Bir Kıza Alınabilecek En Güzel Hediye

Son güncelleme: 28.05.2012 17:17
  • Nehirimmm Allah nasip ederse evliliğinin 5. ayında 5. yılında ve 15. yılında tekrar görüşelim balım
#18.02.2010 13:53 0 0 0
  • nehir
#18.02.2010 13:54 0 0 0
  • niye balım o kadar mı kötü
#18.02.2010 14:03 0 0 0
  • Varlığı bana hediye demişsin ya ondan dedim canısı :)
#18.02.2010 14:04 0 0 0
  • ozaman balım 5. ayımda tekrar görüşelim :)
    yine eniştem ne yaptı sana söyle bakalım
#18.02.2010 14:08 0 0 0
  • herzaman çiçek alıyo zaten:D
    kendi yatiyo artık bana:D herşeyi alıyo doydum:D
#18.02.2010 14:45 0 0 0
  • Bi qüL Bile Yeter BenCe :)
#26.02.2010 17:08 0 0 0
  • kısslar beklemeyin öle romantik bişey hayal kırıklığına urarsınız sonaa

    ama yanılırda alırsa süpriz olur ne güzell
#26.02.2010 19:45 0 0 0
  • Güzel bi kolye yeterli :)
#27.02.2010 19:55 0 0 0
  • Kol saati,Peluş oyuncak,Parfüm yeterli benim için :D
#27.02.2010 20:12 0 0 0
  • hepsinimi istersin yoksa sadece birtanesinimi
#28.02.2010 09:15 0 0 0
  • sırayla istiyormuş her özel günde birini
#28.02.2010 09:50 0 0 0
  • kaç özel gün varki bi sevgililer günü birde doğum günü başka varmı
#28.02.2010 10:01 0 0 0
  • var tabii kankim şimdi sayayım bak

    yılbaşı
    kadınlar günü
    sevgililer günü
    arada doğum günü
    anneler günü (anneyse tabbim :D)
    şeker bayramı
    kurban bayramı

#28.02.2010 10:09 0 0 0
  • ben evlenmiicem bekarlık sultanlıktır
#28.02.2010 10:10 0 0 0
  • olurmu hiç evlenmemek sonra sanada gelecek kankim hediyeler :D

    yannız erkekler günü olmadığı için sizinki bir eksik
#28.02.2010 10:16 0 0 0
  • bence bunların hepsi saçma. yılbaşı bize ait bişe değil bence kutlamamak gerekir.
    kadınlar günü neymiş
    sevgililer günü olur:d
    bence bir evli çeiftin doğum günleri aynıdır çünkü ikiside evlendikleri gün doğmuşlardır ;)
    anneler gününüde anne olunca düşünürüz
    şeker bayramlarındada onun yanındayım bence bu ona enbüyük hediye aynı şekilde onunda benim yanımda olması benim için en büyük hediyedir :D

    bilmem anlatabildimmi kankime
#28.02.2010 10:19 0 0 0
  • anladım kankicim bütün erkekler senin gibi merak etme
#28.02.2010 10:46 0 0 0
  • nasıl yani :D
#28.02.2010 10:54 0 0 0