geçesen sezon fb en kötü sezonlarından biri geçirdi ges de öyle eğer gs fb o durumdayken bile yenemediyse kadıköyde fb yi değil rijkardı fergusonu bile getirse gs gene yenemez kadıköyde bu maç en kötü ihtimal berabere biter bence
maç bizim
ama yinede top yuvarlaktır bunu unutmayalım
ama derbilerde çok farklı bir üstünlüğümüz var
yanılmıyorsam geçen sene hiç bir derbiyi vermedik
Kadıköyden çıkış yok
o yazı oraya boşuna yazılmadı
bizim için gs nin maçları lige ara verip eglence zamanı oldu bugüne kadar ligin kasvetli çekişmeli havası bu hafta olmicak herkes biliyo bunu onlarda tabiki
eee 4 hafta kaldı ha gayret birilerinin önünü kesicez bekleyin
Sen hangi takımı tutuyorsun bi bakıyorum Gs konularında feneri bi bakıyorum bizim konularda onları bi bakıyorum başka bi yerde tüm takımları karalıyorsun hangi takımlı olduğunu bilsek bizde ona göre yorum yaparız ...
İşte Fenerbahçenin Oyun diziliş sistemi böyle olmalı ve bu kanıya sadece bende değil benimle birlikte bi kaç fener yorumcusu katılıyor bu dizilişe göre zaman zaman sağ ve sol açıklar geriye gelebilir ...