ben maçtan önce demiştim zaten 3-1 biter bu maç diye santos tan gol bekledim aslında ama olsun.







İlahi mardinli ya alemsin valla
Morlara duyrulur kaç haftadır bangır bangır bağırdılar yenecez yenecez diye sustum sustum ama yeter artık yani samiyende olsa neyse diyecem ama kadiköy yani yaaa
Geçmişler olsun bi tepsi baklava kazandım bende ...