Ceyhun Yılmaz Sözleri

Son güncelleme: 17.09.2011 10:51
  • Bir sabah hıçkırıkla uyansan.Pencerelere koşup güneşi arasan.Umudun kenarını kemire kemire.Akşamı alsan odana.Beni ne kadar seversin kim bilir.Sonbahar olsan, bütün kış sana ısınsam.Yağmur düştüğünde pencereme.
    Geldiğini anlayıp kısa kollu yüreğimle yollara koşsam.
    Döktüğün yaprakların kuruluğuna aldırmadan. Avuçlarıma alıp yüzüme sürsem.Gözyaşlarımla yaprakların ıslansa.
    Bu sonbahar gelsen.
    Gelsen de artık
    AĞLAMASAM.
#09.05.2011 20:23 0 0 0
  • super
#09.05.2011 22:51 0 0 0
  • tebbrikler
#11.05.2011 11:19 0 0 0
  • Güzel paylaşmalarını için teşekkürler canım...
#11.05.2011 19:58 0 0 0
  • Seni bırakamadıgım için,

    Kimseye sarılamıyorum.
    Yoksun diye şikayet eder miyim?
    bilakis,

    Hüznümü hiç bir yere bırakmadan göğsümde taşıyorum.
#14.05.2011 18:40 0 0 0
  • Ayrı kara parçalarında, Ortak gökyüzüne bakmanın,

    Avuntusu var şimdi,

    Üzerine yatamadığımız bir yatak gibi kaldı aşkımız,

    Ne denir ki bu aşkın adına,

    Çarşafı bozulmayan bir sevdamız var şimdi.
#19.05.2011 11:10 0 0 0
  • .
    ..
    ...
    sakın üşümekten "şikayet" etme.
    benim olmadigim yerler soguk olur.
    "uyarmadı mı " haber bültenleri ...

    noimage
#28.05.2011 16:47 0 0 0

  • noimage
    Her ayrılığın ardından. Boğulmak üzereyken.
    Beni hep yine ben kurtardım.
    Büyük dalgalar gördüm. Hepsi içimden geçti. Çok yol gösterdiler. Karanlıkta ışık vaat ettiler ince ince. Yolumu değiştirmedim. Tek pusulam kalbim. Zamanı gelir derinim. Zaman delinir sessiz giderim.

    Benim adım en zor
    Duygum. Eritirim, dinlerim, söylerim. Severim, söverim.

    Canım isterse,

    R ü z g a r

    kadar eserim.
#18.06.2011 10:01 0 0 0
  • İçi boşalmış tatsız bir kelime değil 'günaydın' eğer iyi bir dilekse sadece ,ben

    'gitme'

    diye uyanırım bundan sonra...
#01.07.2011 21:41 0 0 0
  • Senin de duyman gerekenleri, sana söylemek içimden gelmiyor.
    Seni affetmiyorum, konuşmuyorum ve merak edersen artık bil.
    ben
    'beni seviyorum'


    noimage
#02.07.2011 22:25 0 0 0
  • Beni de anliyorum. Senden önce de sevdim, ama dünden kimseyi bugüne alamiyorum.

    Dünlerde gittin, her sabah ugurluyorum.

    Git işte sen de!

    noimage
#17.07.2011 12:30 0 0 0
  • Ne aşklarım oldu benim. Sen de bir şey misin.

    Sabahlara kadar ağladım mesela, durmadan. Görenlere "en yakınımı kaybettim" dedim. Gözyaşlarıma yalan. Ne aşklarım oldu benim.
    Sen de bir şey misin.
    Çocuğumu elimden almışlar gibi. Çektim öksüzlüğü. Hiç durmadan koştum, yağmurları içtim.
    Adım adım.
    Ne aşklarım oldu benim.
    Hepsi bir yana.
    Bu şiirin sahibi yine de sensin!



#17.09.2011 10:51 0 0 0