Yürek Yanmadıkça Göz Yaşarmaz

Son güncelleme: 07.09.2012 12:17
  • noimage
    noimagenoimage
    noimagenoimage

    noimagenoimagenoimage

    noimage
    noimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimage

    Sesini sapladım içime...
    Sensizliğe tanık yüreğim gecelerden yorgun.
    Gözlerim duvarlardaki hüzünden dalgın.
    Satırların zindanında esaret oluyor ömrüm.
    Oysa gözlerinde boğulmak istemiştim.
    Bulutlardan topladığım hüznü gözlerine yağmak istemiştim.
    Sen bilmedin.
    Beyhude umursamazlığını yaktım yüreğimde gece oldum, yağmur oldum bomboş caddelere yağdım.
    Sen yine bilmedin...
    noimagenoimagenoimage
    noimage
    Aşkın divaneliğinde büyüttüğüm sözlerden uzak elemlerim bir bir depreşirken duvarlarımda bilinmezliklere sürgündeyim.
    Bütün geç kalmışlığıyla yüreğimi sömüren aşk artığı sevgilere tanığım.
    Körpe umutlarla yarattığım kentimin acı uğultuları kulağımda.
    Geceden düşüyorum üstelik tutan da yok ellerimden...
    noimage
    Nokta konmuş bir hayatın sessiz iniltilerinden ibaret çığlıklarından yeniden doğmayı denedim hep.
    Hoyratım!
    noimagenoimagenoimage
    Hayatın en dik yamacında yalnızlığım oldun.
    Kasvetsiz rüzgarlardan arta kalan nefretleri yığdın avuçlarıma.
    Buz kestim, cam kırıkları birikti gözlerimde.
    Acı bir hüzün, dolu bir bulut dökülmeye ramak kalmış.
    Zamansızlığın dur durak bilmez savaşlarından yenik çıkmış yüreğimde, efsunlu bir sevdayla inatlaşıyorum ve zaman tüm soyut yanlarını kusuyor yüzüme.
    Düşün ki zaman acımasızdı bize ya da bana!
    Ki zamandı herşeyi bana veren ya da bize!
    Seni verdi mesela; yalnızlığı yani.
    noimage
    Usul usul içime sızan bu acı bu yalnızlık senden hatıra.
    Hayatımızın duvarlarına astım.
    İçimin okyanuslarından yaptığım mavi düşler boğuldu, hayata isyanımı armağan ettim
    Kıvranıyorum!
    noimagenoimagenoimage
    noimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimage
    Şimdi hayat öyküsüzlüğümün nişanı gibi duruyor hüznün doğurduğu resmin kucağında.
    Yüzüme asıyorum çoğu zaman yüreğimdeki boşluklara esaretimi.
    Yüzümde kırışıyor hayat.
    Gitmelerine can yakıyorum.
    Ben, kızıl bir aşkla gelmek isterken sana sen somurtkan mutlulukları seçtin, gece artığı saatlerde kaldın, güneşi soğuttun gözlerinde gözlerim dondu.
    Ey yâr!
    Saçlarında dalgalanan o hüzün kimin?
    Beni kirpiklerinden astığın günden beri milyon defa ölüyorum...
    Yanlış senaryolara intiharlar biriktiriyorum...
    Gidişinden hasretler yapıyorum kendime sonra yine ölüyorum.
    noimage
    Cüzzamlı yağmurları damlıyorsun içime.
    Kapandı sesine isyan eden bu ağız.
    Her adım bir intihar dirilemem artık.
    Köşe başlarında ninni gibi agıt sesleri üşüşüyor kulaklarıma.
    Ben hangi kimim?
    Dilinde çürüttüğün o şarkı, kaleminde yanan o şiir kime yol oluyor?
    Hangi gökyüzünde mutlusun?
    Mutlumusun?...
    noimage
    noimagenoimagenoimage
    Susarak haykırıyorum sana sessizliğim oluyorsun.
    Geceye satıyorum düşlerimi, yalnızlık kentine göçüyorum ve her yağmur gibi kendimi ağlıyorum. Susuyorum.
    Aklıma düşsen yalnızlık oluyorum.
    Seni seviyorum...
    noimage

    noimagenoimagenoimage


    [main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]


    noimage

    noimage

    noimagenoimagenoimage
#11.03.2011 11:26 0 0 0
  • Ellerine yüreğine sağlık canım benim. Harika bi paylaşım ..
#11.03.2011 11:28 0 0 0
  • cay_guzeli...Canım benim...Talı Gülüm..Yorum Eden ellerin sağ Olsun...Bakan Güzlerin Şad Olsun..noimage
#11.03.2011 11:38 0 0 0
  • Emegine saglık sarsın şiir,resimler ve sunum harika olmuş.
#11.03.2011 11:45 0 0 0
  • Canıma Yakın Bildiyim...Cannnımmmmmmmm...SU-PERISI..Bitanem beyenen Kalbine Sağlıklar Dilerim Hayatım...İyiki Varsın..İyiki Seni tanıdım...Saolasın Canım Benim..Sonsuz ....noimage
#11.03.2011 11:58 0 0 0
  • Emegine saglık güzel sunum olmuş
#11.03.2011 12:23 0 0 0
  • Almira..can...Yürek dolsu..noimage
#11.03.2011 12:27 0 0 0
  • Kartlar,şiir vemüzikçok uyumlu olmuş, süper emeklerine yüreğin esağlık.
#11.03.2011 12:51 0 0 0
  • refik..Eziz Arkadaşım...Beyenib Yorum Eden Gönlüne Sağlıklar ve Yorum Yazan ellerin Var olsun deyrem...Cok Saolasın...Samimi Kalbden...noimage
#11.03.2011 13:30 0 0 0
  • Resimler çok güzel olmuş.
    Kırmızı Renk Ayrı bir tat katmış her birine.
    Emeklerine Sağlık
#11.03.2011 14:16 0 0 0
  • çok güzel eline sağlık
#11.03.2011 14:17 0 0 0
  • süper
#11.03.2011 14:18 0 0 0
  • SheqeYy_BeBiSh..Eziz Arkadaşım...Deyer Veren..Yorum Yapan Ellerine Sağlıklar Dilerim...Samimi Kalbden...noimage
#11.03.2011 14:21 0 0 0
  • emeğinize sağlık süper bi sunumdu sarsın tbrk ederim
#11.03.2011 14:23 0 0 0
  • tubakotancı..Can...Super Deyen Dilin var Olsun...Yürekden ...noimage
#11.03.2011 14:26 0 0 0
  • K-A-D-E-M-E..Güzel Arkadaşım...Yorum Yazan Ellerin Var Olsun...Cok saolasın...Yürek Dolsu....noimage
#11.03.2011 14:35 0 0 0
  • harika bir sunum olmuş bayıldım şiirde çok güzel güzel yüreğine emeklerine sağlık canım arkadaşım
#11.03.2011 15:28 0 0 0
  • Ellerine yüreğine sağlık canım benim. Harika bi paylaşım
#11.03.2011 16:10 0 0 0
  • Tatlım bu ne güzellikti yine böyle ...alıntı yapmak istedim ama diğer mısralara haksızlık olurdu yapamadım .. emeğine sağlık bitanem cok güzeldi ...
#11.03.2011 17:07 0 0 0