Fenerbahçe 3 - 1 Galatasaray 10.Hafta Turkcell Süper Lig Maçı

Son güncelleme: 28.10.2009 10:47
  • okan.......terbiye bu sene 10. hafta...:D

    kasım ayına denk gelir diye umut ettik ama ekim ayının son haftasına denk geliyor...

    ne vardı 11. hafta olsaydı :D


    hastayim senim bu anelizlerine Okanim vallahi ya .


    insallah luganonuz aklini başina alirda kavgasiz gürültüsüz adina yakisir bir drebi izleriz bol göllü olsun Fener yada Galatasaray Kazanmasin kardeslik kazansin YETER kardeş
#23.10.2009 14:21 0 0 0
  • yine klsik bir mücadele fener 2 galatasaray o
#23.10.2009 23:11 0 0 0
  • bol göllü olsun Fener yada Galatasaray Kazanmasin kardeslik kazansin YETER kardeş

    Ağe yooo valla haklısın ... Tebrik ediyorum seni ...
#23.10.2009 23:56 0 0 0
  • kesinlikle bana göre alex ten sonra mutlaka sahada olması gereken 2. en önemli oyuncudur kendisi.
    aralara iyi kaçıyor‚GOL kaçırsada bu şekilde çok pozisyona giriyor‚hiç yerinde durmuyor sürekli hareket halinde. defans oyuncularının sevemeyeceği bir tarzı var aslında.

    evet bencede semih her zaman ilk tercihtir. ama pazar günü 1. tercih guİza olmalı‚mutlaka sahada olmalı. karşımızdaki rakibin en büyük zaafı aralara çok oyuncu kaçırmaları‚ gökhan zan ve servet ikilisi zaten yıllardır bu konuda uzmanlar!! bu iki oyuncunun arasına iyi toplar atan bir oyuncun varsa ve bu atılan toplara zamanında ve seri bir şekilde hareketlenen bir oyuncunda varsa işte o zaman gökhan ve servet ikilisinin rezil oluşlarını izlersiniz‚ ve işte o zaman pozisyon üstüne pozisyon bulursunuz!

    yazdıklarımı okuyun ve sonra 6s defansının bu sene ki durumunu gözünüzün önüne getirin‚sonra bu defansın arasına alex ve guiza ikilisini koyun ve kafanızda maçı oynayın.

    sonuç olarak semihi çok seviyorum ama semih servet ve gökhan zan ikilsinin sahada olmasını isteyeceği bir tip oyuncudur. yani bu maç mutlaka guzianın iyileşip oynaması şart. hatta şart oğlu şart!
#24.10.2009 10:18 0 0 0
  • Malum‚ derbi haftası‚ herşey çok güzel gibi görünüyor‚ bütün biletler satıldı‚ bitti ama ben de dahil kimse bilet bulamıyor‚ benim şahsi hatam sonucu ben bulamadım ama sonuçta o maçta stadda olabilmek için Mersin'den kalkıp geleceğim ama cepte bilet yok! Şimdi kime sorsam‚ bilmem kimde var ama kale arkası 130 istiyor‚ kale arkası 150den aşağı vermez‚ bugünden 2'ye 2‚5'a katladıysa‚ maç gününü düşünemiyorum bile!!!

    Bir de diğer taraftan bakalım!!! Biletlerin X rakamlara satıldığına bakmayın‚ masraflar çıktıktan sonra kulübe kalan para farzedelim kale arkası için bilet başına 40TL‚ peki karaborsa bir biletten minimum ne kadar kazanacak?

    Hiç kimse Fenerbahçe'den daha büyük değildir... Bir kazanç olacaksa‚ o da Fenerbahçe'nin olmalı‚ Karaborsacıların değil!!!

    İstanbul Emniyeti ve Fenerbahçe Yönetim'i de bu durumu benden çok daha iyi biliyor!! Amaaaa ne yapılacağını hep birlikte göreceğiz!
#24.10.2009 10:31 0 0 0
  • istedikleri kadar önlem alsınlar hiç farketmez adamlar gene kara borsa yapıyor arkadaşım maç günü bilet fiyatları en ucuzunu söyleyim sana 250-500 arası olur en ucuzu oda allah yardımcın olsun
#24.10.2009 11:31 0 0 0
  • tabii ilk önce dostluk kazansın(: ama yinede fenerbahÇe 3-2 aLır bu maçı (:
#24.10.2009 13:24 0 0 0
  • konular birlestirildi.
#24.10.2009 16:08 0 0 0
  • Emniyet kara borsacilari tek tek yakalamasi lazim
#24.10.2009 20:10 0 0 0
  • Yok Gs Yenecek Fenerde Oynuyacak adam Yok.
#25.10.2009 06:24 0 0 0
  • özer abi geldi akılıma nami değer MARABOĞLU

    bugun bizim dernekte der maç baslamadan

    Bu Maça Yürek dayanmaz

    hadi bakalım fb bşir adım onde diye düşünüyorum

    adamlar puan olarak ondeler ayrıca taraftar baskısı
#25.10.2009 11:33 0 0 0
  • Maçın Favorisi tabiki Fenerbahçe
    zaten fenerbahçe tüm galatasray maçlarına bir sıfır önde başlıyor rahat oynuyor
    rahat oynayıncada sonuca gidiyor
    Bu maçta ne arasan var göz yaşı drama kavga tekme tokat
    bu maç karakolda bile bitebilir:D
#25.10.2009 11:51 0 0 0
  • yok inşallah kavga olmaz da ama inşallah bizim için işimize gelen sonuçla biter
#25.10.2009 11:53 0 0 0
  • MaRaBoGLu61 baba insallah senin düsündüyün gibi olmaz.


#25.10.2009 13:16 0 0 0
  • Hersey ortada Fenerim yine kazanacak orasi Kadiköy ordan cikis yok...
#25.10.2009 14:06 0 0 0
  • e haliyle fener 10 yıldır kadıköyde gs kaybetmiyor genede kaybetmez derbi maçlarda sonuç belli olmaz. kim kazanırsa kazansın en önemlisi adına yakışır bi maç olur inş geçen seneki gibi yüz karası bi maç olmaz ama fb-gs arasında oynanan maçlar genelde hep gergin geçer dün akşam derbi özel programı vardı yerel bi kanalda eski maçları filan gösteriyordu hepsinde olay vardı :)
    hakeden kazansın dostluk kazansın ama bizim açımızdan berabere bitsin :)
#25.10.2009 14:23 0 0 0
  • kimin kimi yeneceği belli olmaz
#25.10.2009 14:32 0 0 0
  • BU DERBİDE FB 25 GS0 BİTECEK
#25.10.2009 17:37 0 0 0
  • arkadaşlar fb-gs maçını uydudan izleme şansı varmı
#25.10.2009 17:44 0 0 0