Asilim

Son güncelleme: 20.01.2015 14:43
  • Sibirya Kurdu - Asil Sibirya Kurdu - Sibirya Kurdu Resimleri - Köpek Resimleri


    Her şeyim ASİL 11 AYLIK çok akıllı kaynamış elmaYI çok seviyorrrrr

    ASİL

    ASİL

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage



    Nerissa-Su



#21.11.2009 19:26 0 0 0
  • cnm köpüşün çok tatlı yaaa..(:
#30.11.2009 15:25 0 0 0
  • caNım beNim saoL payLaştığıN için...vaLLa hariKaymış AsiLin...daRısı beniM başıMa...:)
#30.11.2009 15:33 0 0 0
  • çok tatlıymış benim çocuklar görmesin:)
#30.11.2009 15:52 0 0 0
  • deli bişi çok beğendim
#30.11.2009 16:52 0 0 0
  • Ben uzaktan bakayim Allah sana bagislasin hayvanlara dokunamiyorum nedense.
#30.11.2009 18:33 0 0 0
  • çok teşekkürler arkadaşlar
#30.11.2009 20:52 0 0 0
  • nergish canım benim ben senin yerinede severim bemde çok korkuodum ama öksüz kaldı annesi doğumda ölünce acaip bi etkilendim ve daha sonra sıkı bir dost olduk inan ki işe gittiğim zaman aklım onda kalıo
#30.11.2009 20:54 0 0 0
  • çok tatlıymış
#15.12.2009 15:46 0 0 0
  • Çok tatlılar ya :)
#20.12.2009 08:19 0 0 0
  • saoll
#20.12.2009 20:04 0 0 0
  • ben uzaktan sevsem olurmu garanti olsun
#01.04.2010 17:05 0 0 0
  • sEN ona zarar vermezsen sana bişe yapmaz akıllı benim asilim ya
#06.04.2010 01:10 0 0 0
  • Nerisasa çok tatlı köpegin var adı gibi çok asilmiş.
#10.04.2010 14:38 0 0 0
  • saolll ablacığım noimage
#03.05.2010 15:23 0 0 0
  • Canım köpeğin çok tatlı ya.
#30.07.2010 13:52 0 0 0
  • evet aşıgım ben ona çok tatlıdır teşekkr ederim canım benim
#30.07.2010 14:07 0 0 0
  • Önemli değil canım.
#30.07.2010 16:49 0 0 0
  • noimage
#30.07.2010 17:55 0 0 0
  • Asilim Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.