Belki de gelir...
Bugün öyle içimden geldi sonra az biraz değişerek kağıda yazdım.
Belki de okuduğum birşeyden esinlendim... Belki de kiminize tanıdık gelecek.
Bir anda geldi.
Bende bir anda eklemeye karar verdim.
Dediğim gibi belki de sonu gelmez tek başına kalır burda.
Kimbilir...
İçinizdeki en hakiki duyguları yazın. Yazın ki haddimi bileyim bende.
...
Adı KaraSevdaymış
Gördüğüm en güzel şeydin ya
Güzeldin ya...
Şu dünyada sevdiğim en sevdiğim şeydin.
Seviyordum ya...
Sen;
En güzel şey, sevdiğim şey.
Takıldın ya nedenlere, niçinlere...
Onlarla tıkadın yolumu.
Sevdiğim en güzel şeye isim aradın ya.
Bulamadım.
Gittin.
Bende kaldı adını bulamadığım ama içimde hissettiğim herşey...
Son nefes de kulağıma gelen ses:
Kara sevdadan gitti...
Adı buymuş.
Kara sevdam kara toprakda son buldu.
Güneş selama durdu yine
En göz alıcı haliyle...
Yılların verdiği alışkanlıkla bekliyorum
Güneşin selamı ile başlayan gün
Onun ipeksi elleri ile beni okşamasıyla
Devam eder.
Baştan aşağı, incitmekten korkarcasına.
Hep böyle titizdi ya
Uzaktan izlemeyi severdim bu halini
Yine izliyorum.
Sessizce ve uzaktan...
Alır sonra beni kollarına
Günün ilk busesi gelir ardından
Busedir, çünkü öylesi güzeldir.
Göğsüne alıp sarmadan
Düşer yüzüme iki damla gözyaşı
Ama bugün;
Kalp atışı farklı, hızlı hızlı...
Sonra... Durdu.
Açıldı kolları yavaşca
Durma dedim,
Atmalısın sen, ben orda yaşıyorum.
Düşüyordum kollarından
Tut dedim, bırakma...
Sana benden kalan tek yadigarım.
Usulca kırıldım parçalandım da
Her parçam dağıldı odaya...
Demiştin ya sen
Ben nefes aldıkça yaşar bu sevda.
Bir resmi ve çerçeveyi bile
Bırakmadık ardımızda.
Günün ilk busesi gelir ardından
Busedir, çünkü öylesi güzeldir.
Göğsüne alıp sarmadan
Düşer yüzüme iki damla gözyaşı
Yeteneğiniz var gerçekten, kelimeleri seçmeden bu hale getirmek güzel birşey olsa gerek ellerinize sağlık devamını bekleriz her zaman için.
Bu arada ilk şiirinizi de çok beğendim falak sonu yaşama göre değil. Hala hayattaysak ve hatta ölsek bile hiç bir zaman son yoktur, yeniden başlar her defasında ve yeniden ve sonra tekrar yeniden. Yüreğinize emeğinize sağlık.