Ceyhun Yılmaz Sözleri

Son güncelleme: 17.09.2011 10:51
  • Kimsenin bilmediği bir gecenin gizli kahramanı gözlerim
    Ve aynı yıldızlar şahit ağlayışıma,
    Senin kahkahalarını getirdiler bana inanmadım. Beni görürsen böyle sende İnanma



    noimage




    C.Y.
#05.02.2011 20:58 0 0 0
  • Pişmanlık acıtıyor içimi.
    Unuttuklarım, kıymetini bilmediklerim,
    önemsiz gördüklerim tek tek düşüyor yüreğime.
    Gözümün önünden perdeler kalkıyor ve hayalî bir yolculuğa çıkıyorum.
    Önce bir hastaneye düşüyor yolum.
    ...Nefes almak için oksijen tüpüne bağlı ve
    bir defa rahat nefes alabilmeyi dünyalara değişmeyecek insanlar görüyorum.
    Ne zaman nefesi daralsa astım spreyine sarılan insanlar acıtıyor yüreğimi.
    Aldığım her rahat nefes kadar utanıyorum.
    Tekerlekli sandalye ile hayata tutunan insanlar takılıyor gözlerime.
    Acılarını birlikte yaşıyorum sanki.
    Mıhlanıyorum olduğum yere.
    Yürüyemiyorum... Attığım adımlar kadar utanıyorum...
#15.02.2011 20:25 0 0 0
  • Gördüklerimizle yaşamak değilde
    hissettiklerimizle yaşamak doğru geldi hep
    doğrularımızın yanlışlığında kaybettiklerimize susarak anlattık özlemlerimizi
    susmak zor özlemek ağır
#23.02.2011 20:44 0 0 0
  • Aşk falan değildi bizim ki.
    Paylaşamadık ki hiç bir şeyi.
    Senin payın bende kaldı yazık.
    Mesela ben sağ tarafıma yatıp uyurum.
    Solumdaki sen kalbimle ezilme diye.
    ...
    Ama senin gözlerin hep kapıdaydı
    .Bu aşktan ne zaman çıkacağın belli değildi
    Ve maalesef sevgilim , o kapı hep solumda kaldı

    noimage
#03.03.2011 21:28 0 0 0
  • Kimin bu hüzün? Benimse eğer neden içim titriyor hep?
    Seninse eğer ne işi var bende?
    'Gel'
    bir gece yarısı, al hüznünü. 'Gel' geceye bile Söylersem Namerdim,


    'Gel'

    noimage




#13.03.2011 11:29 0 0 0
  • ~ İtiraf ediyorum kendimi sevdim en çok.
    Sen bile sevgimin ismiydin sadece.
    Hersey ben elbette ve maalesef sevdiğim.
    'Ben' dedigim herşey 'Sen'
#17.03.2011 19:23 0 0 0
  • Kime güzel bir söz söylesem ona aşık olduğumu sanıyor.
    Oysa ben onlara değil,
    o sözü söylerken hayal ettiğim kişiye

    Aşığım.
#17.03.2011 21:11 0 0 0
  • ~ Ne zaman yağmur yağsa yavaşlarım. Daha cok ıslanmak için. Kaç çemberden geçtim
    beni benden çıkaran herseyi içtim. Sevmek için seni seçtim. Çok geç anlasam da
    aşktan gözüm kör olsa da. Bu degişmez sen bir hiçsin !!
#18.03.2011 13:42 0 0 0
  • Oyuncak alacak param yokken daha çok oyuncağım vardı. Şimdi aklıma bile gelmiyor hayallerim. Salondaki halıya yüzükoyun yatıp plastik sarı trenimle oynasam şimdi.

    Unutur muyum acaba seni?
#18.03.2011 21:14 0 0 0
  • Cennet ;
    Düşlerin Gercekleştigi Yermiş
    Öyleyse
    .
    ..
    ...
    Bir randevumuz daha var Sevgilim

    noimage
#19.03.2011 11:51 0 0 0
  • Yokluğunun hiç bir evresi yıkmadı beni.
    Şiirsel yalnızlığa bürünmedim.
    Ve gözlerimden iki damla yaş olarak dönmedi yanaklarıma hiç bir hatıran.
    Yine de ağlamazdım bakma. Çok güçlüydüm Fakat.
    Kapının arkasında sanki içerdeymişsin gibi duran.
    Ayakkabıların olmasaydı

    Gelmedin mi?

    noimage
#20.03.2011 09:52 0 0 0
  • İstanbul dokuz renk bu gece.
    Ve hepsi siyahın üstüne. Uyuduklarım geliyor aklıma. Bir gün uyanmadığımı düşündükçe.
    Utanıyorum esnemelerimden.
    Ayrı kaldığımız her gün.
    Tek düşündüğüm.
    Acaba sorar mı biri seni.
    Gitti diyemem ki. Sen niye gitmedin diyene cevabım Zor. Ben de gelsem sevgilim ?

    Beraber terk etsek beni ?
#22.03.2011 20:26 0 0 0
  • noimage
    Gittiğinden beri uyuyamıyorum.
    Rüyama' gelmesinden korkuyorum.

    Cennetten korkulurmu deme ,, Cehennemde olan biri için.

    Cennet Alamayacagı Pahalılıkta.
#24.03.2011 18:40 0 0 0
  • Sadece bir kişiyi sevdim.
    Ve bir kişiyle mücadele ettim.
    O kendini benden de, "benim O'nu sevdigimden" de, daha çok sevdi.
    ben kaybettim.
#29.03.2011 08:05 0 0 0
  • Her kalabalığın odak noktası olan ben.
    Kaçmak istiyorum insanlardan.
    Oysa "insanlardan kaçıp yalnız kalmak" cümlesi.
    Yıldızlar kadar uzaktı gözlerim için.
    Bak gökyüzüne sevgilim.
    Artık yıldızların en parlamayanı benim

    Ceyhun Yılmaz
#08.04.2011 10:40 0 0 0
  • Tutamıyorum ben.
    Ellerini arıyorum sürüklendikçe.
    Acıyor göğsüm.
    Dört nala hayat.
    Durmak istiyorum arkamdasın.
    Ne zaman acıksam aklımdasın.
    Son sayfasında ismin yazılı kalp defterinin.
    Ben adını duydukça kapağını kapatamıyorum.
    Gel sevgilim.
    El yazımı artık ben bile okuyamıyorum.
#11.04.2011 08:19 0 0 0
  • Uykusuzluğumun sebebi gözlerin, Bir de gülüşündeki tek gamze,
    Gözlerimi kapatınca karanlık,
    Açtığımda yüzüm yaralı,
    Geçmezmiş bazı yaralar, derinmiş kederleri severken ölenlerin,
    Ölmeden unutmam lazım o zaman seni dedim,
    Unutmak ölmek,
    Kimseye söyleyemedim....
#16.04.2011 10:38 0 0 0
  • Önünde koca bir deniz. Gezmiş olmak yetmez kenarında.
    Bazı gözyaşları sakıncalı.
    Bakmak değil belki ama ıslanmak yasak.
    Bir ormandayım, yeşili koklamak yasak.
    İsmin çok uzak, içimden söylüyorum içime sığmıyor adının anlamı.

    Bir adım daha atsan duyacaksın sesimi.
    Önümden geçip giderken ,

    Dursan , dursan belki de bu kadar

    S E V M E Z D İ M

    S E N İ

    noimage


#24.04.2011 11:04 0 0 0
  • Olmazdı belli. Ağladıklarıma güldüğün an anlamalıydım.
    Ben seninle sevişmek yerine. Hep özlemeliydim aslında...
    U z a k t a n.
    Doğarken, annesini ilk nefes aldığı yerde yitirmiş.
    Kokusunu bilmeden yaşanan bir aşktı bizimkisi.
#28.04.2011 20:18 0 0 0