beyin yaşınızı öğrenin

Son güncelleme: 24.07.2009 18:30
  • yaaaaaaaa niye bende hep 23 cikiyor yaaaa
    sinirLerim bozuLdu
    döverim ben bu oyunu
#09.05.2009 16:21 0 0 0
  • benim memleketi tuturmak kolayda bana 51 çıktı..
#09.05.2009 16:22 0 0 0
  • olur ablam olur gayret et sadece olmadı ben +..veririm sana :)
#09.05.2009 16:25 0 0 0
  • üüüüüüüüüüüüüffffffffffff bende sinir oldum.... kardesim yüzünden yapamiyoruuum .....
#09.05.2009 16:26 0 0 0
  • Betül neler yapıyormus sana bu arada selamımı söyle, gelicem onun kulaklarını çekmeye
#09.05.2009 16:28 0 0 0
  • kardeşini bana yolla sen yaparken bende çocuk severim :D
#09.05.2009 16:29 0 0 0
  • kardeş değil ki o yiğenim :)
    o canavarla başa çıkacağını sanmam ama neyse yollıyım bakalım
#09.05.2009 16:34 0 0 0
  • 56 çıktı:D
#09.05.2009 16:34 0 0 0
  • yaşlamışsın ayışığı ablam
    benmkide 33 çıktı çöktüm erkenden:D
#09.05.2009 16:36 0 0 0
  • ya oyunda sayıların yerlerini akılda tutabilme önemli ben de ilk önce oyunu anlamamıştım 54 çıkmıştı:Dbida oynadım 24 çıktı
#09.05.2009 18:11 0 0 0
  • ben tekrar oynayıncada 33 çıktı:D
#09.05.2009 18:15 0 0 0
  • bende 36 çıktı yaa embesil oldum
#09.05.2009 18:18 0 0 0
  • bi daha yap dostusum
#09.05.2009 18:29 0 0 0
  • hep mahsustan yanlis cevap verdim 58 cikti :D:D
#09.05.2009 18:31 0 0 0
#09.05.2009 18:33 0 0 0
  • mahsustan
#09.05.2009 19:00 0 0 0
  • ilk önce 20 cikti :D sonra bi bakim dedim, yanlis cevap verince kac yas cikiyor :D
#09.05.2009 19:02 0 0 0
  • aaayyyyyy oynamıcam oynadıkça sinirlerim bozuluo yaşlanıom yhaa:D
#09.05.2009 19:08 0 0 0
  • çok uğraştım 23 yaptım :D....sinir bişi insan kabulenemiyo :D
#12.05.2009 14:31 0 0 0