Fenerbahçe 3 - 1 Galatasaray 10.Hafta Turkcell Süper Lig Maçı

Son güncelleme: 28.10.2009 10:47
  • galatasarayın bence bıraz da calışması gerekıo fb bu derbıdede zirwede
#05.09.2009 16:57 0 0 0
  • maça gün geçtikçe daha çok yaklaşiyoruz
#06.09.2009 13:49 0 0 0
  • geçesen sezon fb en kötü sezonlarından biri geçirdi ges de öyle eğer gs fb o durumdayken bile yenemediyse kadıköyde fb yi değil rijkardı fergusonu bile getirse gs gene yenemez kadıköyde bu maç en kötü ihtimal berabere biter bence
#09.09.2009 23:17 0 0 0
  • diyorsun kı fb yener buyuk ihtimal buyuk maç ne olacaği bellı olmaz ama bence de fb onde
#10.09.2009 00:00 0 0 0
  • evet zeki kardeşim maç fener ne yapar eder o maçı alır ama gende gs yenilmez kaç sene oldumuş kadıköyde puan alamayalı gs 8-9 sene oldu heralde
#12.09.2009 23:30 0 0 0
  • maç bizim
    ama yinede top yuvarlaktır bunu unutmayalım
    ama derbilerde çok farklı bir üstünlüğümüz var
    yanılmıyorsam geçen sene hiç bir derbiyi vermedik
    Kadıköyden çıkış yok
    o yazı oraya boşuna yazılmadı
#13.09.2009 00:05 0 0 0
  • bu Galatasaray' ın tek ilacı biziz...

    anlaşılan o ki bu adamlar bu balla 10. haftaya kadar kimseye yem olmazlar :D

    biz tarifeden vazgeçmeyiz...
#13.09.2009 01:26 0 0 0
  • bi bursasporlu olarak gs değil rijkardı fergusonu bile getirse yenemez sizi kadıköyde
#13.09.2009 01:33 0 0 0
  • gs yı 9. hafta biz kestik mi fb de 10. hfta kesti mi o zmn galatasaray da düşüş olacaktir

    eğer dediğim gibi olursa gs de düşüş olacaktir
#13.09.2009 12:10 0 0 0
  • Çaykaralı...

    Galatasaray' ın tek ilacı biziz... 10. haftaya kadar ilişmeyin bizim kankalarımıza
#15.09.2009 07:52 0 0 0
  • en az 3-0 onuda gözümüz kapalı atarız
#15.09.2009 09:10 0 0 0
  • en az 3-0 onuda gözümüz kapalı atarız


    Efferin kızz :D
#16.09.2009 02:55 0 0 0
  • hadi bakalım burda ddalara ayakta uçusuyor gs yenmesin birde
#18.09.2009 18:35 0 0 0
  • 10. hafta konusu erken alevlenmiş:D

    bizim için gs nin maçları lige ara verip eglence zamanı oldu bugüne kadar ligin kasvetli çekişmeli havası bu hafta olmicak herkes biliyo bunu onlarda tabiki:D

    eee 4 hafta kaldı ha gayret birilerinin önünü kesicez bekleyin
#21.09.2009 15:43 0 0 0
  • Asi Çaykaralı

    Sen hangi takımı tutuyorsun bi bakıyorum Gs konularında feneri bi bakıyorum bizim konularda onları bi bakıyorum başka bi yerde tüm takımları karalıyorsun hangi takımlı olduğunu bilsek bizde ona göre yorum yaparız ...
#22.09.2009 00:25 0 0 0
  • İşte Fenerbahçenin Oyun diziliş sistemi böyle olmalı ve bu kanıya sadece bende değil benimle birlikte bi kaç fener yorumcusu katılıyor bu dizilişe göre zaman zaman sağ ve sol açıklar geriye gelebilir ...



    noimage
#22.09.2009 12:32 0 0 0
  • çok alevli bi konu
#23.09.2009 08:08 0 0 0
  • öyle diyorsunda peki 7 yabanci ile sahada oynamayi nasil düsünüyorsun..? Kazim yada Deivid de yazmissin oldu sana 8 yabanci..:)

    akil var mantik var sadece yorum yapmakla olmuyor o yorumcular Türkiyede sadece 6 yabanci oynata bilecegini düsünememislermi peki..?
#23.09.2009 11:03 0 0 0
  • 6 da 6... mükemmelsin Galatasaray... darısı 9 da 9' a... :D
#23.09.2009 12:55 0 0 0