Bir Kıza Alınabilecek En Güzel Hediye

Son güncelleme: 28.05.2012 17:17
  • Kız arkıma benim ismimin baş harfi olan "H" şeklinde gümüş bi kolye almıştm :) yatarken bile çıkarmıodu bayağı bi hoş olmuştu...gerçi artık eski kız arkım ama yinede ne kadar kötü ayrılsakta çok olay atlatsakta bende önemli bi yeri var...ömrü boyunca o kolyeyi unutucagını sanmıyorum...
#05.03.2010 17:10 0 0 0
  • sevgin her zaman büyük bir hediyedir yüzükmüş çantaymış onlar arka planda kalıyor ;)
#07.03.2010 19:04 0 0 0
  • sevgi + şiir yazalım :)
#07.03.2010 22:17 0 0 0
  • çiçeğim çok mütavazisin :D
#08.03.2010 08:01 0 0 0
  • hastalanmasın yeter bence:D
    hasta olunca hiç çekilmiolar
#08.03.2010 08:16 0 0 0
  • asi nedenmiş o
#08.03.2010 08:24 0 0 0
  • işte vefasızlıktan gelen bişey

    asıl hasta olunca senin işine gelmeli. çünkü o zaman senin yanında olur işe falan gitmez :D
#12.03.2010 12:18 0 0 0
  • Güzel ve pahalı bir parfüm herzaman işe yarıyor ama yine de güzel bir kolye ilk akla gelir o yüzden kolye tercih etmezdim ben. Aslında çok güzel bir saat ii olur. Benim aldığım beyaz kordonu olan yanlarında ve saatin etrafında taşlar bulunan bir saatti. Çok güzeldi ve en sevdiğim yanı saatin içinde 8 in yerine çok güzel küçücük parlak taşlarla çevrili kırmızı bir kalp vardı ki çok güzel görünüyordu.. Böyle birşey tercih edilebilir.
#13.03.2010 13:52 0 0 0
  • Bence; el emeği göz nuruyla yaptığı bişeyi hediye etmesi yeterli...
#15.03.2010 12:57 0 0 0
  • çiçek bütün kızlar çiçege hayır diyemez .:)
#16.03.2010 05:29 0 0 0
  • jelibon :D
#16.03.2010 11:46 0 0 0
  • Ben evliyim ama kız arkadaşım olsaydı ona kitapla birlikte çiçek alırdım.Bazı kitaplar hayatı değiştiriyor.Ben hayatı değiştirecek kitabı almak isterdim.Kitap okumasını istemiyorsa başka kapıyı çalsın isterdim..
#17.03.2010 01:57 0 0 0
  • içinden gelenleri yazıp bana vermesi saçma sapan olup olmadığı pekte önmli değil...maddi değere önm vermediğim için pahalı bişe alıp iligi çekici olmamasındansa basit ama güzl bir hediye alması bnm daha çok hoşuma gider..
#14.04.2010 21:59 0 0 0
  • lordmaster jelibon :D

    Ne diim sanaa:D
#14.04.2010 22:03 0 0 0
  • Stilimo kızlar stilimooo.Başka yerden gelen hediye kesmez.Adamın kafasına atarım vallahi:p
#28.05.2012 17:17 0 0 0