Sylar Şiir Dünyası

Son güncelleme: 07.06.2010 08:16
  • Belki de gelir...
    Bugün öyle içimden geldi sonra az biraz değişerek kağıda yazdım.
    Belki de okuduğum birşeyden esinlendim... Belki de kiminize tanıdık gelecek.
    Bir anda geldi.
    Bende bir anda eklemeye karar verdim.
    Dediğim gibi belki de sonu gelmez tek başına kalır burda.
    Kimbilir...
    İçinizdeki en hakiki duyguları yazın. Yazın ki haddimi bileyim bende.

    ...


    Adı KaraSevdaymış

    Gördüğüm en güzel şeydin ya
    Güzeldin ya...
    Şu dünyada sevdiğim en sevdiğim şeydin.
    Seviyordum ya...
    Sen;
    En güzel şey, sevdiğim şey.
    Takıldın ya nedenlere, niçinlere...
    Onlarla tıkadın yolumu.
    Sevdiğim en güzel şeye isim aradın ya.
    Bulamadım.
    Gittin.
    Bende kaldı adını bulamadığım ama içimde hissettiğim herşey...
    Son nefes de kulağıma gelen ses:
    Kara sevdadan gitti...
    Adı buymuş.
    Kara sevdam kara toprakda son buldu.
#14.10.2009 10:09 0 0 0
  • Ablacikim harikaydi, cOk begendim..devami geLsin bence, geLmeli

    Tekrar sOyLuyorum, Kalemin susmaz, ilham perin yani ba$indan eksik olmaz insallah guzel yuregine saglik...
#14.10.2009 10:12 0 0 0
  • gerçekten güzel olmuş eline sağlık :)

    elife katılıyorum devam etmelisin :)
#14.10.2009 10:54 0 0 0
  • İşte burada olması gereken kişi :)

    biliyorsun senin yorumlarını çok beğeniyorum..yorumları güzel biri güzel de yazar...
    Böyle güzel bir şiir ile gelmen sevindirdi...

    Sen ve şiirin hoşgeldiniz
#14.10.2009 18:07 0 0 0
  • Ayrıca teşekkürler bu güzel ve içten yorumlar için.

    Ben yazmaya alışık biri değilim. Ama bir dolu şey geçer kafamdan. Yorumları da okuduğum güzel şiirler sayesinde çıkıyor.

    Bu güzel karşılama için de teşekkürler. Hoşgördük. Kimbilir ayağımız elimiz alışır. (:
#14.10.2009 18:16 0 0 0
  • Rica ederim

    Alışır merak etme sen :)

    hem buradan çıkış olmaz bir yere bırakmayız vallahi :)
#14.10.2009 18:28 0 0 0
  • woooww ellerine sağlık mükemmel bir son :)..

    yani anlatım olarak :S
#15.10.2009 01:52 0 0 0
  • Yazın ki haddimi bileyim bende.

    Haddini bildirmek ne haddime

    Siirinin sonu degil devami gelmeli bence. Yüregine saglik Sylar
#19.10.2009 23:25 0 0 0
  • Vay vayy sende ne cevherLer varmışta görmemişiz (:

    Ben farkındaydım yazabiLdiğinin..

    Çünkü şiirLer böLümündeki bütün yorumLarın nasıL desem şiirimsi (:

    Devamı geLicek biLiyorum :)

    Emeğine,yüreğine sağLık.

    Susmasın gönüL kaLemin.
#20.10.2009 13:48 0 0 0
  • Güneş selama durdu yine
    En göz alıcı haliyle...
    Yılların verdiği alışkanlıkla bekliyorum
    Güneşin selamı ile başlayan gün
    Onun ipeksi elleri ile beni okşamasıyla
    Devam eder.
    Baştan aşağı, incitmekten korkarcasına.
    Hep böyle titizdi ya
    Uzaktan izlemeyi severdim bu halini
    Yine izliyorum.
    Sessizce ve uzaktan...
    Alır sonra beni kollarına
    Günün ilk busesi gelir ardından
    Busedir, çünkü öylesi güzeldir.
    Göğsüne alıp sarmadan
    Düşer yüzüme iki damla gözyaşı
    Ama bugün;
    Kalp atışı farklı, hızlı hızlı...
    Sonra... Durdu.
    Açıldı kolları yavaşca
    Durma dedim,
    Atmalısın sen, ben orda yaşıyorum.
    Düşüyordum kollarından
    Tut dedim, bırakma...
    Sana benden kalan tek yadigarım.
    Usulca kırıldım parçalandım da
    Her parçam dağıldı odaya...
    Demiştin ya sen
    Ben nefes aldıkça yaşar bu sevda.
    Bir resmi ve çerçeveyi bile
    Bırakmadık ardımızda.
#20.10.2009 16:07 0 0 0
  • ""çünkü öylesi güzeldir.
    Göğsüne alıp sarmadan""


    çok güzel olmuş eline sağlık :)
#20.10.2009 16:30 0 0 0
  • Ben nefes aldıkça yaşar bu sevda.
    Bir resmi ve çerçeveyi bile
    Bırakmadık ardımızda.Resim Çerçevesi

    Yüreğine sağlık...Çok hoştu
#20.10.2009 16:51 0 0 0
  • Gönlün şiir gibi zaten, bırak ellerinden dökülsün kelimeler..

    Paylaştığın için çok teşekkürler Ayla
#21.10.2009 21:16 0 0 0
  • Ablacikim sen neymi$sinde haberimiz yokmu$

    O guzel yuregine saglik buda cok guzeldi
#22.10.2009 03:51 0 0 0
  • güzel olmus emeginize güzel yüreginize saglik elleriniz dert görmesin.:)
#22.10.2009 19:17 0 0 0
  • Çok güzeldi Ayla ..
    Çok beğendim...

    Teşekkür ederim paylaştığın için.. :)
#27.10.2009 04:00 0 0 0
  • bakıyorumda ayla hanım sonunda döktürmüşsünüz
    yüreğinize sağlık
#12.11.2009 16:32 0 0 0
  • Dediğim gibi çok da yazamıyorum... Ama bu yorumları okuyunca üşenme diyorum kendime. (:
#12.11.2009 16:35 0 0 0
  • Günün ilk busesi gelir ardından
    Busedir, çünkü öylesi güzeldir.
    Göğsüne alıp sarmadan
    Düşer yüzüme iki damla gözyaşı


    Yeteneğiniz var gerçekten, kelimeleri seçmeden bu hale getirmek güzel birşey olsa gerek ellerinize sağlık devamını bekleriz her zaman için.

    Bu arada ilk şiirinizi de çok beğendim falak sonu yaşama göre değil. Hala hayattaysak ve hatta ölsek bile hiç bir zaman son yoktur, yeniden başlar her defasında ve yeniden ve sonra tekrar yeniden. Yüreğinize emeğinize sağlık.
#12.11.2009 17:26 0 0 0