Düşsokağı Sakinleri - Ayrılık

Son güncelleme: 14.12.2009 21:17
  • tşk ederim arkadaşlar izleyen arkadaşların eksiklerimi söylemelerini çok isterim bu kendimi geliştirmem için çok önemli:)
#21.04.2009 19:32 0 0 0
  • Sarki güzel, calisma güzel, tebrik ederim.
    Madem yorum istediniz nacizane fikirlerimi izninizle söyleyeyim; resimleri sahneye göre ayarlarken, kücük resimlerde insanlar mecburen sismanliyor veya resmi kücültürken resimdeki netlik gidiyor. Ayni sorunlari bende yasadim ama ates hocam resimlerin boylarina nasil ince ayar cekilir, öyle güzel anlatmis ki, artik o sorunlari yasamiyorum. Ders notlarini iyice incelerseniz sizde sahneyi resimlere göre degil, resimleri sahneye göre ayarlayabilirsiniz.
    Basarilariniz daim olsum.
#21.04.2009 19:42 0 0 0
  • çok tşk ederim ders notlarını incelicem hemen:)
    aslında o şişmanlık benden değil çok yemişler ondan kaynaklanıyor
#21.04.2009 19:49 0 0 0
  • aslında o şişmanlık benden değil çok yemişler ondan kaynaklanıyor
    Beni güldürdünüz, Allah'da sizi güldürsün.
#21.04.2009 19:53 0 0 0
  • amin cümlemizi güldürsün inş
#21.04.2009 19:56 0 0 0
  • Amin.
#21.04.2009 19:57 0 0 0
  • dumanalti seni tbrk ederim canı gonulden 2 . FlasH'ın cok güzeL olmus bir kac yerde eksiklik haric beyenerek izledim ve sarki seceminde cok güzel seni tekrar tekrar tebrik ederim boyle güzel flashlarin devanını dilerim
#21.04.2009 20:38 0 0 0
  • ben teşekkür ederim eksiklerimi söylersen sevinirim
#21.04.2009 20:39 0 0 0
  • ellerinize sağlık güzel çalışma
#22.04.2009 21:42 0 0 0
  • tşk ederim:)
#24.04.2009 14:53 0 0 0
  • emeğinize sağlık çok güzeldi dumanaltı teşekkürler
#25.04.2009 17:09 0 0 0
  • beğenmenize sevindim ben tşk ederim:)
#25.04.2009 17:11 0 0 0
  • Güzel bir şarkıya güzel bir flash olmuş..tebrik ederim
#25.04.2009 21:29 0 0 0
  • tşk ederim cnm:)
#25.04.2009 21:34 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık..
#29.04.2009 21:01 0 0 0
  • bitanem emeğine sağlık
#08.05.2009 19:03 0 0 0
  • Flashında, Müziğide insanı dinlendiriyor dumanaltı kardeşim
    Ellerine sağlık...
#12.05.2009 15:17 0 0 0
  • Çok sevdigim şarkılardan biridir emeginize saglık
#14.12.2009 21:17 0 0 0