Sylar Şiir Dünyası

Son güncelleme: 07.06.2010 08:16
  • Abla sıfatı en yakışanım!
    Evvala.. Yeteneğini tanımış oldum! Fırsat için teşekkürler!
    İlk şiirde.. etkilediğindendir ki zorlandım..
    İkinci deneyim ise.. Ustalığını ve katileni aşikar hale getiren dizelerden ibaret..
    Ve.. Ben.. Ben, Çok Seviyorum Seni Ablam!!!
#12.11.2009 19:45 0 0 0
  • Uzaktan izlemeyi severdim bu halini
    Yine izliyorum.
    Sessizce ve uzaktan...


    çok severek okudum 2 şiirinide..(: gerçekten çok güzeller.. bence yazmaya devam etmelisin.. (:
    tek kelimme HARİKA
#12.11.2009 19:58 0 0 0
  • İçimde Bir cümle...
    Az biraz devrik
    Anlamı yitik
    Öznesi gizli
    Yükleme soruyorum şimdilerde
    Kimdir sevdalın ?
    Kayıp mıdır yoksa gizli mi...
#16.11.2009 12:15 0 0 0
  • Abla çok güzel olmuş :)..

    İçimde bir cümle
    az biraz devrik
    anlamı yitk
    öznesi gizli...
#16.11.2009 21:48 0 0 0
  • Kelimelerin matematiği ve zarafeti ablam'da..
#16.11.2009 21:49 0 0 0
  • Bir defter misalidir yürek
    Yazılır ömrün anlarında
    Hatıralar
    Satır satır işlenir
    Kaç yaprağı sevincin
    Kaçı hüznündür
    Kimbilir... Bilebilir ki...
    Düzensizdir
    Söz dinlemez haşarı çocuk
    Bazen yazılır üst üste
    Zorlanırsın okurken
    Silemezsin de
    Silsen de izi kalmaz mı
    En kaliteli defterde olsa
    Yazılan...
    En kaliteli silgi de olsa silen.
    Üstüne yazdıkça kayboldu
    Sanırsın yalnızca..
    Ateşlere atıp yakmak istersin de
    Kaç ateş yakar o defteri...
    Yüreği...
    Neler sığmıştır o deftere...
    Okutmak istersin bazen
    En saf halinle
    Ama zordur okuyanı değil
    Anlayanı bulmak.
#20.11.2009 13:36 0 0 0
  • Aslında onu anlayanı bulmakta defterin kendisini okutmasıyla ilgilidir..Ama kutsaldır o defter hayattır.
#20.11.2009 14:58 0 0 0
  • Sunum mu önemli yani... Anlayan onu en derinde saklanmış olsa da anlar bence.
    Ve evet kutsaldır.
#20.11.2009 17:52 0 0 0
  • Çok değerli bir şiir bu çok güzel...

    Yüreğine sağlık Ayla iyi ki bizimle paylaşıyorsun
#21.11.2009 03:18 0 0 0
  • Tebrik ederim çok güzel kaleme dökmüşsün duygularını
#06.12.2009 16:49 0 0 0
  • An gelir anlarsın beni
    Ne çok umutlarım vardı
    Ne büyük hayallerim
    Ve ne küçüktü isteklerim
    Ben bildim anlık mutlu olmayı
    Sen anlamadın...
    Korktun umutlarımdan
    Kurduğum hayallerden
    Yer bulamadın kendine
    Bunca güzel şeyin arasında bir yer
    Sen yıktıkça
    Çaldıkça hayallerimi
    Ben yine anlık üzüntülerle üzüldüm
    Üzemedin beni uzunca
    Çünkü ben onda da yeteneksizdim
    An geldi gülümsedim seninle
    Yine an olur senin bana hediyen hüznünle
    Dolardı gözlerim
    Hüznümü anladın da
    Umutlarımı anlamak bile istemedin
    Yıktığın hayallerin
    Yıkıntılarında çaresiz, mutsuz biri olmamı bekledin...
    Sensiz gülümsemem
    Sensiz hayallerim
    Sensiz umutlarım
    Senli yaşamına dar geliyordu.
    Gün gelir anlarsın beni
    Umutlarımı, hayallerimi
    An ve an yaşadığım şu küçük ömrümü...
    Uzun planlar yapmaya becerim olmadığımı...
    Anlarsın bir gün
    Yine de seni sevmeyi
    Becerebildiğimi...
#17.02.2010 14:06 0 0 0
  • Onun hediyesidir hüzün ve dokunulmazdır, o yüzdendir ki o hüzün ağlatır sürekli...

    Çok güzeldi, yüreğinize sağlık.
#17.02.2010 16:39 0 0 0
  • Yazmanın ne kadar doğru bir karar olduğunu gösteriyorsun her defasında ... kendi adıma söyleyeyim bunlardan mahrum olmak istemem hiç bir zaman..
    Yazan yüreğin dert görmesin
#19.02.2010 19:00 0 0 0
  • Yüreklendiren yorumun için teşekkür ederim Hayalll.
#19.02.2010 19:03 0 0 0
  • Sensiz gülümsemem
    Sensiz hayallerim
    Sensiz umutlarım
    Senli yaşamına dar geliyordu.

    abLacikim bu $iirda kendimi buLdum diyebiLirim

    O guzel ve temiz yuregine saglik.
    Kalemin hep yazsin insallah
#22.02.2010 01:06 0 0 0
  • Kanıyor yüreğim... Yıkıntılarının arasında hayallerin.
    Kurduğum hayalleri yıkıp
    Kırıklarıyla canımı yakıyorum...
    Umudun yolunda, yolumu kaybettim
    Labirentin orta yerinde bir başımayım umutsuzca şimdi...
    Yalnız... Çaresiz... Kaybolmuş...
    Ve umudu yitik...
    Gözümü açsam geçecek herşey.
    Cesaretim yok bu yıkıntıdan
    Acıdan kurtulmaya...
    Yeni umutlara hayallere gücüm yok artık.
    Her kurduğum düş
    Düştü elimden...
    Kırıldı hayaller
    Parçalandı umutlar...
    Şimdi çıkarsam bu yıkıntımdan
    Yeni umut belirir
    Yeni bir hayal...
    Ve yeni bir yıkım.

    Kapadım kulaklarımı seslere...
    Attığım çığlıkları duymuyorum artık.
    Gözümü açsam bitecek hepsi...
    Ama umudum yetmiyor...
    Kayboldum umutsuzluk labirentinde.

    İçime batıyor kırıkları hayallerin
    Ağlayamıyorum...
    Sustum artık
    Kendimi duymuyorum...
    Kimseler duymuyor, görmüyor beni...

    Kayboldum.

    Bir umut değildi kaybolan
    Yıkılan sadece bir hayal değildi.
    Düşen bendim düşünden
    Çıkışı olmayan labirentine umutsuzluğun...

    Kayboldum...
#12.03.2010 10:02 0 0 0
  • Pek cogunu okudum hepside birbirinden hüzünlü,duygu yüklüydü..
    son ekledigin siir hayallerin umutlarin kirintilarda kalmasi insanin canini cok yakar..
    Hüzün yüklü bir siir okudum,
    yazdiran yürek sesin hic susmasin harikaydi..
    umut her daim mavi gökyüzüyle hayatina pusula olmasi dilegimle..
#12.03.2010 12:23 0 0 0
  • Teşekkürler güzel dileğin için Gül Yarası.

    Bir dahaki sefere İnşaallah umut dolu olur.
#12.03.2010 13:32 0 0 0
  • Vazgeçtim konuşmaktan
    Susmayı seçtim...
    İçimdeki çığlıkları attım birer birer.

    Vazgeçtim gitmekten
    Beklemeyi seçtim...
    Merakımı astım duvara...

    Vazgeçtim sevmekten
    Sevilmeyi seçtim...
    İnsan sevilmekte istiyor...

    Vazgeçtim merhabalardan
    Elvedaları seçtim.
    Çünkü elvedalar öyle heyecanla beklenmiyor...

    Vazgeçtim ben
    Unutulmayı seçtim...
#06.04.2010 11:16 0 0 0