Gözlügümü takıyım mı

Son güncelleme: 06.03.2007 15:16
  • noimage


    nasil oldu yakis mismi
    noimage

#07.04.2006 23:23 0 0 0
  • noimage

    ayicik benden büyük

    noimage

    amaaaaaaaa simdi ayiciktab ben büyügüm
#07.04.2006 23:26 0 0 0
  • baligi istiyooooooooooom
    noimage


    izgarami tavada mi olsun

    noimage
#07.04.2006 23:31 0 0 0
  • Yakisti yakisti
    Ellerine saglik.
#07.04.2006 23:36 0 0 0
  • köylü kiziyam

    noimage

    simdi seher kiziyam

    noimage
#07.04.2006 23:45 0 0 0
  • Arkadasina iyi bak tatli kiz
    Tesekkurler.
#07.04.2006 23:49 0 0 0
  • Ben izgarada isterdim ama zahmet ettme
    Tesekkurler.
#07.04.2006 23:52 0 0 0
  • Tatli bir kizsin
    Ellerine saglik.
#07.04.2006 23:57 0 0 0
  • eşarp bile yakışmış sana bebecik noimage
#08.04.2006 14:07 0 0 0
  • dur ağlama ne yapacaksın ellerin balık kokacak noimage
#08.04.2006 14:10 0 0 0
  • ayında senden büyükmüş noimage
#08.04.2006 14:11 0 0 0
  • tak tak çok yakışıklı olursun noimage
#08.04.2006 14:12 0 0 0
  • tak çok yakışmış
#08.04.2006 16:02 0 0 0
  • yemege pek niyeti yok oyun oynayacak
#08.04.2006 16:08 0 0 0
  • arkadaşında güzelmiş senden biraz büyük ama olsun. bak büyüyünce o küçülmüş
#08.04.2006 16:13 0 0 0
  • ne kadar çabuk değişmisin. çokda sevimli olmuşun
#08.04.2006 16:25 0 0 0
  • Çok şirin
#08.04.2006 21:13 0 0 0
  • çok şirin bir bebekmiş
#08.04.2006 21:16 0 0 0
  • teşekkürler
#08.04.2006 21:17 0 0 0