Dj SeLo'nun Aşk Günlüğü

Son güncelleme: 26.08.2008 03:41
  • ben by_pipo icin demistim (allah kimseyi bu zalimlerin eline düsürmesin demis)
    bir karisiklik oldu
#13.11.2006 23:31 0 0 0
  • yaff yorum ne olabilirki(cok güzel,süper,harika) belki birkac farkli sözcük
    onun disinda yazilacak fazla birsey yokki..ne yapsinlar..onlarada saygi duymak gerekir
#13.11.2006 23:34 0 0 0
#14.11.2006 00:09 0 0 0
  • HaLiSin ne diyeßiLirim ki
#14.11.2006 00:10 0 0 0
  • Bu duyguna bayildim gercketen cok mukemmel yazilmis..
    eger kizmadiysan aldim dosyama
#15.11.2006 13:00 0 0 0
  • Cadi kiz aßLam neden kizicam hoSuma ßiLe qitti ßu kadar iLqi cok qüzeL teSkLer
#15.11.2006 16:08 0 0 0
  • ßana yardan vazgec derler
    Türlü türlü söz ederler
    Sevqimi nerden bilirler
    Gülüm odur qönlüm onda

    Her zaman cektim sineye
    Olmadi olmuyor caresizliqe
    İsyanim var sensiz her qeceye
    Gülüm odur qönlüm onda

    Gönüldür bu care olmaz
    Her qüzeli qönlüm sevmez
    Yar qiderse qeri dönmez
    Gülüm odur qönlüm onda

    .::| dJ SeLo |::.

    (Saat 02:oo ~ 19.11.06)
#19.11.2006 01:19 0 0 0
  • Yüregine saglik
    senin siirlerde olmasa
    ne yapariz biz
    ellerine saglik
#19.11.2006 01:33 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • yüregine saglik selo
#19.11.2006 01:42 0 0 0
  • Ne şeker bi şiir bu böle ya yüreğine sağlık valla
#19.11.2006 10:04 0 0 0
  • Tesekkurler Selo
#19.11.2006 14:11 0 0 0
  • Yiğidim yüreğine Sağlık
#19.11.2006 15:53 0 0 0
  • okuduqunuz icin teSekkür ederim arkadaSLar...

    aSk aciSinin ßöyLe qüzeL özeLLikLeride var işte
#21.11.2006 22:54 0 0 0
  • Heyt bee....benim canim dostum yine döktürmü$....helal olsun selocanima
    Ellerine yüregine saglik vah$i avcim
#23.11.2006 15:17 0 0 0
  • çok güzel bir şiir emeğine sağlık

    tabi gönül kimi severse güzel odur, gülü odur...
    her kelimesine katılıyorum
#23.11.2006 20:36 0 0 0
  • durmuş bir saat bilr günde iki defa dogruyu gösterir paylaşım için teşekkürler
#26.11.2006 01:37 0 0 0
  • emegine yüregine saglik
    sair arkadasim yine döktürmüssün
    muhtesem olmus
#28.11.2006 22:07 0 0 0
  • çok teşekkür
#28.11.2006 23:39 0 0 0
  • BEN ölmedim ama yardan vazgeçirildim kaybettim yarimi genç yaşta verdim toprağa
#29.11.2006 11:19 0 0 0