iki 6 kasım gazisi güzide rakiplerimiz 8eşiktaş ve 6alata5aray 2 Mart Pazar günü İnönü stadında karşı karşıya gelecekler...
Geçmişte aynı pankartlarla sahaya çıkan, birimiz kupayı birimiz şampiyonluğu alalım diye demeç veren, rakip yöneticileri aralarında oynayacakları maç öncesi yemeğe çıkan takımlarımız bunlar...
ne kadar sıkı kardeşlik bağları olduğuna tarihte çok kez tanık olmuşuzdur! mutlaka birisi beter durumda olduğu zamanlarda iyi olana yatmıştır bu takımlarımız. son yıllarda daha ilk 5 haftada lige havlu atan 8jk olduğundan son haftalara denk gelen maçlarda 6s ye bir yatış söz konusu olmuştur!
acaba bu hafta yine böyle olacak mı? aralarında sadece 2 puan olan rakipler birbirine yatacak mı? yoksa öküz ölecek ortaklık bozulacak mı?
ben maçın berabere bitmesinden ve her ikisinin puan kaybetmesinden yanayım. her ikisine de yaramayan bir skor olursa her ne şartta olursa olsun bizim için iyi olur.
Ne kardeşliği Allah'ını severseniz.
tutturmuşsunuz BJklileri Gs'nin kardeşi felan.
iki kardes birbirinin Anasına ne güzel küfür ediyor.
bumu kardeşlik peh..