNeYe TRaßZoNu D SPoR DaN iZLeMeYeSiN aLLaH KoRuSuN
#20.12.2007 11:22 0 0 0
  • @MaRaBoGLu61 adlı üyeden alıntı:
    Herkes zevfkden 4 köse olur bu Galatasara 8 köse olmus
    Orijinali Göster...


    6eSe 6 köşe... 8jk 8 köşe oluyor abim...

    FB-TS el ele 4 köşe idare ediyoruz :D
#20.12.2007 19:04 0 0 0
  • okan aßi sizde 5 köşesinizde

    trabzon ne olacak onu ßulamadım
#20.12.2007 20:36 0 0 0