@GS2004 adlı üyeden alıntı:
yaw okanim git KESTANEYLE ugraş babA ya sanane 6saraydan 8tastan haddinizi ne zaman bileceksiniz bilmiyorum ya yazik aciyorum sizin gibi gençlere vallahi gah Türkce ögretirsin gah antene benzetirsin gah köse yazarlarinin yazdiklarini akillica cevap olarak yazarsin yeter babos yeter KALASSPORun hali ne olacak birazda onunla ilgilen


Orijinali Göster...