Dj SeLo'nun Aşk Günlüğü

Son güncelleme: 26.08.2008 03:41
  • Yalnızlığım ve Ben
    Yalnızlıgımla basbasayım yine
    Hayaller ve anılarla
    Yasamımı hatırlayıp
    Agladıgım yalnızlıgımlayım
    Sadece duygularımı paylasan
    Kader var yanımda
    Yalnizliga düşmüş bir kuş gibi
    Çaresiz kanadı kırık
    Yinede yılmadan ama gözyaşlarına yenilerek...
    Terkedilip bırakılan bir güvercin gibi
    Anılarımla ve kaderımle paylaşıyorum herşeyi...
    Çaresizligimi,umarsızlıgımı
    Yalnız bırakılan fakat yılmayan
    Kimseye muhtaç olmayan
    Ama aglayan...
    Bir dag yamacına oturmuş
    Geceyi ve gündüzü düşünüyorum sadece...
    Sadece içimi yakan ateş gibi
    Kıvılcımlanıp yasadıgım acı günleri yakmak istiyorum...
    Yakmak istiyorum ki
    Kül olup ortadan kalksınlar diye
    Beni sadece yalnızlıgımla bıraksınlar diye
    Düşünüyorum.....
    Seni düşünüyorum yinede Yılmadan bıkmadan
    Damla,damla dökülen yagmurlar gibi
    İşte yine yanaklarım ıslandı
    Yine aynı şey oluyor
    Ne zaman seni düşünsem
    Hep aynı şey oluyor bana
    Ama sen beni hiç sevmedin ki
    Beni yalnızlıgımla başbaşa bıraktın
    Şimdi kuş olup uçmak isterdim
    Bulutlarin üzerinde
    Asagıya bakmak isterdim
    Seni görürüm diye
    Sevgimin bitmedigini
    Sana göstermek için
    Sensizligin acı yüzünü
    Sevmenin şevkatsizligini
    Göz yaşlarımın bile ezildigini
    Sana göstermek için ...

    dJ SeLo
#18.01.2007 14:03 0 0 0
  • $iirlerin cok guzel hem$o.. yüregine saglik..
#18.01.2007 17:37 0 0 0
  • Yüregine saglik selo

    gercekten cok güzel siirler..

    yine döktürmüssün..umarim yüregin kadartemiz birini

    bulursun ve mutlu olursun arkadasim..tesekkürler
#21.01.2007 02:36 0 0 0
  • ÇOK Sevdim ellerine sağlık...
#22.01.2007 13:44 0 0 0
  • Yüregine saglik gene döktürmussün!!
#22.01.2007 17:52 0 0 0
  • valla sair olmak isterdim ama olmadi ellerine saglik
#24.01.2007 17:50 0 0 0
  • paylaşım saol
#07.02.2007 01:46 0 0 0
  • paylasimin icin teşekkürler
#12.02.2007 11:04 0 0 0
  • süpersin selo kardesim siirler cok güzel olmus
    dilerim ki hersey gönlüce olsun
    ellerine yüregine saglik
#15.02.2007 13:46 0 0 0
  • SürmeLi

    Son-qül

    Tr1ppy

    Hulya66

    eskitoprak

    akin42

    robertokazim

    aysence

    -Zaman ayırıpta okuduqunuz icin hepinize cok cok teSekkür ediyorum. Dilerimki qönlünüzden aşklar seqiler ve qüzellikler hiç eksik olmasin...
#15.02.2007 20:15 0 0 0
  • öncelikle

    KONU ACMADAN EVVEL OKUYUNUZ!!!

    bu seferlik konularini birlestirdim yaklasik 5-6 konu idi.. kurallara bir göz atarsan sevinirim gelecek seferde.. ilk konu haric gerisi hepsi Karantina..
#25.02.2007 23:59 0 0 0
  • SevqiLi MardinLi...

    Kurallari ßiLiyorum doStum...

    Zaten ßenim ~~Dj SeLo'nun Aşk Günlüğü~~ adi aLtinda ana ßir konum vardi ßenim o yazdiqim $iirLer Derin Duyqular adLi konunun icindeydi Sevqili CADIKIZ $iirLerin qüzel o konu icinde kayßolmasin diyerek Sadece Kendi Duyqulariniz adLi yere qetirdi... iSter Karantinaya aL iSterSen SiL Senin vicdanina kaLmı$tır...
#26.02.2007 00:19 0 0 0
  • Evet senin bu konularini hepsini ben aldim buraya,sen aslinda derin duygular bolumune acmistin hepsini ama kendin emek verip yazdigin icin baska yerden alinti yapmadigin icin bende buraya almistim,yani senin hicbir hatan yok.kimseninde bu guzel duygulari silmesine izin vermem,eger senin hatan olsaydi hayhay ama senin hatan yok,ben onlari bos zamanimda zaten sarimenekse ile konusup hepsini bir konu altinda toplucaktim ama bu siralar cok yogun oldugum icin fazla takilamiyorum nete..

    canim kardesim sen icini ferah tut..
    eger guzel duygularina yine devam edersen cok sevinirim..bu konu altinda beklerim
#27.02.2007 14:02 0 0 0
  • SaoL Canim aßLacim ßen ßiliyordum zaten SevqiLi MardinLi qörevi qereqi Kurallari hatirlatti...

    Ayrıca merak etme ßu a$k ßu yürekten qitmedikce ßenim $iirLerimde ßitmez...
#27.02.2007 23:42 0 0 0
  • Tebrik ederim arkadasim, cok güzeldi,
    Bir tanede benden olsun !!!


    """""""" Bir daldan koparilan iki beyaz gül gibiyiz,
    """"""" Baskasinin ellerinde solup gidecekmiyiz,,
    """"""""" Ayri ayri kafeslerde,tutsak olan kuslar gibi,,,
    """"""" Doymadan bir birimize ölüp gidicekmiyiz,,,
    """""""" Ayriligi coooook uzakta sanirdim ,,,,,
    """"""" Dua ettim , Fal tutum ,yaradana yalvardim ,,,,
    """""""" Ikimizi duymadiki o yüce yaradan,
    """""" Seni aldi elimden,,,
    "" YAkti beni acidan ,,,,,




    == JAGUAR ==
#28.02.2007 14:08 0 0 0
  • vicdanla alakasi yok.. ;)

    ozaman birlestirilmesi yönünde bi bildirme yapilmasi gerekiyordu..

    neyse halledilgine göre sorun kalkmistir..
#28.02.2007 18:18 0 0 0
  • Tamam DoStum Sorun yoq
#28.02.2007 20:40 0 0 0
  • Seher Yeli nazLı yare
    ßildir ßeni ßildir ßeni
    Du$mu$um eLden ayaktan
    Kaldır ßeni Kaldır ßeni
    ßeni ßeni ßeni kaldır,
    Kaldır ßeni kaldır ßeni ßeni dost....

    a$ık Selcuk qönüL versem
    ßaqında qülleri dersem
    Senden ßa$ka yar SeverSem
    Öldür ßeni öLdür ßeni...
    ßeni ßeni ßeni öLdür ßeni
    ßeni ßeni ßeniöLdür,
    öLdür ßeni öldür ßeni, ßeni doSt

    ~dJ SeLo 05-04-06_00;32~
#04.04.2007 23:34 0 0 0
  • Şiirlerim şarkı oldu duymadın hiç duymadin hiç.
    Namelere sevqim doldu duymadın hiç duymadın hiç.
    Usandım aşk istemiye niyetin yoktu sevmiye
    ßana dertler cektirmeye doymadin hiç doymadın hiç...

    Senin Sevqin kara çalı, unutturdu yeşili alı.
    Kaç yıl oldu ayrılalı saymadım hiç saymadım hiç.
    Nalet olsun herşeyine ßataqı attın derine
    ßeni Sevqili yerine koymadın hiç koymadın hiç.

    ~dJ SeLo 05-04-07_00;50~
#04.04.2007 23:45 0 0 0