8eşiktaş-6alata5aray [02.03.08]

Son güncelleme: 03.03.2008 14:46
  • bence kardeşlik bozulmaz gibime geliyo...

    puanları paylaşırlar :D

    öküz ölmesin ortaklık bozulmasın :D
#27.02.2008 07:47 0 0 0
#27.02.2008 08:06 0 0 0
  • besiktas sanki agir basar gibime geliyo
#27.02.2008 08:28 0 0 0
  • Bencede abi
#27.02.2008 08:44 0 0 0
  • besiktas yense daha iyi bizim icin
#27.02.2008 09:05 0 0 0
  • tabi sizin için daha iyi olur
    cünkü lider olursunuz :D..

    Rüyalarda buluşuruz
#27.02.2008 09:35 0 0 0
  • bu maç 1-1 biter
#27.02.2008 09:39 0 0 0
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    tabi sizin için daha iyi olur
    cünkü lider olursunuz :D..

    Rüyalarda buluşuruz
    Orijinali Göster...

    gorusuruz
#27.02.2008 11:06 0 0 0
  • :D
#27.02.2008 12:03 0 0 0
  • yaw okanim git KESTANEYLE ugraş babA ya sanane 6saraydan 8tastan haddinizi ne zaman bileceksiniz bilmiyorum ya yazik aciyorum sizin gibi gençlere vallahi gah Türkce ögretirsin gah antene benzetirsin gah köse yazarlarinin yazdiklarini akillica cevap olarak yazarsin yeter babos yeter KALASSPORun hali ne olacak birazda onunla ilgilen:D
#27.02.2008 22:19 0 0 0
  • @GS2004 adlı üyeden alıntı:
    yaw okanim git KESTANEYLE ugraş babA ya sanane 6saraydan 8tastan haddinizi ne zaman bileceksiniz bilmiyorum ya yazik aciyorum sizin gibi gençlere vallahi gah Türkce ögretirsin gah antene benzetirsin gah köse yazarlarinin yazdiklarini akillica cevap olarak yazarsin yeter babos yeter KALASSPORun hali ne olacak birazda onunla ilgilen:D
    Orijinali Göster...


    ezik!
#28.02.2008 09:03 0 0 0
#28.02.2008 09:20 0 0 0
  • @sparky adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2443401]okanoo28[/alinti]ezik!

    Kendini bu kadar belli etme abi :D
    Orijinali Göster...
    Kendini bu kadar belli etme abi :D

    şimdi sana da bi alıntı yaparım görürsün
#28.02.2008 10:29 0 0 0
  • Dun aksam KusLarı avLadıgımız gıbı 8esıktas'ıda avLarız rahat oLun yane!
#28.02.2008 11:51 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2442878]GS2004[/alinti]

    ezik!
    Orijinali Göster...
    ezik!




    sana elli kere dedim delmi bana hakaret etme diye halen hakaret ediyorsun

    okan bana bir daha hakaret etmeEEEEEE ,yine söylüyorum
    yoksa seni cok kötü bozarim...


    KALASSSS SPOR SENIN BABANIM MALIMI


#28.02.2008 14:11 0 0 0
  • bunu da editlesene!
#28.02.2008 14:43 0 0 0



  • senin canin kavga etmekmi istiyor yeter kabak tadi veriyorsun.
#28.02.2008 14:48 0 0 0
  • @karakartal_okan adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2439920]fenerbahce_1907[/alinti]

    Maçtan sonra göstericem ben sana yatmayı
    Orijinali Göster...
    Maçtan sonra göstericem ben sana yatmayı

    her an icin hazirim :D
    macdan sonra tam burda olcam :D
#28.02.2008 15:21 0 0 0
  • Temennilerinde TahminLerinde Tutmadı aßi... :D
#03.03.2008 13:53 0 0 0