Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 122 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Genel
8 FEBE 8 GESE 8ekiz 8
8 FEBE 8 GESE 8ekiz 8
4111
Son güncelleme: 23.12.2007 10:46
okanoo28
@
sparky
adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2276287]okanoo28[/alinti]
8-0 lık ritimden çalman lazım
Orijinali Göster...
sparky
bak böyle yapmaya devam edersen arkadaş ağzını bozacak
#16.12.2007 19:17
0
0
0
ZeuS
bozmaz abisi bozmaz.. ahLakLı cocuk o
#16.12.2007 19:22
0
0
0
okanoo28
@
sparky
adlı üyeden alıntı:
bozmaz abisi bozmaz.. ahLakLı cocuk o
Orijinali Göster...
ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..
#16.12.2007 22:32
0
0
0
ZeuS
@
okanoo28
adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2280147]sparky[/alinti]
ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..
Orijinali Göster...
ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..
o zaman oturup ağLarız
..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye
#17.12.2007 07:51
0
0
0
okanoo28
@
sparky
adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2280557]okanoo28[/alinti]ya bozarsa... bunalıma gireriz mazallah..
o zaman oturup ağLarız
..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye
Orijinali Göster...
o zaman oturup ağLarız
..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye
ağlama beni de ağlatırsın :d
#17.12.2007 20:39
0
0
0
ZeuS
@
okanoo28
adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2281037]sparky[/alinti]o zaman oturup ağLarız
..ßu cocuk nasıL ßöyLe ßişi yaptı diye
ağlama beni de ağlatırsın :d
Orijinali Göster...
ağlama beni de ağlatırsın :d
olsun sende ağla içimiz acılır herkezce ağLAyaLım
#17.12.2007 20:59
0
0
0
okanoo28
yaw bu uğrunda ağladığımız arkadaş nerelere kayboldu...
cevap yazmak için derin derin düşüncelere daldı heralde
#18.12.2007 18:18
0
0
0
ZeuS
Arkada$ 3 qündür düşünüyor..
yoksam ağzını bozmasın bu
#18.12.2007 18:32
0
0
0
okanoo28
3 gün boyunca düşünüp düşünüp ağzını bozarsa hakkaten ağlarım
#18.12.2007 19:20
0
0
0
ZeuS
işte ozaman ağlarım diyorsun..
ozaman duyuru yapalım.. hepimiz ağlıyacaz
#18.12.2007 22:23
0
0
0
okanoo28
ne demişler.. ağlaya ağlaya göl olur
yanlış oldu sanki
#19.12.2007 11:04
0
0
0
hakan2230
@okanoo28 SaRaCoĞLu STaDıNıN oRaDaKi DeRe GöZYaŞLaRıNıZLa Mı oLuŞTu YoKSa
#19.12.2007 11:18
0
0
0
ZeuS
ağlıyor Ve damLacıkLar qeLiyor ondan qöL oLuşuyor. ( cok iyi konuştum
)
#19.12.2007 16:37
0
0
0
okanoo28
@
hakan2230
adlı üyeden alıntı:
@okanoo28 SaRaCoĞLu STaDıNıN oRaDaKi DeRe GöZYaŞLaRıNıZLa Mı oLuŞTu YoKSa
Orijinali Göster...
saracoğluna gelen sempatizanlarınızın 6na doldurmasıyla oluştu o dere
#19.12.2007 21:04
0
0
0
MaRaBoGLu61
Herkes zevfkden 4 köse olur bu Galatasara 8 köse olmus
#19.12.2007 21:41
0
0
0
ZeuS
sizede qörüyoruz aßi
#19.12.2007 21:55
0
0
0
hakan2230
öZeR aßi SeNeYe TRaßZoNu D SPoR DaN iZLeMeYeSiN aLLaH KoRuSuN
#20.12.2007 11:22
0
0
0
okanoo28
@
MaRaBoGLu61
adlı üyeden alıntı:
Herkes zevfkden 4 köse olur bu Galatasara 8 köse olmus
Orijinali Göster...
6eSe 6 köşe... 8jk 8 köşe oluyor abim...
FB-TS el ele 4 köşe idare ediyoruz
#20.12.2007 19:04
0
0
0
ZeuS
okan aßi sizde 5 köşesinizde
trabzon ne olacak onu ßulamadım
#20.12.2007 20:36
0
0
0
İLK
«
1
2
3
4
»
SON
8 FEBE 8 GESE 8ekiz 8 Konusuna Benzer Konular
next 8000 de hortbit için yardim
11.04.2004
next 8000 için bir yardim daha rica ediyorum
21.04.2004
Nokia 8910
23.04.2004
Bizden değildir” ne demek
10.08.2007
acemiye bir yardim daha next 8000 için
30.04.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı