bugun pazar..
artık yanımda hep farklı yüzler farklı kokular neyi hajketmişim neyi haketmemişim hepsi benle
umudumu yitirmedim yitirmicem...
seni sewiyorum demicem..
ama galiba bu kez gerçekten sewiliyorum...
kırık düşllerimden kırık hayallerimden yazıyorum sana
hiç olmasa hiç görmesem hiç bilmesem seni
acıtırmıydı bukadar yalnızlık sensizlik
yok buda geçer nerler geçmediki
Lanet okuyorum HEr aynada yansımama
Lanet oKuyorum ki
1 rde olsa yaşama sebebim olduğuna...
"kırık düşllerimden kırık hayallerimden yazıyorum sana
hiç olmasa hiç görmesem hiç bilmesem seni
acıtırmıydı bukadar yalnızlık sensizlik"
emin ol acıtırdı içindeki sen fark etmesende o olmadığında bile içini acıtıyor..
KARAKIZ her ne kadar isyankar satirlari karalasada görünende olan bu ama görünmiyende sert ve öfkeli cümlelerin altinda gercekten duygusal ve sicak,samimi duygularin var.Yüregine saglik
pırıl pırıl umutlarım birden söndü
halbuki ben o nlar gibi olmicam
dünya ,zaman beni yenemicek diyordum
rengarenk blüzlerim artık simsiyah
o koşarak çıktığım merdivenler
hoplaya zıplaya çizgiye basmadan yürüdüğüm
çizgisine kadar ezberledğim yollar da
şimdi kayboluyorum
oysaki
her bir kaLdırım taşına umutlarımı ,düşüncelerimi , hayaLlerimi yazmıştım
hepsi kayboLdu kaybettim kaybedildim...