Ey Ask

Son güncelleme: 16.05.2005 12:55
  • noimage

    Ey Aşk; hep gizlemeye çalıştın benden kendini
    Yine de uzak tutamadın bir türlü beni
    Yordun hep, peşinden koşturdun
    Güzel günler düşlerken, boş hayaller kurdurdun
    Sonra da hayalkırıklıkları sundun...

    Ey Aşk; gözlerimi parlatan senin ışığındı hep
    Yollara düşmem senin yüzündendi,
    Hayata küsmem, kabuğuma çekilmem senin yüzünden
    Yaşamdan umudu kesmem,
    Yine de dört elle sarılmam hep senin yüzünden.

    Ey Aşk; yaşama sarılmam,
    Sevinmem, üzülmem, gülmem, ağlamam
    Uğruna bütün setleri yıkmam,
    Ayıpları, günahları, olmazları olur kılmam
    Yokları var etmem, görür gözleri görmez kör etmem senin uğruna.

    Ey Aşk; yollara düşmem, yollardan dönmem
    Sen kaçtıkça peşinden gelmem
    Attığın her kurşunda öleceğime yeniden dirilmem
    Her seferinde yeniden sana koşmam
    Sayende düşmem, rüzgara katılmam
    Yeniden doğrulup, yaşama karışmam....

    Ey Aşk; YOLUMDAN ÇEKİLME SAKIN!!!
#18.01.2005 20:11 0 0 0
  • ellerine yüreğine sağlık arkadaşım...
#18.01.2005 20:24 0 0 0
  • ellerine sağlık tebrikler kardeşim
#18.01.2005 22:21 0 0 0
  • eline sağlık arkadaşım
#20.01.2005 19:20 0 0 0
  • bizimle paylastigin icin cok thx
#20.01.2005 22:52 0 0 0
  • ellerine emeğine sağlık
#25.01.2005 07:50 0 0 0
  • ellerine saglik arkadasim
#08.03.2005 00:10 0 0 0
  • Ellerine SaGLıK ArKaDa$ıM
#09.05.2005 13:42 0 0 0
  • Ellerine Sağlık Arkadasım
#16.05.2005 12:55 0 0 0