KaRaKıZ - Neden ben

Son güncelleme: 13.01.2010 08:14
  • bugun pazar..
    artık yanımda hep farklı yüzler farklı kokular neyi hajketmişim neyi haketmemişim hepsi benle
    umudumu yitirmedim yitirmicem...
    seni sewiyorum demicem..
    ama galiba bu kez gerçekten sewiliyorum...
#29.03.2009 17:05 0 0 0
  • kırık düşllerimden kırık hayallerimden yazıyorum sana
    hiç olmasa hiç görmesem hiç bilmesem seni
    acıtırmıydı bukadar yalnızlık sensizlik
    yok buda geçer nerler geçmediki
    Lanet okuyorum HEr aynada yansımama
    Lanet oKuyorum ki
    1 rde olsa yaşama sebebim olduğuna...
#04.09.2009 12:35 0 0 0
  • nednlerın cewap bulsun.. ellerıne sağlık cnm dewamını beklıyorz
#05.09.2009 16:52 0 0 0
  • tebrik
#16.09.2009 16:16 0 0 0
  • tam bana g,re
#18.09.2009 15:49 0 0 0
  • "kırık düşllerimden kırık hayallerimden yazıyorum sana
    hiç olmasa hiç görmesem hiç bilmesem seni
    acıtırmıydı bukadar yalnızlık sensizlik"
    emin ol acıtırdı içindeki sen fark etmesende o olmadığında bile içini acıtıyor..
#18.09.2009 16:37 0 0 0
  • noimage
#23.09.2009 17:34 0 0 0
  • canımmm
#23.09.2009 17:46 0 0 0
  • Kolumda 5 jilet izi akşamdan kalma yalnızlıktan

    canımı acıtmadı senin söyledin laflar kadar

    psikopatmıyım ewet hemde sonuna kadar .!
#05.10.2009 10:54 0 0 0
  • yetmiyormu canımın acıdığı

    yetmiyormu anne

    bedenimi kapladı bu acılar

    ne olur bu acıları kabuğumdan biri soyup alsın

    canım çok acıyor anne

    hepinizsiniz katilim anne .!



    ............
#05.10.2009 12:18 0 0 0
  • Deme böyle :(

    yüreğine sağlık Karam...

    kara şiirler senden uzak olsun her daim...
#07.10.2009 16:11 0 0 0
  • amin şeymam
#07.10.2009 16:20 0 0 0
  • Amin Canım
#07.10.2009 17:18 0 0 0
  • KARAKIZ her ne kadar isyankar satirlari karalasada görünende olan bu ama görünmiyende sert ve öfkeli cümlelerin altinda gercekten duygusal ve sicak,samimi duygularin var.Yüregine saglik
#30.10.2009 12:11 0 0 0
  • teşekkürler
#30.10.2009 12:23 0 0 0
  • İnsan kendisini her zaman sorgulamaldır ki hatasını bilsin ve düzeltsin...
#07.11.2009 17:31 0 0 0
  • aSLa Bi PuTa TaPMadıM TapMAyaCaĞımmm.!

    Kendime aiT fikirLerim KEndime Attir GörüşLErim

    En Uç NoktaLArda DOlaşsam DAhi

    Beni İdam EdeCEk YiNe BEnim CümLeLErim.!

    KİMSE İÇİN CİCİ KIZ OLMAYACAĞIM !
    ✖İLKNuR✖
#10.11.2009 12:07 0 0 0
  • pırıl pırıl umutlarım birden söndü
    halbuki ben o nlar gibi olmicam
    dünya ,zaman beni yenemicek diyordum

    rengarenk blüzlerim artık simsiyah
    o koşarak çıktığım merdivenler
    hoplaya zıplaya çizgiye basmadan yürüdüğüm
    çizgisine kadar ezberledğim yollar da
    şimdi kayboluyorum

    oysaki
    her bir kaLdırım taşına umutlarımı ,düşüncelerimi , hayaLlerimi yazmıştım
    hepsi kayboLdu kaybettim kaybedildim...
#10.11.2009 12:13 0 0 0
  • Guzelmis efendim yureginesaglik
#10.11.2009 15:27 0 0 0