Sylar Şiir Dünyası

Son güncelleme: 07.06.2010 08:16
  • abLaCikim vazgeCme.. vazgeCersen kaybedersin
#06.04.2010 11:43 0 0 0
  • Bu şekilde kaybedeceksem şayet bırak kaybedeyim gitsin... Herşey bir süretmiş derim geçer gider.
#06.04.2010 12:35 0 0 0
  • Bizim cok guclu tirnaklarimiz var, avuc iclerine sakladigimiz. Yirtmasini bilen, tutmasini bilen.
    Kocaman avuclarimiz var bizim, yakarmasini bilen, sarmasini bilen, itmesini bilen.
    Genis bir yuregimiz var bizim, sokup atmasini bilen, yar diye sarmasini bilen.
    Bizim gozyaslarimiz var, bir tohumu topragin bagrina gomen,
    Gozyaslarimiz var bizim, topragi catlatip sevdasi ugruna taze bir filizi cikartan.
    Bizim kocaman bir yuregimiz var, ne yapacagini bilen.
    Herseye gucumuz var bizim, cunku bizler ozel insanlariz
    Yeter ki vazgecmeyelim, yeter ki sonu gelmesin nefesimizin..
    Yureginize saglik, ozel ve anlamli dizeleriniz. Her nekadar huzunlu ve suskun dursa da, vazgecmeyecek degil mi mucadelesinden?
#06.04.2010 18:41 0 0 0
  • Belki kırgınım biraz. belki de çok şey bekliyorum çok az şey verdiğim kişilerden...
    Bilmiyorum... Vazgeçtim çünkü beklediğimi görmedim sanırım. Dengesizlik her vakit hasıl olur bende emin olun.
    Sonu gelmez dediğim satırlar geliyorsa şayet bu vazgeçişinde sonu gelir elbet. Gelir de biraz buruk olur... Dedim ya görmemiştir çünkü beklediğini.
    Teşekkür ederim size.
#06.04.2010 19:27 0 0 0
  • Vazgecmek geri adim atislardir hayata. Kacmaktir ondan. Bir seyler bekliyorsak ne verdigimizi dusunup yeniden deneyip sabirla beklemektir. Haykirmak, bagira bagira istemek, figan etmek, ben buradayim demek hicte zor degildir. Kacislara inat gormeyen gozlerin icine sokmaktir. Ama vazgecmek baslangiclara ihanet etmektir, Keskelerde, acabalarda kaybolmaktir.
    Merak etmeyin hicbirseyin sonu gelmez, insan istemedikce..
#06.04.2010 20:03 0 0 0
  • Ne degüzel yazmışsınız. İnanın mazeret bulamadım vazgeçişime şuan... Çünkü çok güzel sebepler bulmuşsunuz.
    Ben burdayım demek kolay da sesini duyan yoksa da için öyle bir acıyor ki...
#06.04.2010 20:10 0 0 0
  • Olur bazen herkeslerde gelgitler, sebeb bile bulamaz insan varoluslarina.
    Ama sesini duyurmak icin buyuk harfler, unlem isaretleri, parantezler , tirnak icindeler henuz kullanilmadi ki, acidigini zannettigimiz yanlarimizi dusunmekten.
    Eger hakikaten de duyan olmuyorsa ya da duymak istemiyorsa,
    "bence" vay o kulaklarin haline! :D
    Bakin nasil kopuyorlar
    ...ya da nasil lal oluyorum :D
#06.04.2010 20:24 0 0 0
  • Hep kötüye hazırlıyoruz kendimizi. Belki bu yüzden o kötü ve negatif enerjimizle çekiyoruz kötü sonucu kendimize... Bilmeden yada bilerek.
    İyi düşünerek kendimizi kandırdığımı sanıp daha çok incinmekten korkarken belki incinmenin ne olduğunu bile bilmiyoruz.

    Evet tırnakları hazırlamalı... Şöyle bi güzel de torpilemeli ki acısı çıkmasın bi süre. Hatta izi kalsın ömür boyu. :D Bizim soyumuz kedilere mi dayanıyor nedir ? :D
#06.04.2010 20:40 0 0 0
  • Kediler mi? Onlar bizim yanimizda kedi gibi kalirlar yaa.
    Umarim hersey istediginiz gibi ve hayirli olur, sevene yarasir bir bicimde gerceklesir.

    Ne yazik ki
    Veda etme zamani geldi
    bu sevdaya
    Alisma vaktidir, mirasim olan
    yanlizliga
    Baslamak zorunda gonlum
    yeni bir hayata
    Uzgunum, kelimeler yetersiz
    Sende bir caba yok
    beni anlamaya
    Yanliz bilesin ki,
    Niyetim yok aglamaya
    Seninle yada sensiz
    Merhaba yasamaya
    .....mesude (NermiN)

    eski siirlerimden birisiydi, yasama sevincime meze olsun niyetiyle...
#06.04.2010 20:50 0 0 0
  • :D Güzeldi.

    Çok teşekkürler.

    Yalnız ama yeni bir hayattır sonrası. Yeni ve yeniden yeni umutlarla başlayan bir hayat hemde.
    Herşey biter ve yeniden başlar... Çok iyi geldi bu sohbet.
#06.04.2010 20:57 0 0 0
  • Memnun oldum bende, hos bir sohbetti tesekkur derim. Son olarak
    "Karni ac bir tek kus o degildir."
    "aserende bir tek ben degilimdir"
    Iyi bakin kendinize
#06.04.2010 21:07 0 0 0
  • Siz de çok iyi bakın kendinize. İyi akşamlar dilerim.
#06.04.2010 21:14 0 0 0
  • Defter Misali

    "Üstüne yazdıkça kayboldu
    Sanırsın yalnızca..
    Ateşlere atıp yakmak istersin de
    Kaç ateş yakar o defteri...
    Yüreği...
    Neler sığmıştır o deftere...
    Okutmak istersin bazen
    En saf halinle
    Ama zordur okuyanı değil
    Anlayanı bulmak. "


    Konusu güzel.. Anlamlı bir şiir... Beğendim...
    Yüreğine sağlık Sylar... Paylaşımın için teşekkür ederim...
#11.04.2010 00:47 0 0 0
  • Aşk değişir mi?
    Başkalaşır mı her insanda...
    Aslında basittir Aşk
    Tektir
    Bir Başınadır
    Hürdür
    Ve değişmeyen tek şeydir belkide
    Aşk süretlerde değişir
    Başkalaşır
    Çirkinleşebilir de Aşk...
    Almayın günahını Aşkın
    Yazık etmeyin...
    Sen güzelsen güzeldir Aşk
    Herkes kendine göre yaşar Aşkı...
    Kimi ekmeğine katık yapar
    Kimi son model arabasına aksesuar...
    Kimi silah gibi kuşanır
    Aşkla vurur
    Kimi yüreğini mezar yapar Aşka...

    Bakınca görmeli
    Sesini işitmeli en kuytularda
    Görebilmeli zindan karası karanlıklarda
    Aşkı...,
    Aşkla...

    Siz yaşatmayın
    Aşk sizi yaşatsın...
    Siz değiştirmeyin
    Aşk sizi değiştirsin...

    Aşk yalındır,
    Saftır,
    Berraktır...
    Değişmeyen tek şeydir belki de Aşk.
#04.05.2010 13:10 0 0 0
  • Aşk tek başına..
    Sanırım doğru bu cümle..
    Aşk ne yaptı ki bizim oyuncağımız olmaktan başka.. biz isim verdik ona zirvelere çıkaran biziz sonra onu alıp yerin altına sokan da.. halbuki böyle mi düşlemiştik en başta.. ne güzel çiçeklendirmişti gönüllerimizi, bir çift gözün esiri olmak incitmemişti özgürlüğümüzü daha bir uçmuştuk hatta, bize taktığı kanatlardan.. azcık heyecan serpmişti üstüne bir de al al olmuştu yanaklarımız bir söze ve isme..
    bazılarımız bildi değerini ..bilde de ne oldu o kadar ağlıyor ki aşk kuytularda kimisi için ölü .. en çok onlara acırım ölü olanı kendileri konuşturup yönetiyor halbuki bir dili vardır onun neden soluksuzluğa mahkum ederler bilmem..
    Onu bilmeliyiz diyorum ben de ve anlamalı.. anlamsızlığın içinde o kadar anlamlı ki..

    çok güzel bir şiirdi Ayla..çok doğru her satırıyla..
    Bunu bilen gelsin gerisi geri dursun bence.. (:
    Yüreğine sağlık..
#04.05.2010 16:15 0 0 0
  • Gökyüzüne doğru uçan bir polenim ben...
    Sevmez beni çok kişi
    Sebepleriyimdir zira hastalıklarının.
    Dolaşıyorum başıboş,
    Avare.
    Bırakmışım kendimi,
    Teslim etmişim rüzgara
    Bedenimi...
    Sesler gelir kulaklarıma
    Bazen öfkeli
    Bazen sevgi dolu...
    Bir çocuk ağlar duyarım
    Bi bakarım annesi yanında,
    Sokulmuştur yamacına...
    Az biraz beride
    Kendi siler gözyaşlarını
    Bir çocuk.
    Usulca, sessizce...
    Sesi çıksa da kaç kişi duyar
    Görür gözyaşlarını
    O sokak çocuğunun.
    O bilir bunu da
    Ben anlamam...
    Anlam veremem bu gördüğüme.
    Savrulurum çocuğun sessiz çığlıklarıyla
    birlik gökyüzüne...
    Bir suya esir düşerim.
    Benim ne çığlığım vardır, ne sesim...
    Varlığımdan bi haber dünyada
    Varlığı unutulmuş bir sokak çocuğunun
    Gözyaşında boğulmuşum...
    Bir varmışım...
    Bir yokmuşum...
#03.06.2010 09:14 0 0 0
  • AbLacikim yuregine sagLik cok cok guzeL satirLar yaziyosun

    Kalemin susmasin
#06.06.2010 11:48 0 0 0
  • Takipçinim.. (;
#06.06.2010 19:22 0 0 0
  • Teşekkürler. (:

    Elifcikim arada çalışıyor galiba. Sağolasın.

    Biliyorum Kardeşim benim. (;
#07.06.2010 08:16 0 0 0