8eşiktaş-6alata5aray [02.03.08]

Son güncelleme: 03.03.2008 14:46
  • iki 6 kasım gazisi güzide rakiplerimiz 8eşiktaş ve 6alata5aray 2 Mart Pazar günü İnönü stadında karşı karşıya gelecekler...

    Geçmişte aynı pankartlarla sahaya çıkan, birimiz kupayı birimiz şampiyonluğu alalım diye demeç veren, rakip yöneticileri aralarında oynayacakları maç öncesi yemeğe çıkan takımlarımız bunlar...

    ne kadar sıkı kardeşlik bağları olduğuna tarihte çok kez tanık olmuşuzdur! mutlaka birisi beter durumda olduğu zamanlarda iyi olana yatmıştır bu takımlarımız. son yıllarda daha ilk 5 haftada lige havlu atan 8jk olduğundan son haftalara denk gelen maçlarda 6s ye bir yatış söz konusu olmuştur!

    acaba bu hafta yine böyle olacak mı? aralarında sadece 2 puan olan rakipler birbirine yatacak mı? yoksa öküz ölecek ortaklık bozulacak mı?

    ben maçın berabere bitmesinden ve her ikisinin puan kaybetmesinden yanayım. her ikisine de yaramayan bir skor olursa her ne şartta olursa olsun bizim için iyi olur.

    tahminlerinizi alalım?
#24.02.2008 21:35 0 0 0
  • o KaRDeŞLiĞiN Seßeßi aLıN TeRiYLe aLDıĞıMıZ KuPaYa 'TeSaDüF' DeMeMeLeRi oLMaSıN ?
#24.02.2008 22:06 0 0 0
  • @hakan2230 adlı üyeden alıntı:
    o KaRDeŞLiĞiN Seßeßi aLıN TeRiYLe aLDıĞıMıZ KuPaYa 'TeSaDüF' DeMeMeLeRi oLMaSıN ?
    Orijinali Göster...


    emin misin? sebebi o mu sence? :D
#24.02.2008 22:36 0 0 0
  • ßu Ve ßuNa ßeNZeR ŞeYLeR ßeNCe ßi De iŞiN ßi SiYaSi ßoYuTu VaR Ki oNu ßi aRa MSN DeN KoNuŞuRuZ :D
#25.02.2008 01:06 0 0 0
  • İki takımda canını dişine takıp mücadele edecek ve hakeden kazanacak,kimsenin yatacağı falan yok. ;) Hakeden ve kazanan taraf biz olmak istioruz o ayrı :D
#25.02.2008 08:19 0 0 0
  • Ne kardeşliği Allah'ını severseniz.
    tutturmuşsunuz BJklileri Gs'nin kardeşi felan.
    iki kardes birbirinin Anasına ne güzel küfür ediyor.
    bumu kardeşlik peh..
#25.02.2008 08:31 0 0 0
  • Duy Okan abi
#25.02.2008 08:37 0 0 0
  • ben mi duyacam sen mi susacan

    zaten benim amacım kardeşlerin biraz da kardeşliğinin boyutlarını sorgulaması...

    bi amacım daha var onuda maçı sonucuna ve reaksiyonlarına göre açıklarım :D
#25.02.2008 09:46 0 0 0
  • Bizim kardeş takımımız Kasımpaşa :D
#25.02.2008 09:54 0 0 0
  • hadi oradan.. onlar bizim kardeşimiz :D

    siz liverpool' un kardeş takımısınız :D
#25.02.2008 11:10 0 0 0
  • Kanıtlarım bak bizim kardeş takım olduğunu
#25.02.2008 11:28 0 0 0
  • febeşlerin Kardes Takımız Gazi yantep
#25.02.2008 11:57 0 0 0
  • Nie ki?
#25.02.2008 12:05 0 0 0
  • onlar bilir..
#25.02.2008 12:12 0 0 0
  • Bende biliim nolcak
#25.02.2008 12:15 0 0 0
  • fark etmez
#25.02.2008 12:54 0 0 0
#26.02.2008 16:28 0 0 0
  • yani hangisi yenilse fark etmez
#26.02.2008 16:32 0 0 0
  • 8eşiktaş yatar 6alata5aray kazanır! :D:D
    bence böyle olucak :D
#26.02.2008 19:34 0 0 0