bence bunların hepsi saçma. yılbaşı bize ait bişe değil bence kutlamamak gerekir.
kadınlar günü neymiş
sevgililer günü olur:d
bence bir evli çeiftin doğum günleri aynıdır çünkü ikiside evlendikleri gün doğmuşlardır
anneler gününüde anne olunca düşünürüz
şeker bayramlarındada onun yanındayım bence bu ona enbüyük hediye aynı şekilde onunda benim yanımda olması benim için en büyük hediyedir