beyin yaşınızı öğrenin

Son güncelleme: 24.07.2009 18:30
  • 37 çıktı hala embesilim
#12.05.2009 15:40 0 0 0
  • en genci benim galiba 20...
#12.05.2009 16:42 0 0 0
  • ebru ilahi yani cnm :)
#12.05.2009 16:43 0 0 0
  • ben bu oyunu oynadikca bagimlisi oluyorum..bi hirs geliyor
#12.05.2009 18:31 0 0 0
  • canım seni kaybetmekten korkuyoruz
#12.05.2009 19:34 0 0 0
  • korkmaaa, sadece kafayi yerim :D
#12.05.2009 19:35 0 0 0
  • ı ıhh kafayı yemeni istemem :)
#12.05.2009 19:36 0 0 0
  • hehe...oof ya matematik calismam lazim, hic halim yok :D
#12.05.2009 19:37 0 0 0
  • çalışma muhabbet edelim :)
#12.05.2009 19:38 0 0 0
  • ondan sonrada kötü not gelsin :D
#12.05.2009 19:38 0 0 0
  • 125 :)
#12.05.2009 19:39 0 0 0
  • onu nasıl becerdin elif :D

    bişi olmaz ama canım :D:D
#12.05.2009 19:40 0 0 0
  • su beyin yasini 18 yapana kadar burdayim daha :D
#12.05.2009 19:46 0 0 0
  • :D:D o embesilden de kötü be canım ideot mu oluyodu :D:D
#12.05.2009 19:47 0 0 0
  • ya genc yas olunca daha iyi olmuyormu? :D
#12.05.2009 19:50 0 0 0
  • akıllı o tam tersı oluyo ne kadar cok puan toplarsan o kadar iyi :)
#12.05.2009 19:57 0 0 0
  • hayir, hic debile... ben ölesine yanlis cevap verdim...yasim daha yükseldi...dene bi:D
#12.05.2009 19:59 0 0 0
  • neyse canım boswer ya psikolojikmen bozulmak ıstemıyorum
#12.05.2009 20:00 0 0 0
  • allah allah..bozulmassin korkma...nese ben biraz daha calisiyim, hep 23 cikiyor moralim bozuldu :D
#12.05.2009 20:01 0 0 0