Main-Board Üstün Hizmet Nişanı Ödülü

Son güncelleme: 09.08.2013 17:48
  • Bu ödül Main-Board ödülleri arasından en değerli ödüller arasında yer almaktadır. Ödül tarafımızdan belirlenen sebeplerde verilebildiği gibi aşağıdaki kriterlere uygun üyelerimizde ödülü taşımaya hak kazanacaklardır.

    Main-Board da toplam konu sayısı 2000 ve üzerinde olan üyelerimize verilecektir.

    Toplam konu sayısı 2000 i aşan üyelerimiz bu konu altına cevaben ödül başvurusunda bulunabilirler.

    Çeşitli sebeplerden zaman içerisinde konu sayısı 1500 altına düşen üyelerimizin ödüllerini iade edeceklerini hatırlamanızı isterim.

    Ve yine hiç bir mazeret bildirmeksizin 1 Seneyi aşkın süre zarfında online olmayan üyelerde ödüllerini iade edeceklerdir.

    Sadece bu ödülü almak için arama yapmadan gelişi güzel konu açan kişilere ödül verilmeyecektir.

    Bu ödülü hak eden tüm üyelerimizi şimdiden tebrik eder paylaşımlarının devamını dilerim.

    Ödül Grafiği:

    noimage

    MAIN-BOARD ÜSTÜN HİZMET NİŞANI SAHİPLERİ

    Ödüller Ana Sayfası

    Toplam Konu Sayılarınız

    Zaman Aralıklarına Göre Konu Sayılarınız



#31.01.2010 15:43 0 0 0
  • Mevcut konu sayıları nedeniyle şimdiye kadar bu ödülü hal etmiş olan üyeler tesbit edilerek ödül dağıtımı yapılmıştır.

    Bundan sonrası için her üye kendi başvurusunu yapmak zorundadır.
#31.01.2010 16:05 0 0 0
  • benim için büyük süpriz oldu :) teşekkürler..
#31.01.2010 16:25 0 0 0
  • Ödül için teşekkürler gerçekten süpriz oldu
#31.01.2010 18:13 0 0 0
  • Main Board Yönetimine Teşekkür ederim bu güzel;değerli ödül için...
#31.01.2010 20:40 0 0 0
  • Ellerine Sağlık Abi.. Ödül için Teşekkürler.
#01.02.2010 00:51 0 0 0
  • bu ödüle inş. bende bir gün layık görülürüm :)
#17.02.2010 17:20 0 0 0
  • Bende istiyorum bakalım ne zaman hak edeceğim.. :)
#18.02.2010 00:19 0 0 0
  • Bana da ödül süpriz oldu teşekkür ederim
#21.02.2010 12:21 0 0 0
  • merhaba arkadaşlar umarım hayallariniz gerçek olur bu ödülü emek verip çok isteyen arkadaşlarımız kazanır Allahım hepinize kolaylık versin...
#13.03.2010 16:10 0 0 0
  • darısı benim başıma bu ödülün
#24.03.2010 16:55 0 0 0
  • Bende İstiyorum
#07.08.2010 18:16 0 0 0
  • @ dumanalti


#15.08.2010 13:18 0 0 0
  • Bende istiyorum (:
#18.08.2010 13:37 0 0 0
  • bende istiyorum
#18.08.2010 21:24 0 0 0
  • @ Gül_yarasi


#19.08.2010 17:41 0 0 0
  • 1829 olmuş ha gayret (: :P
#29.08.2010 10:28 0 0 0
  • 2004
    oldu alabiliyorum dime
#07.12.2010 01:09 0 0 0