Bir Kıza Alınabilecek En Güzel Hediye

Son güncelleme: 28.05.2012 17:17
  • benim içinde bir gül yetebilir çok pahalı hediyelere bir gülü tercih edebilirim. ama erkekler bunu alışkanlık haline getirip hediye almaktan kaytarıyorlar hediye almayı sevmedikleri için işin kolayına kaçıyorlar.

    benim belli bi tercihim yok her şey olabilir yeterki bana çok özel olduğumu ve benim için bir şeyler yapabileceğini hissettirsin :D

    çokmu şey istedim
#03.03.2010 17:57 0 0 0
  • ay kız sakin ol :)
#03.03.2010 17:58 0 0 0
  • tamam napimm kaytarmalarına kızıyorum
#03.03.2010 18:01 0 0 0
  • kızma kızma, şimdi diyelim sevgilin sana bir hediye getirse buğün ne isterdin :)
#03.03.2010 18:03 0 0 0
  • bugün nemi isterdimmm süpriz hediyeleri severim aslında konser daveti olabilir mesela :D
#03.03.2010 18:08 0 0 0
  • Cnm gel breber qidelim 2 bilet aldim bu qün konser far burda
#03.03.2010 18:11 0 0 0
  • tamam tatlım gidelim ne güzel olur
#03.03.2010 18:17 0 0 0
  • ben kolyelere bayılırım...
#03.03.2010 20:04 0 0 0
  • kızın resmini kara kelemle çizdirmek
#03.03.2010 20:07 0 0 0
  • Manevi değeri olduğu kadar maddi değeri de olmalı benCe :D
    Ayrıca Lokma Tatlı$m onLarın hepSini aynı anda istemiyorum
#03.03.2010 21:35 0 0 0
  • Ayrıca Lokma Tatlı$m onLarın hepSini aynı anda istemiyorum

    tamam hepsini ayrı ayrı alırız
#04.03.2010 06:51 0 0 0
  • Tmm doqum qünümde ayıCıqımı istiyorum
#04.03.2010 17:27 0 0 0
  • en büyüğünden alırım :D
#04.03.2010 17:27 0 0 0
  • kızın resmini kara kelemle çizdirmek

    olabilir:)

    bana bir çiçek yeterr:D
#04.03.2010 21:14 0 0 0
  • çiçeğim, sen zaten çiçeksin.çiçek senin yanında soluk kalmasın
#05.03.2010 07:32 0 0 0
  • bence bir kiza verile bilecen en guzel hediyye hediyyenin kimin vericeyine bagli . Eger sevgilisiyse romantik kendi elleriyle hazirladigi bir sey ola bilir.
#05.03.2010 12:39 0 0 0
  • parfüm
#05.03.2010 12:40 0 0 0
  • Nehir o çiçekler benden güzellerr
#05.03.2010 13:03 0 0 0
  • * Çiçek
    * Kol Saati
    * Elbise
    * Oyuncak
    * Kolye
    * Yüzük
    * Parfüm
    * Kitap

    kitap olabilir..
#05.03.2010 14:55 0 0 0