beyin yaşınızı öğrenin

Son güncelleme: 24.07.2009 18:30
  • http://flashfabrica.com/f_learning/brain/brain.html

    oyun şöyle:startla başlıyorsunuz sizi bazı sayılar veriyorlar ve sayıları aklınızda tutun çünkü sayılar kayboluyor daha sonra sayıları küçükten büyüğe sıralayın
    kolay gelsin



    evet beyin yaşınızı öğrenin
#09.05.2009 13:26 0 0 0
  • noimage
    23
    genctir benim beynim daha:D
    birkez daha oynamaya hakkimiz varmii?
#09.05.2009 13:42 0 0 0
  • var var replay dan oynayabilirsin benim yaşım 24 tü
#09.05.2009 13:47 0 0 0
  • bu daha önce sunuldu sanki ama bilemiyom (:
#09.05.2009 13:49 0 0 0
  • RepLaydenmi ay bende korkudan tikLayamadim oraya
    cünkü japon sitesi birde yamuk bi$ey sorar anLamam okéLerim diye
#09.05.2009 14:00 0 0 0
  • sunulduysa özür dilerim
#09.05.2009 14:02 0 0 0
  • Yok Sanmiyorum
    bisürü test var öyLe beyin ya$ini ögrenmek icin
    hepsi ayni test degiLki
#09.05.2009 14:03 0 0 0
  • noimage
    arattim yok:D
#09.05.2009 14:06 0 0 0
  • Hiç Bişey Yapamadım Beyin Yaşım Nsl 127 Oluo Anlamadım...
#09.05.2009 14:09 0 0 0
  • ben galiba dedim (:
    var diye kesin bişey demedim daha önceden belki vardı ama bilmiyom
#09.05.2009 14:10 0 0 0
  • yha tamam işte ben de varsa özür dilerim dedim
#09.05.2009 14:20 0 0 0
  • bende ara$tirdim
    & buLamadim :D
    bakin deLiLim biLe vardi
#09.05.2009 15:07 0 0 0
  • Kendim 16 beynim 80 yaşında.
    Burda bir eşitsizlik yok mu ><
#09.05.2009 15:13 0 0 0
  • beyin yasin kücük olunca mi iyi yoksa büyük olunca mi :S
#09.05.2009 15:46 0 0 0
  • Ne şans be memleketi tutturduk 54
#09.05.2009 15:55 0 0 0
  • @
    Cobra_R
#09.05.2009 15:56 0 0 0
  • herkes tutturumaz seher abla
#09.05.2009 15:57 0 0 0
  • evet bende 57 tutturabiLseydim :(
#09.05.2009 16:00 0 0 0
  • bende 20 cikti ya..nedemek oluyor bu simdi :S
#09.05.2009 16:03 0 0 0