@okanoo28 adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2275886]MARDINLI1986[/alinti]evet avukatiyim bi itirazinmi var..
madem pc basinda kalmiyorsun ozaman o durumu bilmen lazim ve
bos bos yazilar yazmaman lazim..
MARDINLI
sana dedimki darbukayı biraz yavaş çal...
arkadaş ayak uyduramıyor...
8-0 lık ritimden çalman lazım
Orijinali Göster...