Yeni Nesil Salak Kızların Sözlüğü

Son güncelleme: 17.05.2010 15:59
  • Önceden konuşuyordun şimdi de Türkçemizi katletmemek şartı mı koyuyorsun hemşom :D
#13.01.2010 14:25 0 0 0
  • aynen hemşocum :D çok saçma bişey geliyo şimdi :D arkadaş ortamı değiştiriyor insanı..
    tabi böyle konuşan birinin türkçeyi katletmesi normal...
#13.01.2010 14:29 0 0 0
  • Avrupa yakasindaki Makbule gibi
    Gicik olurum böyle konusanlara
#13.01.2010 14:29 0 0 0
  • Yaw Bazen ortamında Komik oluyo böyle konuşmak ama ciDDen Çok Komik qeLiyo baNa biRi Böyle Konuşsun Ben qülmekten yıKılırım
#13.01.2010 17:54 0 0 0
  • Anaaa baziLarini bende kuLLaniyom

    nerdeyim oLdum birde
    aLimdasin bende yapiyorum

    birde bu nerdeyim oLdum degi$iyor

    Bazen Ana oLdum faLanda diyom
    $a$irinca
#17.01.2010 23:36 0 0 0
  • walla yanımda biri böle konuşsa heralde salak derim yada gerzekmisin tipin mi öle gösteriyor felan derim galiba ne saçma sapan konuşuolar yaa walla yazıkk yani gülüyoruz ama git gide türkçemiz katlediliyor.. :S
#19.04.2010 14:14 0 0 0
  • Ay ögh fıLın oLdum yane bilemorom yanee Oo

    Şunu beLirtmek isterimki bu konuşma şekLindende anLaşıLıyorki
    Türkce çok zengin bir diL..
    Her insan kendi karakterine göre konuşabiLiyor.
    Bu yüzden asLa kızmıyorum böyLe konuşanLara.
    İnsanın kendisi gibi oLabiLmesi çok güzeL.
    Türkçeyi katLetmemek şartıyLa keLime seçimi bu şekiLde yapıLabiLir bence.

    Benim herif böyLe konuşanLara kıL kapıyor.
    Bu yüzden bazen ona konuşurum..
    Aradığında teLefona
    'ALO fıLın yane' diye çıktığım oLmuştur.

    Ayrıca birçok kişi harf seçimine gıcık oLuyordur
    çünkü keLime seçimi artık Türkiye geneLinde kuLLanıLır oLdu..
    FenaLardayım..
    Şoke faLan oLdum..
    BiLemiyorum yani..
    Taammı..
    gibi keLimeLer..
    Tabii o şekiLde konuşuLmaz asLa
    yani öyLe umuyorum.
    O sarışın kızLar var
    isimLerini biLe biLmiyorum
    okadar abartıyorLarki konuşmayı
    insanın miğdesi kaLkıyor..

    Ama gurur duyuyorum türkçeyLe
    okadar zengin bir diLimiz varki
    konuş konuş bitmez
#27.04.2010 14:16 0 0 0
  • yhaaaaaaaaa çok güzelmiş bunlar bayıldım
    sına teşekkürler çiçeğim :D

    bencede saçmalık ne yazık ki...
#27.04.2010 15:15 0 0 0
  • kıç ünversitesia - koç üniversitesi



    yazık falla türkçemiz elden gidio aslında gülsekmi ağlasakmı..bu duruma..
#01.05.2010 20:31 0 0 0
  • intihardayım inanmıyoroaam virençlearr bilmiyoruam kia lütfaaan desek acaba böyle konusmaya dewam ederlemi - çok üzüldüm inanamıyorum iğrençler bilmiyorumki lütfen desek...(gerisi türkçe saten)

    okuyamayanlar için türkçesini yazdım

    gerçekten yani böyle konusanlar sadece gülünç duruma düşüyorlar


#04.05.2010 17:02 0 0 0
  • ban de ama çık mıkarrna yedıam :D

    çok komikmiş böyle konuşanlara gıcığım resmen ağızlarını eğiyolar
#17.05.2010 15:59 0 0 0