KaRaKıZ - Neden ben

Son güncelleme: 13.01.2010 08:14
  • güzel siirin icin tesekkürler,,moderatör arkadaslarin ince ruhlu uyarilarina ayni incelikte cevap yazmak gercekten bir ayri güzel, sizi ve moderatör arkadaslari kutluyorum,,main board farki bu iste...
#15.11.2008 22:32 0 0 0
  • ......
#29.11.2008 15:51 0 0 0
  • ilknur saçmalıyorsun farkındasın değilmi ne demek ölmek kolay bu kadar ya aşk bitti eyvallah benım ölmem lazım bu mu yani aşk acı çekildiği için aşktır bilmiyormusun!!
    ve bu konuda yalnız olmadığını bılıyorsun akıllı bır kızsın sen bunu o anki acına verıyorum...
    mesaj özel mesajta gönderemıyorum...
    msn ye gel konuşalım bıraz...hemen ama beklıyorum seni
#29.11.2008 16:15 0 0 0
#29.11.2008 16:20 0 0 0
  • ilknur bak kızıyorum saçmalama kızım nasıl dersin sen o lafları ya
    msn ye gel hadı
#29.11.2008 16:22 0 0 0
  • iyi yakşamlar ben gidiyorum kendimi atcam daha az acı verir canım ben herkesi çok sevdim hakkını helal et senin yerin bende ayrıydı by
#29.11.2008 16:24 0 0 0
  • daha az acı verır olemı gıtmeden anne babanı öldür ole git..ölümden beterini yaşatacaksın onlara senden sonra nasıl bı hale gelecekler farkındamısın sen ilknur hemen aklını başına al hakkın yok bunu kımseye yaşatmaya...
    bak yemınle kötü konuşrum ona göre
#29.11.2008 16:44 0 0 0
  • insanı sinirlendirmekten baska bir şey yapmıyosun kardeşim
    toparlan biraz...
    sacma sapan işlere kalkısma..
#29.11.2008 16:46 0 0 0
  • İlknur aklını başına topla sakın böyle bir işe kalkışayım deme...Hadi kendini düşünmedin hayallin dediği gibi aileni düşün...
#29.11.2008 18:46 0 0 0
  • İlknur(Karakız) Aşk neden var, sadece ölmek için mi ? Öleceğiz neden seviyorsunuz o zaman. Bir iki hata yüzünden gençliğinizi harcamak reva mı ? İnsanız hata yapabiliriz, sevgide bazen olur kavgalar lakin ölüm bu çağre mi ? Hayat bu kadar basit mi ? Yani siz tabuttan kalkıp dirildiğinizde işinizin olacağını mı sanıyorsunuz?

    Bu yazdıklarımı okursun umarım, kimbilir aklından neler geçer ama senin iyiliğini düşündüğümden yazıyorum. Tamam kolay değil, aşk acısı çok zor biliyorum ama zamana bırakmalısın herşeyi! Unutma Ölüm kurtuluş değildir, yeniden doğuştur!

    Sevgiyle kalman dileğiyle.
#30.11.2008 00:42 0 0 0
  • başın öne eğilmesin Aldrma gönül aldırma !
#02.12.2008 11:38 0 0 0
  • emeğine sağlık canım duygularını dile getirmek çok güzel
#02.12.2008 21:08 0 0 0
  • KaraKiz nickindeki kisi bizleri salak yerine koyuyor ve hic birsey olmamis gibi salak yerine koydugu kisilerin yüzlerine nasil bakabiliyor? Birde Turgay arkadasimiza telefonda daha internete girmeyecegim demis. Vermis oldugu sözü insan nasil tutamaz. Göründügü gibi KaraKiz yine yalanini ve yalanciligini ön plana koydu. Bunca MAIN-BOARD ailesi mensuplari bundan sonra nasil inansin sana, nasil güvensin artik? Ben zaten bu kisiye güvenimi basta yitirmistim. Onca kisinin ahini ve günahini aldin KaraKiz. Ne kadar özür dilesen helallik istesen kalbini kirdigin kisilerin ancak birkacindan helallik alabilirsin.

    >TIKLAYIN<
    >TIKLAYIN<
#03.12.2008 21:44 0 0 0
  • kesinlikle kendimi öe çıkarmak için hiç bişey yapmadım herkez susarak yaşar ben haykırarak yaşarım neyse gönlün olsun girmiyorum
#04.12.2008 07:30 0 0 0
  • neden ben demezdım sevıldıgımı bılesıyım sevdıgımın kölesı olmak ayıp degil sevmek ap ayrı duygu yemezsın ıcmezsın bogulursun tarifi cok yuce .
#05.12.2008 08:42 0 0 0
  • aşkta grur yok
#05.12.2008 08:47 0 0 0
  • Neyse senin ne oldugunu ve ne yapmaya calistigini anlayan anladi zaten.
#05.12.2008 16:45 0 0 0
  • @Hakan adlı üyeden alıntı:
    Neyse senin ne oldugunu ve ne yapmaya calistigini anlayan anladi zaten.
    Orijinali Göster...


    hakancim,ozel bir konunuz varsa ozelden halledin lutfen,
#05.12.2008 17:41 0 0 0
  • paylasım ıcın sagol guzel olmus tsk ederım
#05.12.2008 17:45 0 0 0