kasım ayına denk gelir diye umut ettik ama ekim ayının son haftasına denk geliyor...
ne vardı 11. hafta olsaydı
hastayim senim bu anelizlerine Okanim vallahi ya .
insallah luganonuz aklini başina alirda kavgasiz gürültüsüz adina yakisir bir drebi izleriz bol göllü olsun Fener yada Galatasaray Kazanmasin kardeslik kazansin YETER kardeş
kesinlikle bana göre alex ten sonra mutlaka sahada olması gereken 2. en önemli oyuncudur kendisi.
aralara iyi kaçıyor‚GOL kaçırsada bu şekilde çok pozisyona giriyor‚hiç yerinde durmuyor sürekli hareket halinde. defans oyuncularının sevemeyeceği bir tarzı var aslında.
evet bencede semih her zaman ilk tercihtir. ama pazar günü 1. tercih guİza olmalı‚mutlaka sahada olmalı. karşımızdaki rakibin en büyük zaafı aralara çok oyuncu kaçırmaları‚ gökhan zan ve servet ikilisi zaten yıllardır bu konuda uzmanlar!! bu iki oyuncunun arasına iyi toplar atan bir oyuncun varsa ve bu atılan toplara zamanında ve seri bir şekilde hareketlenen bir oyuncunda varsa işte o zaman gökhan ve servet ikilisinin rezil oluşlarını izlersiniz‚ ve işte o zaman pozisyon üstüne pozisyon bulursunuz!
yazdıklarımı okuyun ve sonra 6s defansının bu sene ki durumunu gözünüzün önüne getirin‚sonra bu defansın arasına alex ve guiza ikilisini koyun ve kafanızda maçı oynayın.
sonuç olarak semihi çok seviyorum ama semih servet ve gökhan zan ikilsinin sahada olmasını isteyeceği bir tip oyuncudur. yani bu maç mutlaka guzianın iyileşip oynaması şart. hatta şart oğlu şart!
Malum‚ derbi haftası‚ herşey çok güzel gibi görünüyor‚ bütün biletler satıldı‚ bitti ama ben de dahil kimse bilet bulamıyor‚ benim şahsi hatam sonucu ben bulamadım ama sonuçta o maçta stadda olabilmek için Mersin'den kalkıp geleceğim ama cepte bilet yok! Şimdi kime sorsam‚ bilmem kimde var ama kale arkası 130 istiyor‚ kale arkası 150den aşağı vermez‚ bugünden 2'ye 2‚5'a katladıysa‚ maç gününü düşünemiyorum bile!!!
Bir de diğer taraftan bakalım!!! Biletlerin X rakamlara satıldığına bakmayın‚ masraflar çıktıktan sonra kulübe kalan para farzedelim kale arkası için bilet başına 40TL‚ peki karaborsa bir biletten minimum ne kadar kazanacak?
Hiç kimse Fenerbahçe'den daha büyük değildir... Bir kazanç olacaksa‚ o da Fenerbahçe'nin olmalı‚ Karaborsacıların değil!!!
İstanbul Emniyeti ve Fenerbahçe Yönetim'i de bu durumu benden çok daha iyi biliyor!! Amaaaa ne yapılacağını hep birlikte göreceğiz!
istedikleri kadar önlem alsınlar hiç farketmez adamlar gene kara borsa yapıyor arkadaşım maç günü bilet fiyatları en ucuzunu söyleyim sana 250-500 arası olur en ucuzu oda allah yardımcın olsun
Maçın Favorisi tabiki Fenerbahçe
zaten fenerbahçe tüm galatasray maçlarına bir sıfır önde başlıyor rahat oynuyor
rahat oynayıncada sonuca gidiyor
Bu maçta ne arasan var göz yaşı drama kavga tekme tokat
bu maç karakolda bile bitebilir
e haliyle fener 10 yıldır kadıköyde gs kaybetmiyor genede kaybetmez derbi maçlarda sonuç belli olmaz. kim kazanırsa kazansın en önemlisi adına yakışır bi maç olur inş geçen seneki gibi yüz karası bi maç olmaz ama fb-gs arasında oynanan maçlar genelde hep gergin geçer dün akşam derbi özel programı vardı yerel bi kanalda eski maçları filan gösteriyordu hepsinde olay vardı
hakeden kazansın dostluk kazansın ama bizim açımızdan berabere bitsin