Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 121 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Hayvanlar
Asilim
Asilim
1791
Son güncelleme: 20.01.2015 14:43
Nerissa-Su
Sibirya Kurdu - Asil Sibirya Kurdu - Sibirya Kurdu Resimleri - Köpek Resimleri
Her şeyim ASİL 11 AYLIK çok akıllı kaynamış elmaYI çok seviyorrrrr
ASİL
ASİL
Nerissa-Su
#21.11.2009 19:26
0
0
0
RoSe_SüM
cnm köpüşün çok tatlı yaaa..(:
#30.11.2009 15:25
0
0
0
ziki
caNım beNim saoL payLaştığıN için...vaLLa hariKaymış AsiLin...daRısı beniM başıMa...
#30.11.2009 15:33
0
0
0
Grace
çok tatlıymış benim çocuklar görmesin
#30.11.2009 15:52
0
0
0
dumanalti
deli bişi çok beğendim
#30.11.2009 16:52
0
0
0
Nerqish
Ben uzaktan bakayim Allah sana bagislasin hayvanlara dokunamiyorum nedense.
#30.11.2009 18:33
0
0
0
Nerissa-Su
çok teşekkürler arkadaşlar
#30.11.2009 20:52
0
0
0
Nerissa-Su
nergish canım benim ben senin yerinede severim bemde çok korkuodum ama öksüz kaldı annesi doğumda ölünce acaip bi etkilendim ve daha sonra sıkı bir dost olduk inan ki işe gittiğim zaman aklım onda kalıo
#30.11.2009 20:54
0
0
0
Crayz98
çok tatlıymış
#15.12.2009 15:46
0
0
0
nextcombo
Çok tatlılar ya
#20.12.2009 08:19
0
0
0
Nerissa-Su
saoll
#20.12.2009 20:04
0
0
0
BERDEVAM
ben uzaktan sevsem olurmu garanti olsun
#01.04.2010 17:05
0
0
0
Nerissa-Su
sEN ona zarar vermezsen sana bişe yapmaz akıllı benim asilim ya
#06.04.2010 01:10
0
0
0
SU-PERISI
Nerisasa çok tatlı köpegin var adı gibi çok asilmiş.
#10.04.2010 14:38
0
0
0
Nerissa-Su
saolll ablacığım
#03.05.2010 15:23
0
0
0
Sevgi_Çiçeği
Canım köpeğin çok tatlı ya.
#30.07.2010 13:52
0
0
0
Nerissa-Su
evet aşıgım ben ona çok tatlıdır teşekkr ederim canım benim
#30.07.2010 14:07
0
0
0
Sevgi_Çiçeği
Önemli değil canım.
#30.07.2010 16:49
0
0
0
Nerissa-Su
#30.07.2010 17:55
0
0
0
İLK
1
2
»
SON
Asilim Konusuna Benzer Konular
Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı