Teknoloji > En iyi İşletim Sistemi Sizce Hangisi...

    Size göre en iyi işletim sistemi hangisi...
    Pratik Acıdan : Windows..

    Güvenlik Acıdan: Linux
    Ben genelde hem donanım hem de yazılımsal olarak uyumlu oldugu için windows tabanlı işletim sistemleri kullanırım ama ben Server işleriyle de ugraştıgım için Linux bu konuda bence windows tan daha iyi bir işletim sistemii...
    arkadaşlar zaten NT technology windowsa ait...

    Win server 2000 ve Win XP NT technology kullanıyor...
    Bence NT zaten windows'a aitir güvenilkli bir sistemdir

    Ben Win server 2003 kulanmaya basladım güzelde özellikleri var bence tabii biraz ögrenmek gerekiyor yavas yavas ögrenicem bende tabii
    bence; çocuklara windows 98, orta ve iyi kullanıcılara windowsxp, uzman ve adminlere linux ve nt...kişi ve kullanım açısına göre değişir bence..
    Arkadaşlar NT teknolojisi diyerek Windows NT sürümü kastedilmişti. Win2000 de NT teknolojisini kullanır. 2003 te. sonuçta Winxp de NTFS dosya sistemini kullanır. 2003 te.
    Sanırım linux yeterince güvenli değil o da olsaydı iyidi bence bende xp pro arkadaşın dediği gibi cocuklara 98 iyidir
    @SERKANCO

    Ben linux çok kullandım. Windows tan daha güvenli. Windowsta olan açıklar linux te yok. Yani Windows un yediği virüsleri trojanları linux te işe yaramıyor. Ve server yapısı windows a göre çok daha üstün.

    Artık büyük şirketler. Network yapısını Linux e göre kuruyorlar. Sağlam diye.
    Microsoft Windows Serdar kulanıyorum Sp2 sayesinde yaptım cok harika tavsiye ederim
    bende linux bir virus yediğinde ne yapacam diye düşünüyorum aslında birde linux caok yaygın olmadıgı için belkide virüs olayı azdır
    @SERKANCO Hiçbir ley yapamazsak Format atarız.

    @Serdar1453

    Microsoft Windows Serdar kulanıyorum Sp2 sayesinde yaptım cok harika tavsiye ederim

    Windows un serdar sürümünü hiç duymamıştım Ama yeni çıkan virüsler sp1 i aştı. Yetmiyor, Bu yüzden Sp2 kurmak şart oldu artık.
    ehh evet mantıklı xp ye kadar attıgımız kadar atmamıza gerek kalmaz
    Winlinux nedir ki?
    Winlinux

    Windows la Linux un karışımı bir işletim sistemi.
    o zaman winlinux kullanalım lostmaze daha iyiyse ama linux kurarsam diğer pc lerle ağ bağlantısı kurabilirmiyizki yada sadece linux kullanalım nasıl olurbide bana türkçe linux varmı varsa nerden bulurum
    ßence win xp daha kuLLanışLı ancak sp2 kuruLU oLması Lazım yoksa !.. soLucanLardan kurTuLuş yok !...
    bu soru kişiden kişiye degişir bence ama şu anda yaygın olarak kullanılan sistemler yani wındows tabanlılar kullanım acısından ve bır cok işlemlere cevap vermesı acıından bence wındows xp. Birde 2006 da cıkacak olan işletim sistemi Windows longhorn u da merak etmıyor değilim....
    arkadaşlar bence hiçbir işletim sistemi 4 4lük deil....
    mesela JavaScript le programlama yapanlar WinXP SP2 ile çalışamazlar...
    ben javaScript kodu yazarken WinXP Sp2 yüklüydü ve ne zaman kodları çalıştırmaya gelsem açılır pencere engelleyicisi kodun açılmasına izin vermiyordu...
    şimdi diceksiniz o zaman kapat pop-up engelleyicisini kodlar çalışır ..
    ama kapatsamda auto çalışıyordu ben kapatıyorum o açılıyordu yani yine sorun...


    yine bir örnek VisualBasic ile yazdığınız bir programı NT sistemlerde kullanamıyorsunuz tabi hepsi deil bazıları...çünkü NT 32bit kullanıyor
    ama bazı uygulamalar 16bitten yukarısını çalıştırmıyor...

    yani kısacası hepsinde birazda olsa sorun var...

    Linux'a gelince linux trojen felan işlemiyor neden derseniz çoğu Worm,trojen ve virüsler windows işletim sistemine göre uyarlanıyor...
    linuxun onları yemesini beklemeyin :)
    linux Windows kadar popüler olmadığı için güvenli linux gerçektende güvenli ama bu güvenliği de popüler olmadığı için daha sağlam gözüküyor...
    ßence Microsoft Windows Serdar En iyisi Lost Ankete ßunuda Ekle :D


    Her Ne Olursa Olsun Türkiyeden ßiri Yapmı$ Adını ßilmiyorum Ama Elimde Olsa Onu Kullanırdım
    selamlar.aslında bende xp pack2 kullanıyorum ama linux un daha iyi oldugunu biliyorum.ama kullanmamaimn tek sebebi.Microsoft windowsla bir tekel oluşturmuş.yapılan oyunlar programlar hersey hatta virüsler bile windowslar düşünülerek yapılıyo.. Bende bu tatlardan mahrum olmamak için windows kullanıyorum.