8 FEBE 8 GESE 8ekiz 8

Son güncelleme: 23.12.2007 10:46
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    okan aßi sizde 5 köşesinizde

    trabzon ne olacak onu ßulamadım
    Orijinali Göster...


    trabzona bişey bulamadım valla.. bu konuda aramızda en şanslı Trabzon zaten...

    hiç fark yemedi son zamanlarda :D
#20.12.2007 22:15 0 0 0


  • En fazLa köşesi oLan 8taşmı şimdi
#21.12.2007 09:58 0 0 0
  • @sparky adlı üyeden alıntı:


    En fazLa köşesi oLan 8taşmı şimdi
    Orijinali Göster...


    8 köşe de cok fazla yaw :D

    o kadar köşem olsa valla utancımdan napcamı şaşırırdım :D
#22.12.2007 20:32 0 0 0
  • onLarda öyLe yapıyor..8taşlı arkadasLarı pek qöremez olduk
#23.12.2007 10:46 0 0 0