Gözlügümü takıyım mı

Son güncelleme: 06.03.2007 15:16
  • güzele ne yakışmaz
#08.04.2006 21:18 0 0 0
  • canim benim

    yaw üzerindeki kazagi ben örmüstüm :D

    Ya Rabbim bu cocukta ne ses vardi ya
    onu bir biz birde Allah bilir birde komsular

    Yildizim, konulari birlestirdim cünkü resimlerdekiler ayni nazli Mavi$imiz
#11.04.2006 01:45 0 0 0
  • baksana laz kizi oldugu baligi istemesinden nasil da belli oluyor

    gelürsek bi tanistirirsin bizi artik meneksecim, ne dersin
#11.04.2006 09:40 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • maasallah cok tatli
#11.04.2006 09:44 0 0 0

  • yaw üzerindeki kazagi ben örmüstüm
    valla abla hangi kazagi diyon anlamadim, ilk resimdeki kazagi ben ördüm hihihihihihi det yalancu, apla karistiriyon hihihihihihihi
#11.04.2006 21:08 0 0 0
  • hmm... yanlis hatirliyorum galiba, kazagi ben ördüm gibime gelmisti dogruya sen örmüstün, zaten anlamaliydim hicte güzel olmamis :D

    Molly, iyi fikir derim
#12.04.2006 09:53 0 0 0
  • teşekkürler ellerinize sağlık arkadaşım
#15.04.2006 17:59 0 0 0
  • paylaşım için saol arkadaşım
#15.04.2006 21:26 0 0 0
  • tak bakaLım...:)
#12.02.2007 12:21 0 0 0
  • Teşekkürler
#04.03.2007 13:02 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#06.03.2007 15:16 0 0 0