Chelsea 2-0 FENERBAHÇE|SİZİNLE GURUR DUYUYORUZ!!!

Son güncelleme: 12.04.2008 08:13
  • haydi fener
#11.04.2008 20:01 0 0 0
#11.04.2008 23:30 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2569426]alper.1907[/alinti]


    ne haydisi loo.. maç çoktan bitti elendik aloooo
    Orijinali Göster...
    ne haydisi loo.. maç çoktan bitti elendik aloooo
    usta belkim seneye diyordun
#12.04.2008 08:03 0 0 0
  • Arkdaşlar Burda Bir Gs li var
    ama

    chese tutuo inş yenilir diyo

    Onu bir dövdüm terbiyesiz dedim fb tr için oynuyo
#12.04.2008 08:09 0 0 0
  • bosver kafani fazla yorma
#12.04.2008 08:13 0 0 0