Şunu beLirtmek isterimki bu konuşma şekLindende anLaşıLıyorki
Türkce çok zengin bir diL..
Her insan kendi karakterine göre konuşabiLiyor.
Bu yüzden asLa kızmıyorum böyLe konuşanLara.
İnsanın kendisi gibi oLabiLmesi çok güzeL.
Türkçeyi katLetmemek şartıyLa keLime seçimi bu şekiLde yapıLabiLir bence.
Benim herif böyLe konuşanLara kıL kapıyor.
Bu yüzden bazen ona konuşurum..
Aradığında teLefona
'ALO fıLın yane' diye çıktığım oLmuştur.
Ayrıca birçok kişi harf seçimine gıcık oLuyordur
çünkü keLime seçimi artık Türkiye geneLinde kuLLanıLır oLdu..
FenaLardayım..
Şoke faLan oLdum..
BiLemiyorum yani..
Taammı..
gibi keLimeLer..
Tabii o şekiLde konuşuLmaz asLa
yani öyLe umuyorum.
O sarışın kızLar var
isimLerini biLe biLmiyorum
okadar abartıyorLarki konuşmayı
insanın miğdesi kaLkıyor..
Ama gurur duyuyorum türkçeyLe
okadar zengin bir diLimiz varki
konuş konuş bitmez