SensizLik ÇökTü dünyama
Kurtaramadım seni beni yada dünyamdakileri...
O rengarenk insan siyahlara büründü
Yeşillerim beyaz
Pembelerim siyah oldu
artık dünyamda sadece siyah beyaz war
Nedenmi..
nedeni sen değilsin
SEnin olman için ilk önce hhayatıma girmiş olman lazımdı
Sen Hayatıma girmemişin
Bende senin kalbine
Öyle olsa Olurmuydu sonumuz böyle
artık ağlamıyorum yada üzülmüyorum
Rahat ol
HerKez KeNdi yolunda...
sadece sevdimm
isyanlara sürüklendim
sadece sevdimmm
her dkka ağladım
sadece ama sadece yandım
sadeceyse neden bunlar?
sana ne isyan ne sitem
nede beddua
edemem ömrüm edemiyorum
ömrüm bütün renklerim soldu
yeşille siyahlara büründüm
yeşil tabutumun üzerindeki yeşil örtüm
siyah mezara girdimde göreceğim tek renk
bunları erken tattım ömrüm
korkma kendime zarar vermiyorum
ama...
beni ölmeden öldürdün
şimdi tek dileğim war
ALLah a havalesin...
dün gece sessizce yatağımdan kalktım
yatağımın yanındaki terliklerime bile aypaım gitmedi
ömrümmm diye uyandım
kalktım etrafa bakındım
rüyamda yanımdaydın
hoş rüyaydı bu ama kalbim nerden bilsin
balkona çıktım..
yerler kar doluydu
çıplak ayaklarım hissetmiyordu soğuK'u
yüreğim öyle yanıyordu
öyle feryad ediyordu ki
bütün benliğimi sen sarmıştı
senden başka duygu yoktu
zaten senden başka yüz senden başka koku
tanımıyorum,hissetmiyorum
bebeğim yine saçmaladım demi
affet beni...
Gun batımında dogan sen.
Sessizligin tuvali sen.
Gokkusaginin renkleri sen.
Siir yazdiran sen.
Agit yazdiran sen.
Aci da sen.
Bezdirende sen.
Seni seven ben.
Af dileyen ben
Yureginize saglik, guzel olmus. Tebrik ederim. Sevda dedikleri bu olsa gerek
sen kimsin oğlum
sen kendini ne sanıyorsun
kaçtım bak kovalıyorsun
köpekler gibi pişmansın
sen bana bağımlısın
nefesin ekmeğin suyun
herşeyin ben
ama....
ben senden koptum
seni sewen kız yok artık
şimdi istedin kadar yalvar
istedin kadar ağla
artık yokum
bu son veda...