KaRaKıZ - Neden ben

Son güncelleme: 13.01.2010 08:14
  • Ben Yanlız Gezen Bir AşıK
    Sen Umut İçinde Kıvranan Zavallı
#05.12.2008 17:47 0 0 0
  • SensizLik ÇökTü dünyama
    Kurtaramadım seni beni yada dünyamdakileri...
    O rengarenk insan siyahlara büründü
    Yeşillerim beyaz
    Pembelerim siyah oldu
    artık dünyamda sadece siyah beyaz war
    Nedenmi..
    nedeni sen değilsin
    SEnin olman için ilk önce hhayatıma girmiş olman lazımdı
    Sen Hayatıma girmemişin
    Bende senin kalbine
    Öyle olsa Olurmuydu sonumuz böyle
    artık ağlamıyorum yada üzülmüyorum
    Rahat ol
    HerKez KeNdi yolunda...
#16.12.2008 16:41 0 0 0
  • emeğine saglık
#16.12.2008 21:32 0 0 0
  • güzelmiş emeğine saglık derimmm
#16.12.2008 21:37 0 0 0
  • sadece sevdimm
    isyanlara sürüklendim
    sadece sevdimmm
    her dkka ağladım
    sadece ama sadece yandım
    sadeceyse neden bunlar?
    sana ne isyan ne sitem
    nede beddua
    edemem ömrüm edemiyorum
    ömrüm bütün renklerim soldu
    yeşille siyahlara büründüm
    yeşil tabutumun üzerindeki yeşil örtüm
    siyah mezara girdimde göreceğim tek renk
    bunları erken tattım ömrüm
    korkma kendime zarar vermiyorum
    ama...
    beni ölmeden öldürdün
    şimdi tek dileğim war
    ALLah a havalesin...
#24.12.2008 16:48 0 0 0
  • yüregine saglik Ilknur...
#24.12.2008 21:05 0 0 0
  • dün gece sessizce yatağımdan kalktım
    yatağımın yanındaki terliklerime bile aypaım gitmedi
    ömrümmm diye uyandım
    kalktım etrafa bakındım
    rüyamda yanımdaydın
    hoş rüyaydı bu ama kalbim nerden bilsin
    balkona çıktım..
    yerler kar doluydu
    çıplak ayaklarım hissetmiyordu soğuK'u
    yüreğim öyle yanıyordu
    öyle feryad ediyordu ki
    bütün benliğimi sen sarmıştı
    senden başka duygu yoktu
    zaten senden başka yüz senden başka koku
    tanımıyorum,hissetmiyorum
    bebeğim yine saçmaladım demi
    affet beni...
#27.12.2008 09:32 0 0 0
  • siirlerin cok güzel özenle yazilmis,sevenler her zaman affederler,güzel siirlerini bekliyoruz,yüregine saglik
#20.01.2009 00:02 0 0 0
  • teşekkürler okudun için
#20.01.2009 07:15 0 0 0
  • Gun batımında dogan sen.
    Sessizligin tuvali sen.
    Gokkusaginin renkleri sen.
    Siir yazdiran sen.
    Agit yazdiran sen.
    Aci da sen.
    Bezdirende sen.
    Seni seven ben.
    Af dileyen ben

    Yureginize saglik, guzel olmus. Tebrik ederim. Sevda dedikleri bu olsa gerek
#20.01.2009 19:14 0 0 0
  • teşekkürler okudun için
#21.01.2009 07:52 0 0 0
  • teşekkürler
#24.01.2009 21:47 0 0 0
  • sen kimsin oğlum
    sen kendini ne sanıyorsun
    kaçtım bak kovalıyorsun
    köpekler gibi pişmansın
    sen bana bağımlısın
    nefesin ekmeğin suyun
    herşeyin ben
    ama....
    ben senden koptum
    seni sewen kız yok artık
    şimdi istedin kadar yalvar
    istedin kadar ağla
    artık yokum
    bu son veda...
#12.02.2009 16:00 0 0 0
  • çok güzel.. yüreğinize sağlık
    yani nekadar hırpaladığınız hakkında birfikrim yok..ama kesin hakketmiştir
    ayrıca ;ellerinizede sağlık
#12.02.2009 16:13 0 0 0
  • diğer yazılarımıda oku ço ksevdimi anlarsın
#12.02.2009 16:22 0 0 0
  • saol yha emeğine sağlık
#12.02.2009 17:39 0 0 0
  • Çoq Güselmiş tşkler...
#12.02.2009 18:15 0 0 0
  • sen kimsin oğlum
    sen kendini ne sanıyorsun

    Diger siirlerinizin disinda degisik ve aykiri bir siir olmus. Cok guzel, cok hosuma gitti ve guldum o kisinin haline nedense. Hakettigine inaniyorum.

    Git artik sen bana cok gibisin. Kahvemin kokusuna sinme, aynada seni gormek istemiyorum. Sesini de al git basimdan. Gecelerde seni istemiyorum. alinti

    Seven bir insanin gonlunu alabilmek neredeyse imkansizdir. Insanlar ona gore tavir takinmalidir. Yureginize saglik
#07.03.2009 14:58 0 0 0
  • zaten senden başka yüz senden başka koku
    tanımıyorum,hissetmiyorum
    bebeğim yine saçmaladım demi
    affet beni...


    ellerinize yüreğinize sağlık
#20.03.2009 02:57 0 0 0