8 FEBE 8 GESE 8ekiz 8

Son güncelleme: 23.12.2007 10:46
  • belki herkes senin gibi PC basinda okan ne yazacak diye beklemiyordur..;)
#11.12.2007 19:42 0 0 0
  • herkezin işi war dimi :D
#12.12.2007 10:45 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    belki herkes senin gibi PC basinda okan ne yazacak diye beklemiyordur..;)
    Orijinali Göster...


    @sparky adlı üyeden alıntı:
    herkezin işi war dimi :D
    Orijinali Göster...



    bu mudur? budur!

    bana uzun uzun düşünüp söyleyecek bi söz bırakmamışlar..

    anında görüntü yapmışlar.. :D
#12.12.2007 13:29 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    belki herkes senin gibi PC basinda okan ne yazacak diye beklemiyordur..;)
    Orijinali Göster...


    Ben Okan abiyle şakalaşıyordum,sitede bir avukatı olduğunu bilmiyordum kusura bakma.Bu arada ben sürekli pc başında değilim,herkes kadar benimde işlerim var. ;)
#12.12.2007 17:31 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2270584]MARDINLI1986[/alinti]

    [alinti=#2271925]sparky[/alinti]


    bu mudur? budur!

    bana uzun uzun düşünüp söyleyecek bi söz bırakmamışlar..

    anında görüntü yapmışlar.. :D
    Orijinali Göster...
    bu mudur? budur!

    bana uzun uzun düşünüp söyleyecek bi söz bırakmamışlar..

    anında görüntü yapmışlar.. :D

    Avukatın değil avukat büron varmış anladığım kadarıyla,neyseki avukata ihtiyacım yok.
#12.12.2007 17:33 0 0 0
  • savunmaya geçtiğine göre olduğun yerde rahat kıvıramıyosun...

    masaya çık istersen
#12.12.2007 20:14 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    savunmaya geçtiğine göre olduğun yerde rahat kıvıramıyosun...

    masaya çık istersen
    Orijinali Göster...


#13.12.2007 08:03 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    savunmaya geçtiğine göre olduğun yerde rahat kıvıramıyosun...

    masaya çık istersen
    Orijinali Göster...


    Bir febeş taraftarının kıvırmaktan bahsetmesi hiç yabancı gelmedi
#13.12.2007 11:36 0 0 0
  • sen kıvırırken kafanda rakı şişesi de taşıyabiliyormuşsun..

    sendeki bu yetenek Allah vergisi.. doğuştan! :D
#13.12.2007 12:07 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    sen kıvırırken kafanda rakı şişesi de taşıyabiliyormuşsun..

    sendeki bu yetenek Allah vergisi.. doğuştan! :D
    Orijinali Göster...

#13.12.2007 14:12 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    sen kıvırırken kafanda rakı şişesi de taşıyabiliyormuşsun..

    sendeki bu yetenek Allah vergisi.. doğuştan! :D
    Orijinali Göster...



    DeDiĞiN DoĞRu SiZDeKi DoĞuŞTaN ÇiZiKLiĞe ßeNZiYoR
#13.12.2007 21:48 0 0 0
  • tencere yuvarlanmış... seninki benden kara :D:D:D
#13.12.2007 22:26 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    sen kıvırırken kafanda rakı şişesi de taşıyabiliyormuşsun..

    sendeki bu yetenek Allah vergisi.. doğuştan! :D
    Orijinali Göster...


    öyle deme o yetenek kimsede yok ßak
#14.12.2007 07:56 0 0 0
  • @karakartal_okan adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2270584]MARDINLI1986[/alinti]

    Ben Okan abiyle şakalaşıyordum,sitede bir avukatı olduğunu bilmiyordum kusura bakma.Bu arada ben sürekli pc başında değilim,herkes kadar benimde işlerim var. ;)
    Orijinali Göster...
    Ben Okan abiyle şakalaşıyordum,sitede bir avukatı olduğunu bilmiyordum kusura bakma.Bu arada ben sürekli pc başında değilim,herkes kadar benimde işlerim var. ;)

    evet avukatiyim bi itirazinmi var..:)

    madem pc basinda kalmiyorsun ozaman o durumu bilmen lazim ve

    bos bos yazilar yazmaman lazim..
#14.12.2007 14:48 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2272679]karakartal_okan[/alinti]Ben Okan abiyle şakalaşıyordum,sitede bir avukatı olduğunu bilmiyordum kusura bakma.Bu arada ben sürekli pc başında değilim,herkes kadar benimde işlerim var. ;)

    evet avukatiyim bi itirazinmi var..:)

    madem pc basinda kalmiyorsun ozaman o durumu bilmen lazim ve

    bos bos yazilar yazmaman lazim..
    Orijinali Göster...
    evet avukatiyim bi itirazinmi var..:)

    madem pc basinda kalmiyorsun ozaman o durumu bilmen lazim ve

    bos bos yazilar yazmaman lazim..

    MARDINLI

    sana dedimki darbukayı biraz yavaş çal... :D

    arkadaş ayak uyduramıyor... :D

    8-0 lık ritimden çalman lazım
#14.12.2007 18:11 0 0 0
  • Ağzımı bozdurup banlanmamı sağlamak için daha çok uğraşırsınız
#15.12.2007 11:39 0 0 0
  • @karakartal_okan adlı üyeden alıntı:
    Ağzımı bozdurup banlanmamı sağlamak için daha çok uğraşırsınız
    Orijinali Göster...


    ßunda ağız ßozulacak ßi durum yokki.. daha dorusu öyLe ßir ortam oLmadı daha..qecmiş zamanlara ßak qörürsün ozamanki olayları.

    sen yine iyi zamanLara denk qeLdin
#15.12.2007 15:53 0 0 0
  • @karakartal_okan adlı üyeden alıntı:
    Ağzımı bozdurup banlanmamı sağlamak için daha çok uğraşırsınız
    Orijinali Göster...


    buranın en masumane şakalaşmalarının içerisinde ağzını bozacaksan bundan öncekilerde neler yapardın bilemiyorum...

    ama kaldırabilene göredir burası...
#15.12.2007 20:06 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2275886]MARDINLI1986[/alinti]evet avukatiyim bi itirazinmi var..:)

    madem pc basinda kalmiyorsun ozaman o durumu bilmen lazim ve

    bos bos yazilar yazmaman lazim..

    MARDINLI

    sana dedimki darbukayı biraz yavaş çal... :D

    arkadaş ayak uyduramıyor... :D

    8-0 lık ritimden çalman lazım
    Orijinali Göster...

    8-0 lık ritimden çalman lazım
#16.12.2007 13:02 0 0 0