Kız arkıma benim ismimin baş harfi olan "H" şeklinde gümüş bi kolye almıştm yatarken bile çıkarmıodu bayağı bi hoş olmuştu...gerçi artık eski kız arkım ama yinede ne kadar kötü ayrılsakta çok olay atlatsakta bende önemli bi yeri var...ömrü boyunca o kolyeyi unutucagını sanmıyorum...
Güzel ve pahalı bir parfüm herzaman işe yarıyor ama yine de güzel bir kolye ilk akla gelir o yüzden kolye tercih etmezdim ben. Aslında çok güzel bir saat ii olur. Benim aldığım beyaz kordonu olan yanlarında ve saatin etrafında taşlar bulunan bir saatti. Çok güzeldi ve en sevdiğim yanı saatin içinde 8 in yerine çok güzel küçücük parlak taşlarla çevrili kırmızı bir kalp vardı ki çok güzel görünüyordu.. Böyle birşey tercih edilebilir.
Ben evliyim ama kız arkadaşım olsaydı ona kitapla birlikte çiçek alırdım.Bazı kitaplar hayatı değiştiriyor.Ben hayatı değiştirecek kitabı almak isterdim.Kitap okumasını istemiyorsa başka kapıyı çalsın isterdim..
içinden gelenleri yazıp bana vermesi saçma sapan olup olmadığı pekte önmli değil...maddi değere önm vermediğim için pahalı bişe alıp iligi çekici olmamasındansa basit ama güzl bir hediye alması bnm daha çok hoşuma gider..