Kalp kalbe karşı derler

Son güncelleme: 25.12.2008 00:53
  • ellerine saglik olci calismalarinin devamini dilerim

#27.01.2008 15:59 0 0 0
  • Flash süper ve harika,
    şarkı desem hiç bir şey diyemem...

    emeğine sağlık.....
#28.01.2008 01:58 0 0 0
  • valla bende kendımı flash yapıyorum sanıyodum burdakılerı ızleyeyınce benım flash yapma hevesım bıle kactı valla

    ellerıne saglık gusel olmus hele sarkı secımın harıka
#28.01.2008 07:37 0 0 0
  • sagol
#13.02.2008 12:09 0 0 0
  • Ellerine sağlık olcay görmemiştim ben bu flash'ı Shapeler Ben burdayım diyor
#19.09.2008 14:46 0 0 0
  • ellerine saqğlık kardeş sağol
#24.09.2008 11:55 0 0 0
  • olci harikasin gercekten cok guzel olmus ellerine saglik
#24.09.2008 17:20 0 0 0
  • Emeğinize sağlık
#26.09.2008 22:12 0 0 0
  • Bu çalışmanızda çok güzel olmuş ama dün intro çalışmalarınızı izleyebilmek kısmet olmuştu arasında baya bir fark var çok çok ilerletmişsiniz benim gibi bir acemi bile farkedebiliyor.Emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler güzel paylaşımlarınız için.
#27.09.2008 00:29 0 0 0
  • eLLerine SagLik
#25.12.2008 00:53 0 0 0